nedjelja, 16.04.2006.

SRETAN USKRS............:)

Najprije da vam svima čestitam Uskrs!!

Kao što sam već najavila bila sam vani sinoć i bilo mi je fenomenalno!smijehsmijeh
Pretpostavljam da vi pretpostavljate za koga navijam tako da sam sinoć nakon super derbija išla vani sva sretna.......wave
Prvo sam ušla u Katarine(lokalni kafić u kojem su se održavale karaoke, poznat pod imenom "mane" jer mu tako zovu vlasnika) i nije baš bilo ljudi pa sam otišla na gradsko igralište koje je tu jako blizu di mi je bila ekipa i tu malo popila, pa smo se skupa vratili u maneta jer se već bilo okupilo dosta ljudi.......
I tako malo po malo postajalo je sve tisnije u kafiću tako da skoro nisi vidio osobu koja je na metar od tebe.
Bilo je tu i luđaka koji se skakali ko ovni okolo i sve rušili!!!:(
Malo smo plesali, pili i ludo se zabavljali!!!
Bilo je i natjecanje ali to vam je već po četvrti put bila finalna večer i ko pobjedi ulazi u finale koje će se održati u šestom mjesecu, a glavna nagrada je skuter, i mogu se pohvalit da sam ja sa svojim prijama jedne večeri tako pobjedila i sad ću pjevat s njima u šesti misec za skuter!!!!:)

Bio je tu i jedan slatki dečko, koji se sviđa mojoj priji pa znate već proceduru!!!!!

Vis vam je luda kuća tako da vam ni ova večer nije prošla bez incidenata!
Dizel ili pravim imenom Toni se nalokao kao deva i sad mu je treba bilo ko da ga naljuti kako bi se on moga polemat s njim i tako ni manje ni više u maneta dođe Šunde(lokalni pijanac, točnije žena mu je viška , a on je došo iz zagreba i totalus poludio.kupa se usred zime i cijeli dan stoji u mokroj robi, lema se s turistima, policijom...ma shvaćate) i počme ga nekako izazivat tako da je ovaj popizdio i krenuo se tući s njim. Dizela je sestra molila ko Boga da se ne tuče, ali sreća tu su mu bili prijatelji koji su ga u tome spriječili i odnili doma!!!headbangheadbangpuknucuburninmad
Ja,lj(moja prija kojoj se sviđa onaj već gore spomenut dečko) i Andreja (iz Zg., došla je na Vis na praznike, balerina) smo oko 4 h ujutro krenule kući, a i počela je padat kiša a nas tri jako pametne odlučile da se idemo malo prošetat po kiši i naravno sad sam prehlađena ko kokoš, a sutra idem na ekskurziju ali ni važno proći će me!!

Inače imam kafić tj. moja mama je vlasnik. U kafić dolaze mnogi tatini prijatelji tako da su me počeli mučiti tj. zajebavat za jednog ocovog prijatelja zove se Mario, a zovemo ga Marjon. On je jedan od najboljih ocovih prijatelja ali je mlađi od njega 10 god i ima oko 30 god. Uglavnom Vis kao malo misto je pun legoti tako da su se počeli zajebavat da Marjon želi jednu od Željkovi(to mi je tata) kćeri za ženu(ja imam još jednu stariju sestru koja ima 18 i mlađu koja ima 1god i 3 mj). To su vam malograđanske čakule i zajebancije........
Spominjala sam da idem na ekskurziju sutr. Idemo u Beč, Prag i Graz. tako da neću najvjerojatnije pisat tjedan dana, tako da sam se sad raspisala..............

PUSA ČUJEMO SE I JOŠ JEDNOM
S R E T A N U S K R S

- 15:30 - kOmENtaRi (1) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.