nedjelja, 14.05.2006.

...tužno i žalosno...

Mislim da nećete pogodit zašto ovaj naslov ovako glasi...ali pretpostavljam da znate za koga navijam, DA ZA HAJDUKA...
A tužan je jučerašnji poraz od dinama. I to nam je OPET presudio Modrić....Ovo je već 2 put da nas je Modrić usosio, jednom je to bilo na Poljudu kad sam i ja bila na utakmici....
Zglavnom bila sam vani i stvarno ljuta šta nismo ni gol dali, a kako je Osijek dobio mi nećemo ni u intertoto kup... namcor
Samo se nadam boljoj igri sljedeće sezone...yes

Da, kao što rekoh bila sam sinoć vani i opet smo pili ali niko se nije usosio, istina malo nas je potreslo ali nista puno tako da sam ja rano išla doma jer više nisam na nogama mogla stat...TUŽNO, ali šta ću ,škola me previše iscrpljuje tako da se opuštam petak i subotu.
Sutra me pita geo i psihologiju, a ništa nisam učila...
To ću večeras malo pogledat pa šta bude....
Ova naša opijanja stvarno NISU za pohvalu dapače to je jako loše, a ja vam o tome pišem zato jer je to jedino šta nam se događa dok je škola, a ljeti će bit bolje....
Nemojte mi zbog toga zamirit...
Jutros sam bila na misu jer smo imali probu poslje pa sam se morala dignut u 9.30 da se okupam i onda u 10.15 na misu koja počinje u 10.30. Morala sam doč malo ranije da uhvatim mjesto jer kako se velika crkva popravlja, mi smo u manjoj u kojoj nema baš mjesta i skoro uvik stojim na noge tako da pošizim i noge mi otpadnu...Ovaj put smo ja i k sele dok su drugi došli kasnije pa su stali na noge. Poslje mise je bilo krštenje pa smo imali tu probu za krizmu i onda kući...
Tijekom mise sam skoro zaspala i iako je vikend ja sam NEISPAVANA jer ili se moram rano dignut ili me neko probudi....Doći će do toga da ću iznajmit sobu u hotelu da se pošteno naspavam....rofl

Od svih vas koji čitate moj blog je postoji koji pripadnik torcide???
Nemojte se ljutit vi pripadnici armade, bbb-a, kohorte i drugih navijačkih skupina ali ovo me baš zanima...

to bi bilo to, kiss i pozdrav...od....menesmijeh

- 16:45 - kOmENtaRi (2) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.