..:: third eye ::..

09.06.2006., petak

đalelaja

no i sjedim ja tako danas na klupici u parku i dođe do mene neki alternativac: 'e stari, imaš pljugu?' - 'e nemam, stari.' time završava naša konverzacija. potom se dižem s ultraudobne klupice i šećem do fontane. na putu me zaustavlja neka djevojka u najboljim godinama: 'e bok, imaš možda cigaretu?' - 'nemam, djevojko draga.' i time završava naša konverzacija. šećem ja dalje, prolazim pokraj fontane i mašem prijateljima koji sjede na špici i bivaju viđeni te me ovom prilikom pozivaju k sebi. dolazim do njih i prvi zdesna me upita 'eeeeejjjjjj, pa di si?! imaš čik?' - 'znaš da nemam.', već poluljutito odgovaram. odbijam njihovo društvo i nastavljam dalje. dolazim do željezničkog kolodvora. sjednem na klupicu i promatram vlakove. nije prošlo ni pet minuta, kadli stiže do mene neki rom. i taman kad sam pomislio da će me priupitati da li imam cigaretu, on mene pita dal imam dvije kune za posudit. 'nemam, čovječe, nemam.' i nagledah se ja tako vlakova i odlučih krenuti dalje. i hodam ja tako cestom, ono totalno majning maj oun biznis kad evo opet me netko zastavlja. neki bradati dugokosi lik. 'brate, imaš li možda cigaretu?', pita me ugodnim glasom. 'e buraz, nemam, fakat nemam.' taj čovjek me zatim ružno pogleda, nešto si promrmlja u bradu i nastavi dalje. i tako sam propustio priliku jednom cigaretom kupiti spasenje.
- 19:12 - Komentari (3) - Isprintaj - #

  lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

teško je reći... gledajući s aspekta prosječnog konzumenta, on to ionako ne može shvatiti

Linkovi

Čita se...

ne znam čitati, drugi mi čitaju

Sluša se...

jebo te muzika