ponedjeljak | 16.10.2006.

HOKEJ NA LEDU


Image Hosted by ImageShack.us


Bila sam na hokeju jucer. Prvi put u zivotu! I, osim sto sam se smrzla ko zmrzlina, moram przanti da me sport odusevio. A smrzla sam se zato sto sam splicanka, te nisam ocekivala da ce se ledena dvorana hladiti. Ne znam tocno sto sam mislila o klimatskim uvjetima koji ce me tamo docekati, jer je blize istini da uopce nisam mislila.

Gledala sam zenski hokej.
Nije da su cure bas graciozne u onim opravicama, al su znale igrati.
Sto me ozbiljno zagrijalo i za muski hokej. Jer ako su cure onako brze, kako ce tek eksplozivni biti frajeri! Sto me pak vraca nekoliko mjeseci unazad, kad sam u vise navrata odbila karte za VIP lozu. Samo zato sto me zavo stanoviti Martin. Golman. Bilo je cudno sto je uvijek imao samo 2 karte, za nas dvoje, i sto nisam mogla povesti nikoga sa sobom da ne bude preocit dejt scenarij. I to je,s zaljenjem priznajem, razlog sto sam tek sad upoznata s fenomenom hokeja na ledu!



Na tribinama je bila neka teta. Tj hrvatska gospodja. Ne znam sto je tocno radila tu jer sam sam uhvatila frekvenciju na kojoj je odasiljala svoje zlobne komentare. Jedan od kojih je i izjava kako je hokej jedan od onih sportova koji jednostavno nije za zene!!! Doslo mi je da joj kazem da se kupi doma i stane za spaher.


- 11:59 - Reklamacije! (11) - (Po)Vrati! - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.