I'm fall in love.....

subota, 28.10.2006.

A DOSADE.......!!!!!!!!!!!!

thumbupPozdrav svima!
Ja evo crkajen od dosade!!!
Još mi nema nikoga doma!!!!
A DOSADE!!!!!!
Evo ja se ka sitila napravit post!!!!
A ne znan šta da pišen,nema ništa nova!!!!

Aj pozdrav svima!!!!!!!!
VEEEELIKI pozdrav MOJOJ najdražoj SEkIthumbupwavethumbupwavethumbupwave(KRALJICE) i matiji,
coki,bračulju,marku,dadi i ostatku ekipe!!!!
A NAJ VEĆI *****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek

28.10.2006. u 14:25 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

layout for myspace

layout for myspace

Alo ljudi!!!!Pozdrav svima.Evo i ja napravila blog!!!A sta cu!!A pisat cu vam o svemu i svacemu,a najvise ce tu bit zajebancije..........................kissssssssssssMySpace Layouts

S. Valentine images

EVO NESTO O MENI.....

MySpace Layouts

MySpace Layouts


aj recimo da sa ovo ja...

IME:Ivana
PREZIME:nije vazno
SKOLA:ekonomska,2.razred
DAN KADA SU MOJI ZAZALILI:8.4.1991.
NAJ PRIJE:Matija,Seke,Kike,Nikolina,...
NAJ PRIJATELJI:Braculj,Dado,Marko,Coka,...
SLUSAN:sve i svasta(cajke,strano,..)
OBOZAVAM:svoje lude prije,izlaske(***),partye,ludake sa sela,...
MRZIN:umisljene ljude,ljubomoru,skolu,...
I TO JE TO.....wavecerek

MySpace Layouts

MySpace Layouts





A OVO SU VAM MOJE NAJ PRIJE.....

MySpace Layouts

MySpace Layouts


MATIJA
definitivno opaljena zenska,kraljica ipo
ide sa mnom u razred
pre lipa,ima smedu kosu(najlipsu frizuru koju san ikad vidila)
prezgodna,svi se pale na nju a pogotovo *****,ma prava prija,slusa cajke,a predobro plese


MySpace Layouts

MySpace Layouts


SEKE
a ovo vam je posebna prica,KRALJICA IPOOOOOOOOOOOOO,preluda,ma tribate je upoznat,zenska je zakon,ide u 8. razred,skola st3,zaljubljena je u mog "rodaka",slusa rock,metal



MySpace Layouts

MySpace Layouts


KIKE
visoka,smeda kosa,zenska je preluda,ide 1.ekonomske,preopaljena,prelipa,ma kraljica ipo,slusa cajke


OLUJA
Ide sa mnon u razred
ženska je preluda
zgodna,smeđa kosa
sluša cajkethumbup
ma naša luda Cišćanka
a još kad se nađemo ja,ona i matija
a bože sveti!!!!!




INES
ide sa mnon u razred
mala plava ricasta
ženska je legenda ipo
zgodna mršavica
ima dvi propaljene sestre
onako lude ka i ona
a kraljica je!!!!


DAJANA
isto ide sa mnon u razred
mala plava zgodnica
luda i opaljena onako ka i luda ines
a carica je teška






A OVO SU VAN MOJI NAJ PRIJATELJI

COKA
Zove se Marin
ide sa mnon u razred
legenda ipo!!!!!
PREZGODAN JE!!!!!
ma kralj ipo!!!!
obožava se zajebavat sa mnon i matijion
a i mi s njin!!!!

BRAČULJ,DADO & MARKO
ovo su vam likovi sa mog sela
legende ipo
nema većih kraljeva od njih
PREOPALJENI SU
I PRELUDI!!!!!!!
di god bia s njima
uvik se možeš zabavit!!
zgodni,opaljeni,predobri ka osobe
A ŠTA VIŠE MOŽEŠ TRAŽIT!!!!!!

Myspace layouts

S. Valentine images

ovo je za...........cerekcerekcerek


Customize your blog

S. Valentine images




Customize your blog

S. Valentine images