LuDE BeKaCiCe

subota, 06.09.2008.

nAp0k0N i jA piSem p0sT

Ola ljudeki...ewo napokon wam i ja pisem post... eto pocela nam je skola... i ja odma strgala nogu... =)... Mallo cu wam rech kaj sam radila za ljeto...
u 8 mj. sam otisla u njemacku i bila sa mjesec dana tamo... bilo mie zakon... bila sam u Frankfurtu i Hamburgu... u Frankfurtu sam bila kod tete tj kume... a u Hamburgu sam bila kod druge tete... tam sam imala sestricnu koa ima 13 ko i ja... i mi smo wam stalno radile gluposti... jednog dana smo se kupali i nie mogo nes fotic njen... i mi odemo u Saturn (za one koi nezz to je neki servis i ducan) i tam smo im rekli da pogledaju kaj nie uredu s foticem... i oni nama dodu memoriska je pokvarena i morate kupit nowu... i dobro... i sad da oni stawe memorisku i ona zapne i nemre se wise izwadit... ja poludila... ja tamo njima jebala swe po spisku a pazite spiku oni mene nis ne razume..!! LoL... i mi tako doalzile u Saturn swaki dan... i oni misli zwat policiju... hahahahaha... i nakraju fotic pokwaren i nemre se nis sa njim... a isto tak smo swaki dan shoppingirale i lowile neke decke koi znaju hrvatski... e mi smo se tolko brukale... i mi predzadnji dan otisli na bazene... i tam bili neka dwa decka jedan je bio crnac a drugi neki debeli... i oni tam na u bazenu kao "slucajno" slatali... a zadnji dan smo otisli na DOM to je nes kao lunapark sam jako velikiiiiii... i tam smo se supp proweli... i onda sam otisla opet u frankfurt i ta bila 1tj i otisla u Koln na airodrom i dosla kuci... i tak sam wam ja ljudowi rowela zadnji mj praznika...!! Sad mallo slikica...




- 14:16 - Komentari (49) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

MaWo O nAmA...

Mawo o nasim frendovima...

i jos slika...LoL

  • Image Hosted by ImageShack.us


    Zoky,Brolić i Tele....Hmmm....Dalo bi se poradit jos na njima....LoL....

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us