subota, 06.05.2006.

....Napile se ulice.....

Bok ljudi....evo ja od jutros pred kompom....pitate se možda zašto...e pa jučer sam na hajdukovu chatu upoznala jednog dečka iz zagreba i tip je totalno super iako smo iz različitih navijačkih tabora(ja torcida, on BBB) super se slažemo i jučer smo se dop 3,30h a danas 4h i nije mi dosadio jer je stvarno interesantan i zanimljiv.smijeh

Sinoć sam bila na karaoke u maneta i bilo mi je superrofl
Malo sam više popila party ali ništa prekomjernopartyparty
Plesala sam i pjevala i bilo mi je super, ali mojoj priji lj. baš i nije jer joj nije došao onaj tip koji joj se sviđa!!!!!

Trebala bi učiti i pospremati sobu ali mi se neda!!!A TO NIJE DOBRO jer imam puno za učitipuknucu

Sad se idem okupati pa na kafu i onda malo povirit u knjigu.....mozda.....ma......hm.........hm................MA MORAM!!!!burninmad

lJUDI TREBAM VAŠU POMOĆ HITNO!!!!!!!
E, pa vidite......trebam savjet u vezi s blogom...može??
Kako da stavim vaša imena i kad vi kliknete na njih otvori se vaš blog, nešto sam pokušavala....ali....hm......headbang
pliz pomozite!!!!
HVALA wave

To bi bilo to i primite jedan veliki kiss od ANE

LJUDI NIJE MI VIŠE POTREBNA POMOĆ, FALLENSOUL MI JE POMOGAO....I SAD JE SVE OK
HVALAAAAAAAAAAAAA!!!!!roflsmijehwavewink

- 15:44 - kOmENtaRi (4) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.