< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (8)
Rujan 2008 (7)
Kolovoz 2008 (4)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

ja, ja, ja, ja i o meni..heh



MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com





Osnowne stwari o meni:

Ime:
ZOE...Grčko ime...znači žiwot
Prezime:
mama mi neda da to napišem...LOL...xD...zubo
Rođena:
08.03.1993...napunila 15 god..toooo...xD
Nadimak:
Joya, Coe, Zolja..hh..itd.

Naj frendice
Bernica, Lorena, Paula, Thea, Petra, Zlatica, Iwa, Mireloo, Shana, Marcela..
Naj frendowi (STARI) :

Leky...Petar...i ima ih josh jaaako punosmijeh
Naj frendowi (NOWI) :
Fran, Mario rofl Maziči the twins, Tomek, Matejoo, Paolo, Hrwoje, Luka..

Naj filmovi:
UMJETNA INTELIGENCIJA, HAIR, Grad anđela, Alien vs. predator 2, Gas do daske 3, Sin City, Propušten poziv, Mexikanac..itd..

Naj glumci:
Nicolas Cage, Johnny Depp, Haley Joel Osment, Rupert Grint, Brad Pitt, Channing Tatum, Chris Tucker, Elijah Wood, Bruce Willis, Corbin Bleu, Oliver James...

Naj glumice:
Julia Roberts, Emma Watson, Jessica Alba, Scarlett Johanson, Catherine Zeta-Johnes...

Naj jelo:
ČOKOLADA!!!!!!!!!njaminjaminjami
Najgore jelo:
PROKULICE!!!!!!!!!!!!nononoburninmad
Najbolje piće:
Pago od krushke, i BAMBUS :)...njamifinonjamifinothumbup
Najgore piće:
crna kava..FUUJ!puknucu


Naj pjevačica:
Amy Lee, Kerli Koiv, Joss Stone, Pink..sretan
Naj pjevač:
MARK FEEHILYnaughty, Simon Webbe, John Legend, Oliver James...
Naj grupa
System of a down, Evanescence, The Fray, Gunsi, Hladno piwo, Prljawo kazalište, Lordi...

ILI...ILI

woče il powrče...
°woče!sretan

watrena il sramežljiwa...
°watrenaa smijeh ihihi ^^

jessica alba il angelina jolie...
°alba :D

jazz il cajke...
°jazz...jer cajke ne slušam..pa..eek

uredna il neuredna...
°najčešče neuredna...lolzubo

dečko il prijatelj s powlasticama
°oboje :P cerekcerekcerek

grubo il njezhno...
° uhuhu. xD toču zadržat za sebe :P

kino il disco...
° disko. al ubiti nebaš disko neg neki koncert :D

hippy il emo...
°hippie !

shtikle il tenke...
°teneeee !thumbup

more il bazen...
°mooooooooooooooreeeeeeeeeesmijehsmijehcoolcool

wozit česh auto il motor...
°ono šta mi stari kupi xd

tijelo poput shakire il avril...
°šakire...definitiwnozubo

žuto il narančasto...
°žuto :P jer swaki muto nosi žuto rofl

nowac il ljubaw...
° nowci !cerekcerekcerek

pas il machka...
° Nera <3

ok il teen...
°OK!

horor il komedija...
°horor :)

kiss il hug...
°hug i kiss. cerekcerekcerekkiss

frajerica il shminkerica
° ja sam hippie :P eek

dan il noch...
° nouč :D lud

hamburger il hot dog...
° uhuhu bilokakwa hrana <3

izgled il osobnost...
° osobnost. eek

ljeto il zima...
°ljeeeeto! naughty

kawa il chaj...
°kawa...nescafe...waniljia...mljac njamifino

vruche il hladno...
°wruče naughtynaughtynaughty

tzk il lik...
° nijedno xd

knjigoljubac...
° ooo da. swe što nije lektira ja pročitala :)

prwo ljetowanje bez staraca...
° bilo je :D al nesječam se kad xd

majn wirtual frendowss...

BANANA kiss

Dead face of beauty smijeh

Emo Girl Trapped ;] zubo

Child of burning time greedy

KiKiCaaa eek

SuperŽene dead

......black angel..... pjeva

therion_darkness zaliven

DieTe do daSČiCe belj

Emo end Wempajr zujo

xXx Gangster Princess xXx mouthwash






sLiKiCee...

layouts myspace

layouts myspace



myspace layout images

myspace layout



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts codes

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



layouts myspace

layouts myspace



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts codes

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts images

myspace layouts



myspace layouts images

myspace layouts



myspace layouts images

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace layout codes

myspace layout



myspace graphics

myspace graphics



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layouts images

myspace layouts



myspace graphics

myspace graphics



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



profile editor

profile editor



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace comments

myspace comments



myspace layout images

myspace layout



myspace layout images

myspace layout



myspace layouts

myspace layouts



myspace glitters

myspace glitters



myspace layouts

myspace layouts



cool myspace layouts

cool myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace graphics

myspace graphics



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



layouts myspace

layouts myspace



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace comments

myspace comments



myspace comments

myspace comments



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layout images

myspace layout



myspace layout images

myspace layout



myspace layouts

myspace layouts



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace glitter

myspace glitter



myspace layout images

myspace layout



myspace layout images

myspace layout



myspace layout codes

myspace layout



myspace layouts

myspace layouts



profile editor

profile editor



myspace comments

myspace comments



myspace layouts

myspace layouts



layouts myspace

layouts myspace



cool myspace layouts

cool myspace layouts





cool myspace layouts

cool myspace layouts



profile editor

profile editor



myspace comments

myspace comments



myspace layouts

myspace layouts





myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layout images

myspace layout



myspace layout codes

myspace layout



myspace layouts

myspace layouts



layouts myspace

layouts myspace



myspace layout codes

myspace layout



myspace layouts

myspace layouts



layouts myspace

layouts myspace





cool myspace layouts

cool myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace backgrounds

myspace backgrounds



myspace glitter

myspace glitter



myspace layout codes

myspace layout



myspace comments

myspace comments



myspace backgrounds

myspace backgrounds





myspace layout codes

myspace layout



myspace glitter

myspace glitter



cool myspace layouts

cool myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



profile editor

profile editor



myspace layout codes

myspace layout



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layout images

myspace layout



myspace layout codes

myspace layout



myspace layout images

myspace layout



pimp myspace profile

pimp myspace profile



myspace backgrounds images

myspace backgrounds



myspace layout images

myspace layout



profile editor

profile editor



profile editor

profile editor



myspace glitter

myspace glitter



cool myspace layouts

cool myspace layouts



profile editor

profile editor



myspace layout codes

myspace layout



myspace comments

myspace comments



myspace glitter

myspace glitter





myspace layouts

myspace layouts





myspace layout images

myspace layout



myspace graphics

myspace graphics



myspace layout codes

myspace layout



myspace backgrounds

myspace backgrounds



myspace layout images

myspace layout



profile editor

profile editor



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



profile editor

profile editor



pimp myspace profile

pimp myspace profile



profile editor

profile editor



myspace layouts

myspace layouts



profile editor

profile editor



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts


petak, 04.12.2009.

.[.stranac.].

Bilo je kasno naweČer. TrČala sam kroz mrak, swako malo pogledawajuČi iza sebe. PokuŠala sam trČati swe brŽe. brŽe. brŽe. Slezena me ubijala od bolowa ali znala sam da nesmiem stati. Bila sam sigurna da ako sada popustim i stanem neČu moČi wiŠe. A to je bilo nedopustljiwo. ProtrČala sam pored klupice na kojoj su neki deČki puŠili trawu. Da su okolnosti bile drugaČie wjerojatno bih stala. MoŽda im se i pridruŽila a owako sam ih jedwa primjetila. Ali oni su mene primjetili, zbunjeno su gledali kada sam projurila pored njih. Nisam wiŠe obraČala paŽnju na takwe newaŽne detalje iako sam ih primjetila. Samo sam trČala nedopuŠtajuČi si da mislim na bol koja se swako malo pojaČawala. PokuŠala sam usredotoČiti misli na to zaŠto trČim. zaŠto bjeŽim. Shwatila sam da mise swakim trenutuku swe wiŠe pribliŽawa jer je bio brŽi od mene. PokuŠala sam ubrazati ali nisam mogla. Tad sam shwatila da sam utrČala u sljepu ulicu. Fak ! TraŽila sam neki skriweni kutak da se bar sakrijem. Ali nie bilo niČega. Samo oduran oguljen prljawi zid koji je nekad bio bjeli. Widjela sam ga kako utrČawa u ulicu s nabijenom bejzbolsom kapom na glawi tako da mu je sjena padala preko lica. Ali widjele su se njegowe kriČawe crwene Oči. Nisam znala Što je ili tko je bio. ali bio je straŠan. PribliŽawao mise. A ja sam pokuŠawala ostati sabrana. Strah mi nikako neČe pomoČi, a ni paniČarenje. Ostala sam mirna ČekajuČi njegow prwi pokret. Otworio je usta u namjeri da neŠto kaŽe. Očekiwala sam grub glas ali na moe iznenađenje iz njegowih je usta izaŠao mek i barŠunast glas, Čak i pomalo tuŽan. "ZaŠto bjeŽiŠ ?" upitao me. "ZaŠto si ti trČao zamnom ?!" odgoworila sam protupitanjem. "Neznam, podsjeČaŠ me na nekoga." u glasu mu se sada Čula tuga, bol. "O." zaprepastila sam se. Nikada nisam Čula toliko boli u tako malo rijeČi. "ZnaČi neŽeliŠ me ubiti. Rastrgat u komade ili tako neŠto?" odahnula sam. "Ne ! neradim takwe stwari wiŠe." proŠla me jeza. Je li on to rekoa wiŠe. ZnaČi nisam baŠ poswe sigurna s Čowjekom crwenih oČija u sljepoj ulici potpuno sama. Nisam ni sumnjala. "Oprosti. PrestraŠio sam te. Ali morao sam te widjeti izbliza." opet me pogodila ta njegowa bol. "Pa.. bar me neŽeliŠ ubit" rekla sam. Sad kada je straha nestalo i kad se adrenalin powukao počela sam osjeČati nepodnoŠljiwu bol u nogama i pluČima. SruŠila sam se na koljena i počela kaŠljati dok su mi suze nawirale na oČi. PaŽljiwo mi se pribliŽio i stawio swou ruku na moju. A onda sam osjetila powlaČenje boli, kao da je netko usisawaČem izwlaČi iz mene. Stresla sam se i priwukla ruku sebi. Bila sam zaprepaŠtena. On to nie mogao uČiniti. To nebi bilo moguČe. Ali ipak.. "Oprosti" opet se ispriČao. "Kako.. kako si to naprawio ?" zaprepaŠteno sam ga pitala. "Nebi shwatila." ustao je i okrenuo mo leĐa. Ja sam joŠ uwiek sjedila na podu izbezumljeno se drŽeČi za trbuh kao da me joŠ boli iako je bol nestala. "MoŽda i bi." suprotstawila sam se. "MoŽda.." zamiŠljeno je rekao. "Stwarno oprosti zbog owoga. Nisam smio.. nisam.." bio je shrwan. A znam da to nie bilo zbog mene osobno nego zbog neČega. neČega Što mu se dogodilo. Nečega na Što sam ga ja podsjetila. Krenuo je u smjeru odakle smo doŠli. Ustala sam i krenula za njim. Okrenuo se. "Bolje me nemoj pratti. Odi doma." grubo mie rekao. "NemoŽeŠ me tako isprepadat i onda ostawit zbunjenu bez odgowora." naljutila sam se. MoŽda je i bio shrwan ali bio je i magiČan. U to sam se weČ uwjerila. Ali swejedno mie trebalo objaŠnjenje ! " WidiŠ da mogu" opet je krenuo. Krtenula sam za njim a onda se zabila u neŠto. Iako tamo nie bilo niČega. imala sam osjeČaj kao da sam zarobljena u staklenoj kutiji. "heeej" zaderala sam se. Samo se okrenuo, mahnuo mi i zatim nestao iza ugla. Čim je nestao i "staklena kutija" oko mene se rasprsnula. PotrČala sam pokuŠawajuČi ga ulowiti. Ali kad sam izaŠla iz ulice nikoga nije bilo na widiku. Bila sam zaprepaŠtena. Kako je samo tako mogao nestati.

SljedeČe jutro probudila sam se obliwena znojem. Sanjala sam najČudniji san ikada. O Čowjeku crwenih oČiju...

smijeh nadam se da wam se swidjelooo :)

preporuka pjesme za owaj tjedan: .[.evanescence - my immortal.].



Komentari (1) | print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.