< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (9)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/no

Copyright:Angelus seppun

Click here to get images like this!
I wanted to believe.....but they took it away.

¤I see innocence in them,they are special¤
¤Lara
¤Jelenko
¤Matea_MW
¤n.a.t.a.s.h.a

¤Words that can take you to some special pages¤
¤Chinese astrology
¤Gamespot
¤Net
¤Polyvore
¤Reality lapse
¤Rizla i Štrudla
¤Rm anime
¤Quzilla



Click here to get images like this!
When they returned there was nothing left but sorrow.


nedjelja, 28.01.2007.

CaN i Be MoRe BoRiNg??.....

evo ovako sa vašin štafeticama od Jelenka_debilčine i od Lare srry al ne mogu ih ispunit jer neman 5 ljudi koji me redovito čitaju....tak da...to van otpada.Al čemu uopće poanta tih štafeta??Ničemu ne koriste!no dobro ni ne zanima me toliko.Baš san sad odgledala utakmicu Španjolska-Hrvatska u rukometu.Dosta san se iživcirala iako baš i ne volin gledat sport,rukomet je jedino ča volinsmijeh!no dobro to san tako morala spomenit,ne znan zaš al etosmijeh.inače....kako van život??...meni je osrednje..ne sićan se zadnji put kad san bila sritna.al stvarno sritna.makla san se od par ljudi koji su mi smetali i sada se osjećan puuno bolje.smijehal moran spomenit da san je jedna mentalno poremećena osoba koja se jučer od smija doslovno upišala u gaće.pitate se kako to??i dal mi tribaju pelene??e pa o tome san razmišljala i zaključila da me uvatilo ne 5 min nego sat vrimena ludila.ahhh...al bez obzira na to dobro san se zabavila.no da vas ne zamaran svojim glupostima.....šta san imala pametno za reć...hmm...trenutno ništa....samo se nekad,kao sada jednostavno umorin od života...kako se umorit od života,pitate se???....a dosta mi je one neprekidne borbe za nać svoje misto pod suncem...ponekad želin odustat..al znan da ću kasnije žalit pa svejedno ostajen...to zamara...želila bi se malo odmorit....znate odpsvat malo...realnost je nekad preokrutna.....jedva čekan kad ću se maknit iz ovog mjesta...poć u svit...poć u srednju....znan da ću napustit sve šta poznajen...al triba mi malo promjena...život mi je posta monotonija...a to me definitivno ubija..škola me ubija...teško je nać ravnotežu između zabave i škole....sad bi se samo prepustila osjećajima i mašti...al ne mogu...ova mi godina ovisi o bodovima za upis i određuje mi budućnost..moran se trgnit....probudit....al to mi je stvarno teško..ne da mi se...no šta ja vas mučin s time...uvik pišen o tmurnin temama..a di su mi sritne??...nestale s vjetrom....ah...

I wish life is just one big dream
and when i finally wake up
he ends up


evo to bi bilo dobro...ne bi smo se morali ovoliko trudit...al bez muke nema nauke....e da se svi računaju po tome...evo sklapaju mi se oči...ni ne vidin više....ahh....eto kiban ja....možda nađen nešto pametnije za radit nego van ode dosađivat.....pozdraff =)

¤4¤

¤Whisper¤-

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.