< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (9)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/no

Copyright:Angelus seppun

Click here to get images like this!
I wanted to believe.....but they took it away.

¤I see innocence in them,they are special¤
¤Lara
¤Jelenko
¤Matea_MW
¤n.a.t.a.s.h.a

¤Words that can take you to some special pages¤
¤Chinese astrology
¤Gamespot
¤Net
¤Polyvore
¤Reality lapse
¤Rizla i Štrudla
¤Rm anime
¤Quzilla



Click here to get images like this!
When they returned there was nothing left but sorrow.


ponedjeljak, 15.01.2007.

Ah......KoMe Se Da??......Ah

Ko će se sad vratiti učenju??
Evo sidin sad za kompom i pišen ovo,a misli su mi daleeeko u onin hodnicima škole.zašto je morala počet.a bilo mi je baš dobro ovih praznika.iman osjećaj kao da su me praznici promijenili,al nabolje.sad opet kad se vratin u tu zgradu počet će problemi.iskreno,straj me je.znan da san luđakinja,i da se neki raduju ponovnom dolasku škole,al ja san jedna od onih koje će ovo polugodište tribat uprit iz petnih žila da popravi stanje u dnevniku.a iskreno,to mi se nimalo ne da.učenje.bljahhhh.....al sa školon dolaze mi i druge važne odluke.neke san aktivnosti odlučila zaboravit,al opet sad kad je škola,pitan se oće li mi bit ža kasnije.pa da bar izdržin ovaj osmi razred do kraja.jutro je a ja još sidin,ka tribala bi ponavljat.ma daj.ne da mi se dignit iz ove stolice.da bar iman još tjedan dana slobodno,da bar.a jbg nemože vrime po željama.al opet vratit se u onu zgradu di 8 godina čamin,smrači mi se.ma....koga ja zavaravan...triban se probudit iz snova.škola je počela.prihvati se učenja.ah.....ko će tako naredit mojin mislima...ma eto giban ja...ne da mi se čak ni pisat o školi...ahhh

by pahuljica.....

¤3¤

¤Whisper¤-

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.