< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (9)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/no

Copyright:Angelus seppun

Click here to get images like this!
I wanted to believe.....but they took it away.

¤I see innocence in them,they are special¤
¤Lara
¤Jelenko
¤Matea_MW
¤n.a.t.a.s.h.a

¤Words that can take you to some special pages¤
¤Chinese astrology
¤Gamespot
¤Net
¤Polyvore
¤Reality lapse
¤Rizla i Štrudla
¤Rm anime
¤Quzilla



Click here to get images like this!
When they returned there was nothing left but sorrow.


srijeda, 24.01.2007.

A kOjI pOsT.....uFf

Ponekad se zapitam čemu poanta pisanja ovog bloga.zašto ga pišemo??znan...neki će reć da si olakšan dušu.a dobro.no zašto ja sad ode to govorin.opet znan da neće bit komentara ka i uvik.ne znan ni čemu se trudin.kad je i svaki put isto.a jbg.
trenutno stanje:ravnodušna
volja za pisanjem:tako-tako
stanje u ljubavi:loše,ali san optimistična,nada umire zadnja
stanje u životu:nekad dobro nekad nije
prijatelji:isto ka i uvik
događaji:hrpa novih
šta sad ode radin:dosađujen se

evo da malo nekima razveselin dan.ovo je jedna pisma koju san napisala kad me je uvatila žuta minuta smijeha.totalno retardirana.

Podmazana klupa

i prolilo mi se benzina po didovoj klupi
Ja briso sam maramicom
al neće da se upi
I dida popodne je sija
Kad mene ni bilo
pa mu eto otišo kuk
U desno krilo.

A pisma mi je ono za poludit......lol....eto a ja jednostavno neman više šta za napisat tako da....do sljedećeg posta....ako ga uopće bude bilo....šala.....pozdraff

...by...
......Pahuljica......

¤7¤

¤Whisper¤-

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.