četvrtak | 24.08.2006.

Jos ima dobrih ljudi.


Hvala im. wave





- 17:11 - Reklamacije! (20) - (Po)Vrati! - # -

ponedjeljak | 21.08.2006.

M. sutra leti kuci. Moj hrvatski ce opet atrofirati.




Image Hosted by ImageShack.us



Tko vrijedi leti,
Tko leti vrijedi,
Tko ne leti ne vrijedi.



- 17:06 - Reklamacije! (20) - (Po)Vrati! - # -

petak | 18.08.2006.

Poučan post o Irskoj. Recimo. Skoro pa. A kakav bi vi? Ja bih sponzorirani članak. Guinnessov po mogućnosti.



Kaze Jen ´ajmo u Dublin u 11mj. Kod nje. Kaze i da imamo neke jeftine karte. Ni 500kn za povratnu.. Party Irish Style!? Nije da mi se ne ide..al se mislim, samo 2 dana? Samo vikend? Kad vec idem, ostala bih cijeli tjedan. A i nije da sam pri eurima bash. Kad vec pitate. Jel. A treba piti i jesti u Dublinu. S naglaskom na piti. I to. Pa mi se ne da.. Zato. A i zato sto sam u tom periodu namjeravala do Zagreba (posramljeno spustam pogled). Nisam dugo bila (trepcem gledajuci u pod). Od lipnja. no

Bas sam seljanka vulgaris. Jelda? Radije u metropolu nego u Irsku. A i put do Zagreba ce me kostati vise nego do Dublina, ako cemo u detalje. Toliko o meni. Ne morate pljeskati.


A sad Trivia Time!
Jel zna tko da Irci za svoju zastavu kazu da je green, white and gold? Zanimljivo, nadasve. To gold, naime. Ja sam uvijek mislila da je to narancasto. Kad ono..zlatno.
A znate li da imaju i predsjednicu, te da su prije nje takodjer imali predsjednicu? Meni je to bas kul. Bas. Zene kolo da vode.
Sláinte!



- 09:25 - Reklamacije! (10) - (Po)Vrati! - # -

četvrtak | 17.08.2006.

Preselih se. Kao sto najavih prethodno.


Trenutno sam solo. Tj. biti cu neka dva mjeseca. Sto ustvari i nije lose. Jedno me strah procesa ponovne prilagodbe na cimerstvo. (Cimeraj?)
Veselo pak klikcem sto ce se ovog puta kod nas doma pricati hrvatski. ST-RI-ZG. Jelda da je dobra kombinacija?
Kako li se samo svugdje nadjemo mi Hrvati, a nismo Hrvatine? Buahaha rofl

Nego..
Moja gazdarica je luda zena.
Stalno mi salje poruke? Stalno nesto dolazi, donosi? Halo..
Jutros mi je poslala sms u 8. Da bi se ona vidjela samnom. Halo..
M. mi salje porkuku da je stara upravo dosla u stan?! Halo efekt..?
Zadavit cu je, majke mi. Pa nek pisu novine. A i knjige.


Kad smo kod halo efekta, koji je, samo da pripomenem, u potpuno pogresnom konekstu u mom postu (al zvucalo je dobro!), pronadjoh zanimljiv blog. (Barem meni.) Evo ga na.


A sad idem pushit. Zivci. I to.

Image Hosted by ImageShack.us




APDEJT
Sinoc je dosla da me vodi vani! Gazdarica, a tko drugi. Spichkana (relativan pojam za sezdesetogodisnjakinju) zvoni mi na parlafon da se spustim! Da ne spominjem da nisam bila bas solo u stanu..
Ali morala sam! 45 min je ona mene peglala. Na hibridu jezika koji smo pricali. Te ovo te ono. Strasno. Strasno. Strasno..



- 12:19 - Reklamacije! (11) - (Po)Vrati! - # -

četvrtak | 10.08.2006.

PUT POD NOGE



Dosla je M. Ovaj grad je drukciji cim u njemu netko prica hrvatski.
Dilema vikenda je Budimpesta - Sziget Festival ili Bec - dobri stari shopping. Misljenja sam da ce vremenske (ne)prilike presuditi. U svakom slucaju, bit ce put pod noge.

Bitno je da se ide..kako me obicno okarakterizira moj tata.


Image Hosted by ImageShack.us



- 17:50 - Reklamacije! (16) - (Po)Vrati! - # -

utorak | 08.08.2006.

Osupnuti Post


Desilo se i to. Ono cega se pribojavah sumnjicavo podizuci desnu obrvu. Nijekah, ali bijah u krivu. nono

Prije svega nekoliko tjedana posumnjah da moj najbolji frend u drugoj mi domovini, nazovimo ga Petar, ima soft spot. U sredistu kojeg se u blatu valjam ja.

Image Hosted by ImageShack.us

To mozda ne zvuci lose, ali zapravo jest. Jako je lose. Jer iznimno mi je drag. Dobricina je i farjer, istovremeno. A duhovit k tome. Brat kojeg nemah. Ali samo ili upravo to.
Otkud mi ovo prosvjetljenje ni sama ne znam. Mene naime rijedje iznenadi snijeg u Splitu nego spoznaja da sam neciji objekt interesa. Paznje cak..?!


Mogu mi crtati, pisati, sarati, cvijece darivat..ja cu uvijek naci savrseno smislen razlog spomenutih poduhvata, te mirno nastaviti zivjeti u neznanju. Zadovoljna.

Ovaj put bio je drukciji, jer ovaj put posumnjah! Aha! A nije mi ni cvijece slao niti pjesme pisao! Emailove koje je odaslao dok sam bila na godisnjem opravdala sam nespretnim engleskim. Izgleda da to nije bio slucaj.
Sinoc je izgledao tuzno. Mnogo vise paznje sam, priznajem, posvetila birthday boy-u, nasem frendu Lukasu, ali samo zato sto je raspored sjedenja to dozvolio. A i da procjenim sto se zapravo dogadja.. Sad znam. Bas jebiga situacija.





- 11:41 - Reklamacije! (13) - (Po)Vrati! - # -

četvrtak | 03.08.2006.

Sta da recen ?


Pomjesanih osjecaja, vratih se s godisnjeg. Split ko Split. Nista Nova. Oni koji su studirali jos uvijek studiraju, profesionalni ispijaci kava usavrsavaju tehniku. Par ljudi cak nesto i radi. Ustvari preko nekoliko njih! Svaka cast na hrabrosti. Ostalima mame peru robu, pospremaju krevet i kuhaju obid svaki dan.. Al to je tzv. splitska problematika. Ozbiljniji autori nek se zabavljaju spomenutim fenomenom.

Turista je puno, svake godine sve vise, al domaci svit grinta, iako svjestan cinjenice da ih ti i takvi hrane ostavljenim eurima, kunama, dolorima, krunama ili kunama! Nasa posla, opet kazem.

Par koncerata, picigin, desetine kava (regionalni sport!), nesto nocnih kupanja, dnevnih izleta van gradskih plaza, relacije Trogir-Omis, mini djita brodom..to je moj rezime.


Nista posebno, al uvik je lipo je prosetat rivon, sinjat jesu sve palme na mistu (i jel more do kraja cool), potocat noge na Kasjune, sist na skuter, snimit ekipu, popit pivu na skale isprd Fluida ili u Bambe dok u pozadini svira Daleka. Vidit priateje.


Image Hosted by ImageShack.us


Za mjesec dana gibam opet. Neodoljivo me privlaci to sunce..



- 16:36 - Reklamacije! (6) - (Po)Vrati! - # -

srijeda | 02.08.2006.

Vratih se..



Crna i tuzna.
Tema (i ovog) ljeta bila je Alles Gut. Za ne-splicane evo je oden.

A ja jos uvik mislin, ustat il' odustat..





- 09:32 - Reklamacije! (7) - (Po)Vrati! - # -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.