SMS poruke za devojku - Stranica za upoznavanje

subota , 22.12.2018.

Volim te ljubavi, ljubavne poruke










Click here: SMS poruke za devojku






Dodji da ti nesto sapnem na usta, mozda pronadjemo zajednicki JEZIK!!! Ako me volis ne pricaj nikom, ako me zelis ne daj me nikom, ako me ljubis ljubi me nezno, ako nijedno od toga nije, vrati mi srce, oprosteno ti je... Da se sve zvezde svemira zbroje, koliko bi ih bilo?



SMS poruke za devojku

Ne teži za onim što će biti. Ti si najvece blago ovoga sveta, a ja sam najbogatija na svetu, jer si pored mene..... Ti si suza u mom oku, ti si zivot koji zivim , ti si onaj sto postoji da se samo njemu divim.



SMS poruke za devojku

poruke za devojku - Kako da zajedno otvorimo oci?



SMS poruke za devojku

Ovde je presuvo, idemo negdje gde je vlažnije….. Sviđaju mi se tvoje breskve, mogu li protresti drvo? Išao bih milion kilometara za jedan od tvojih osmeha, a dva za te stvari koje činiš jezikom. Znam odličan način da potrošiš kalorije iz te čokolade. Jako sam, jako usamljen i pitao sam se ne bi li… Možda nisi zgodna, ali priznaj da voliš sex! Da sam zadnji čovek na svetu sigurno bi mi dala. Moje usne su registrovano oružje! Zamolio te da mi vratiš srce. Bože, imaš više krivina od trkačke staze u Monte Karlu! Platio bih ti piće, ali bio bih ljubomoran na čašu…pa neću! Znaš kako kažu-koža je najveći organ-ali u mom slučaju nije tako! Jesi li možda umorna? Zašto Zato što mi se celi dan vrtiš po glavi! Veruješ li u ljubav na prvi pogled … ili da dođem opet?! Danas mi je stvarno loš dan i uvek me oraspoloži kad vidim lepu devojku curu kako se smeje — zato, hoćeš li se nasmejati za mene? Imaš kredit na mobitnom? Ne šteta, baš sam htio nazvati Boga i zahvaliti mu što mi je poslao anđela! Ako te otpratim do kuće hoćeš li me zadržati? Da li je tvoj tata terorist? Jer ti si prava BOMBA!!!! Izgledaš skoro pa savršeno…jedina kriva stvar koju vidim na tebi su tvoje usne…zato što ne diraju moje! Hoćeš me dodirnuti ako ti kažem da si lepa? Hoćeš li imati moje dete? Izgledaš kao da trebaš muškarca, a znaš i ja trebam devojku!? Ćao, ja sam odličan genetski materijal. Ćao, ja imam jako kvalitetnu strukturu DNA. Imam ranu na usni. Hoćeš li je izlečiti poljupcem? Ćao, primaš li nove momke?! Toliko si slatka da me bole zubi! Nov sam u gradu. Možeš li me uputiti do svog stana? Dođi i živi u mom srcu, nećeš plaćati stanarinu. Imaš tako lepu guzu da je na njoj šteta sedeti! Izgledaš kao čaša osvežavajućeg pića, a ja sam najžedniji čovek na svetu! Toliko si lepa da bi oženio tvog brata samo da te dobijem u familiju. Jesmo li u rodu? A hoćeš li da postanemo? Da se privlačnost kažnjava, ti bi dobila smrtnu kaznu. Da je lepota vreme, ti bi bila večnost! Nosiš li svemirske pantalone? Jer guza ti nije sa ovoga sveta! Da dobijem ružu svaki put kad pomislim na tebe, imao bih beskonačni vrt. Toliko uspaljuješ da bi se i đavo pored tebe znojio! Izgledaš toliko dobro da bi mogao piti vodu u kojoj se kupaš. Jesi li toliko lepa iznutra kao i izvana? Preporuči mi svog hirurga. Ovakva lepota ne može biti prirodom dana. Ti mora da si nečija žena! Topiš me kao što Sunce topi kocku leda! Izgledaš kao moja treća žena. Ali znaš, bio sam oženjen dvaput. Mogli bi te uskoro zamoliti da odeš da se druge žene bolje osećaju. Izgledaš uspaljujuće, mogla bi biti kriva za globalno zatopljenje! Vauu, jesu li prave?! Kakav je osećaj biti najlepša osoba u sobi? Mora da su te često vodili u zatvor. Ilegalno je izgledati tako dobro! Gde li završavaju te tvoje noge? Da je ovo mesto ribarnica, ti bi bila glavna riba! Da si suza u mom oku, ne bi plakao iz straha da te ne izgubim! Jesi li me nešto pitala? Pa, pitaj me sad. Mora da sam se izgubio, ali mislio sam da je raj južnije. Nisam znao da anđeli mogu leteti ovako nisko. Jer znaš, stalno se gubim u tvojim očima. Je li te bolelo kad si pala iz raja? Hej, nisi li nešto zaboravila? Oprosti jesi li se izgubila, jer…raj je daleko. Anđele, jesam li mrtav? Jer ovo mora biti raj! Znaš što mi se najviše sviđa na tebi? Jesi li zbilja tako lepa ili je samo rasveta dobra? Želiš li me videti golog? Kad bih ti rekao da imaš prekrasno telo, da li bi se naljutila na mene? Nisam pio, ali sam opijen tobom. Mislim da sad mogu umreti jer sam upravo video deo raja. Jednostavno sam ti morao prići. Slatko je moja slabost. Osećam se poput Richarda Gerea. Stojim ispred Zgodne Žene! Hej, pa ja te znam! Bila si Miss Srbije prošle godine, zar ne? Hej, znamo li se mi? Ah da, ti si ona cura sa predivnim osmehom. Možda se vratim tebi ako ne na? Danas ti je sretan dan, možda te zamolim za ples. Voliš li biti gore ili dole? Da je lepota svetlost, uz tebe bi Zemlja bila u mraku.



Sms za bivšu djevojku - Poruke za pomirenje za bivsu ljubav
I smrt bi me manje bolela, izdajice sto sam te volela??? Hej, znamo li se mi? Bez Tebe kiše mi donose spas jer suza više ja nemam za nas, zbog Tebe dani su propali svi bez Tvoje ljubavi!!! Ljubav je bol, Bol je na Braču... Ne trazi od coveka da vecno zivi. Ne dozvoli da neki pogresni ljudi udju u tvoj zivot, pomute bistrinu tvojih ociju, nateraju da volis ono sto i oni vole i zaboravis ono sto oni ne znaju-MENE! Ti si najposebnija osoba koju sam ikada upoznao i u svojim mislima, ja sam se već oženio tobom hiljadu puta. Poslusaj me moj mali andjele, idi kuda te srce vodi, voli i ljubi, ali znaj koga i koliko! Draga kako mozes verovati svojim ocima vise nego meni? Svi oni koji zaista vole uputiti lep sms dragoj osobi pronaći će ovde mnogo zanimljivih tektova za vas i vašu voljenu osobu. Rekli su mi da jednostavno nastavim dalje, da ne mislim na tebe, da je puno riba u moru, da nisi jedina, da … Ali ja znam da si ti ta. Kad bih opet srela tebe, ponovo bih sreću srela, jer dečka sličnog tebi više nikad sresti neću!!!

[Viber aplikacija skidanje|Halo oglasi prodaja stanova|Japanska masaža tijela]






Oznake: volim, tež, ljubavi, ljubavne, poruke

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.