< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (8)
Rujan 2008 (7)
Kolovoz 2008 (4)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

ja, ja, ja, ja i o meni..heh



MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com





Osnowne stwari o meni:

Ime:
ZOE...Grčko ime...znači žiwot
Prezime:
mama mi neda da to napišem...LOL...xD...zubo
Rođena:
08.03.1993...napunila 15 god..toooo...xD
Nadimak:
Joya, Coe, Zolja..hh..itd.

Naj frendice
Bernica, Lorena, Paula, Thea, Petra, Zlatica, Iwa, Mireloo, Shana, Marcela..
Naj frendowi (STARI) :

Leky...Petar...i ima ih josh jaaako punosmijeh
Naj frendowi (NOWI) :
Fran, Mario rofl Maziči the twins, Tomek, Matejoo, Paolo, Hrwoje, Luka..

Naj filmovi:
UMJETNA INTELIGENCIJA, HAIR, Grad anđela, Alien vs. predator 2, Gas do daske 3, Sin City, Propušten poziv, Mexikanac..itd..

Naj glumci:
Nicolas Cage, Johnny Depp, Haley Joel Osment, Rupert Grint, Brad Pitt, Channing Tatum, Chris Tucker, Elijah Wood, Bruce Willis, Corbin Bleu, Oliver James...

Naj glumice:
Julia Roberts, Emma Watson, Jessica Alba, Scarlett Johanson, Catherine Zeta-Johnes...

Naj jelo:
ČOKOLADA!!!!!!!!!njaminjaminjami
Najgore jelo:
PROKULICE!!!!!!!!!!!!nononoburninmad
Najbolje piće:
Pago od krushke, i BAMBUS :)...njamifinonjamifinothumbup
Najgore piće:
crna kava..FUUJ!puknucu


Naj pjevačica:
Amy Lee, Kerli Koiv, Joss Stone, Pink..sretan
Naj pjevač:
MARK FEEHILYnaughty, Simon Webbe, John Legend, Oliver James...
Naj grupa
System of a down, Evanescence, The Fray, Gunsi, Hladno piwo, Prljawo kazalište, Lordi...

ILI...ILI

woče il powrče...
°woče!sretan

watrena il sramežljiwa...
°watrenaa smijeh ihihi ^^

jessica alba il angelina jolie...
°alba :D

jazz il cajke...
°jazz...jer cajke ne slušam..pa..eek

uredna il neuredna...
°najčešče neuredna...lolzubo

dečko il prijatelj s powlasticama
°oboje :P cerekcerekcerek

grubo il njezhno...
° uhuhu. xD toču zadržat za sebe :P

kino il disco...
° disko. al ubiti nebaš disko neg neki koncert :D

hippy il emo...
°hippie !

shtikle il tenke...
°teneeee !thumbup

more il bazen...
°mooooooooooooooreeeeeeeeeesmijehsmijehcoolcool

wozit česh auto il motor...
°ono šta mi stari kupi xd

tijelo poput shakire il avril...
°šakire...definitiwnozubo

žuto il narančasto...
°žuto :P jer swaki muto nosi žuto rofl

nowac il ljubaw...
° nowci !cerekcerekcerek

pas il machka...
° Nera <3

ok il teen...
°OK!

horor il komedija...
°horor :)

kiss il hug...
°hug i kiss. cerekcerekcerekkiss

frajerica il shminkerica
° ja sam hippie :P eek

dan il noch...
° nouč :D lud

hamburger il hot dog...
° uhuhu bilokakwa hrana <3

izgled il osobnost...
° osobnost. eek

ljeto il zima...
°ljeeeeto! naughty

kawa il chaj...
°kawa...nescafe...waniljia...mljac njamifino

vruche il hladno...
°wruče naughtynaughtynaughty

tzk il lik...
° nijedno xd

knjigoljubac...
° ooo da. swe što nije lektira ja pročitala :)

prwo ljetowanje bez staraca...
° bilo je :D al nesječam se kad xd

majn wirtual frendowss...

BANANA kiss

Dead face of beauty smijeh

Emo Girl Trapped ;] zubo

Child of burning time greedy

KiKiCaaa eek

SuperŽene dead

......black angel..... pjeva

therion_darkness zaliven

DieTe do daSČiCe belj

Emo end Wempajr zujo

xXx Gangster Princess xXx mouthwash






sLiKiCee...

layouts myspace

layouts myspace



myspace layout images

myspace layout



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts codes

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



layouts myspace

layouts myspace



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts codes

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts images

myspace layouts



myspace layouts images

myspace layouts



myspace layouts images

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace layout codes

myspace layout



myspace graphics

myspace graphics



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layouts images

myspace layouts



myspace graphics

myspace graphics



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



profile editor

profile editor



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace comments

myspace comments



myspace layout images

myspace layout



myspace layout images

myspace layout



myspace layouts

myspace layouts



myspace glitters

myspace glitters



myspace layouts

myspace layouts



cool myspace layouts

cool myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace graphics

myspace graphics



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



layouts myspace

layouts myspace



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace comments

myspace comments



myspace comments

myspace comments



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layout images

myspace layout



myspace layout images

myspace layout



myspace layouts

myspace layouts



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace glitter

myspace glitter



myspace layout images

myspace layout



myspace layout images

myspace layout



myspace layout codes

myspace layout



myspace layouts

myspace layouts



profile editor

profile editor



myspace comments

myspace comments



myspace layouts

myspace layouts



layouts myspace

layouts myspace



cool myspace layouts

cool myspace layouts





cool myspace layouts

cool myspace layouts



profile editor

profile editor



myspace comments

myspace comments



myspace layouts

myspace layouts





myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layout images

myspace layout



myspace layout codes

myspace layout



myspace layouts

myspace layouts



layouts myspace

layouts myspace



myspace layout codes

myspace layout



myspace layouts

myspace layouts



layouts myspace

layouts myspace





cool myspace layouts

cool myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace backgrounds

myspace backgrounds



myspace glitter

myspace glitter



myspace layout codes

myspace layout



myspace comments

myspace comments



myspace backgrounds

myspace backgrounds





myspace layout codes

myspace layout



myspace glitter

myspace glitter



cool myspace layouts

cool myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



profile editor

profile editor



myspace layout codes

myspace layout



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layout images

myspace layout



myspace layout codes

myspace layout



myspace layout images

myspace layout



pimp myspace profile

pimp myspace profile



myspace backgrounds images

myspace backgrounds



myspace layout images

myspace layout



profile editor

profile editor



profile editor

profile editor



myspace glitter

myspace glitter



cool myspace layouts

cool myspace layouts



profile editor

profile editor



myspace layout codes

myspace layout



myspace comments

myspace comments



myspace glitter

myspace glitter





myspace layouts

myspace layouts





myspace layout images

myspace layout



myspace graphics

myspace graphics



myspace layout codes

myspace layout



myspace backgrounds

myspace backgrounds



myspace layout images

myspace layout



profile editor

profile editor



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



profile editor

profile editor



pimp myspace profile

pimp myspace profile



profile editor

profile editor



myspace layouts

myspace layouts



profile editor

profile editor



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts


ponedjeljak, 27.10.2008.

Bleed it out

Sada po stoti put pokuŠawam
Razoritit swaki redak.
Činim to oŠtro da bih dowela tekst do sjaja,
Koji nastaje u mom jebenom umu.
Proste rijeČi, bez isprike
Pronalaze nowo mjesto da bi postawili zamku.
Objesi me na owe korowe,
Stegni omČu da se ne otkinem.
Istina je da se moŽeŠ zaustawiti i buljiti
Dajem swe i nije me briga...
Iskopali ste mi grob i poloŽili me unutra,
zatrpali me negdje izwan dohwata.
Netko bi trebao otkopati zemlju
I opet naprawiti plesni podij za prljawi ples.

Krwarim za swaki red, zaustawite Šou,
OdrijeČite rijeČi i Šlampawi rep,
Sapunska opera, otkaČena i napunjena...
Powuci okidaČ i pogledaj je kako odlazi.
Pomozi majko, prokleta sam,
Smrt izwire iz swake strofe.
Lijepa boja na njegowim nowim mrtwaČkim kolima,
Ne mogu ga zadrŽati.
Zna da funkcionira.
Šit, to boli, zaista.
nije waŽno koliko se trudim,
Pola owih rijeČi ne znaČe baŠ niŠta
I znam da time namogu biti zadowoljna.
Dakle, zaŠto ga pokuŠawam ignorirati?
UČinite opet plesni podij za prljawi ples
Molite se i nagazite Čwrsto...

Iskrwarir Ču.
Otworila sam swe rane...
Natjerat Ču te da ih pogledaŠ.
Toliko sam se zaloŽila!
Natjerat Ču te da to pogledaŠ.
Sada.



owo sam prewela...ne baŠ sawrŠeno...hehe...
no ugl...prewela sam pjesmu "Bleed it out" by Linkin Park...deadsmijeh



Komentari (2) | print | #

četvrtak, 23.10.2008.

vampiri...arrrrrrrrrrrrrrrrr! sretan smijeh

Vampir je legendarna ili mitološka osoba ili životinja,
koja živi o ljudskoj ili životinjskoj krvi,
a također posjeduje čarobne i nadnaravne moći.
Skoro sve kulture i civilizacije posjeduju nekakav mit o
krvopijnim stvorenjima ili vampirima.
No, sam izraz vampir potječe sa Balkana i Istočne Europe,
gdje su mitovi o vampirima bili česti i odakle su se u
18. stoljeću proširili na Zapadnu Europu.

Vampiri se spominju u Bibliji.
Prisutni su već nekoliko tisuća godina u monogobrojnim kulturama.
Protiv njih se bore anđeli (točnije Moći) jer su oni jedni o najjačih
prestavnika demona.

Vampir je legendarno-mitološka osoba ili životinja koja se hrani ljudskom krvi
i zbog toga ima nadnaravne sposobnosti, poput izvanredne snage i
hipersenzitivnih osjetila.
Oni su prisutni u predaji svake civilizaicije, kao krvopije.
Današnje poimanje vampira kao stvoranja s izraženim očnjacima
alergičnih na češnjak i sa spavaonicama u luksnuznom lijesu od 5 zvijezdica potječe iz istočnoeuropskih legendi u 18. i 19. stoljeću.

Prema legendi netko tko se rodio s deformacijom ili je smrtno stradao iz
groba kako bi ubijao i mučio žrtve ispijajući im krv.
Vampiri su neumrli i
moraju se hraniti ljudskom krvlju da takvi i ostanu.

Najpoznatiji vampir je navodno Vlad Dracula iz rumunjske
Transilvanije.
Rođen je u 15.st i njegovo ime ima ambivalentno značenje:
zmaj ili vrag.
Jedna od priča o njemu govori kako su ambasadori
stranih zemalja
posjetili Drakulu i odbili skinuti kape i šešire pred princem
pokazavši time nepoštovanje.
Kad ih je Drakula gnjevno pitao zašto su odbili pokloniti mu se,
rekli su da to nije običaj u njihovoj zemlji.
Potom je Drakula naredio da im se šeširi prikuju za glave s tri čavla,
tako da nikada ne budu u prilici prekršiti prekrasne običaje svoje zemlje.
Njegova okrutnost je vidljiva i u tome da je pozvao sve siromašne ljude svog kraja u svoj dvorac pod
paravanom da će ih zbrinuti.
Na kraju se pobrinuo da nikada više ne budu
gladni ni siromašni, ali niti živi!

Ubijen je u bitki i spaljen na otočnom samostanu Snagov.
No priča ipak tu ne završava.
Grobnica mu je otvorena 1931. i Drakula u njoj nije pronađen.
I daa, posmrtni ostaci i lijes su nedostajali.

Photobucket



i daaaaaaaa....pozz Šani Šampiti Šambroli Šantek....hh



Komentari (5) | print | #

srijeda, 22.10.2008.

...



Žiwot kakw sanjam nikada
Nije sliČan onome Što jest!

Smrt kou Želim uwijek pobjegne
Prije nego Što joj prepoznam lice!

Ljubaw kou traŽim bjeŽi
Kao lopow pred prawdom!

SreČa kojoj se nadam
Nikada se ne pojawi na mome licu!

A suze koje teku
Najbolje opisuju moju samoČu!




toe pjesma kou sam juČe napisala pa sam pomislila d abi bilo dorro da oswane na mom blogiČu...

pa eto je...



Komentari (2) | print | #

wampiroŠ...

hmm...moŽda Čete mislit da sam luda....( Što i nie toliko kriwo...hh... ) al niŠam!no
jednostawno ih wolim...oboŽawam....oni su sawrŠeni...perfektny!
daaaa!!!yesthumbupnaughty
Ja bih htjela bit wampir...onda bi bila besmrtna...nebi iala komplekse...bila bih sawrŠena...smijehzubo

wampiri su najljepŠa i najsawrŠenija biČa na planeti Zemlji...i Šire!

Imaju sawrŠena tijela...
Zube...
Ne trea im hrana, piČe...
Ne puŠe...ne piju...ne stwaraju si nikakwe owisnosti...( kao jamad )
Jedino Što ih odrŽawa na Žiwotu je KRW...
ali ne bih htjela bit diwlji wampir...koi ubia ljude...
ne ne ne to...
nego oni koi se zasite samo Žiwotinjskom krwi....da!yes

OBOZHAWAM IH!!!!!!!cereksmijehzubodeadthumbupcoolnaughty


a sad poZzowi...

CJELOM PRWOM CE!!!mahwavekiss
Mojoj AnČici...
Petru...
Lucy...
Arijani...
Lory...

KiZzaaam waaas sweeeeekiss



Komentari (0) | print | #

ponedjeljak, 20.10.2008.

zakeeeeee????

Zashto sam ja takwa????
ZASHTOOOOO?!
Ne zhelim wishe bit takwa...
sebichna, uzhasna, grozna...!
Ne zhelim wishe powrijedit nikoga!

NE zhelim...ne zhelim...ne zhelim!!!!!!!

neĆuuuu

Ali zashto se tako ponasham da uwjek powrijedim ljude koje wolim...
ne zhelim da pate!!!!

NEEEEEEEE!!!!!!headbangpuknucu
Ja sam uzhasna osoba....mrzim seeeeee...
bolje da me nema na owom swjetu....
samo slamam ljudima srca....

ali ne zhelim to raditi... NE ZHELIM!

GROZNA SAM...
UZHASNAAAA...
MRZIIIIIM SEEEE!!!!!!!

trebate me ubit...
trebate me unishtit...
trebate me pokopat duboko pod zemlju...
nemojte mi se priblizhawat...
ne zhelim to radit...

UBITE ME MOLIM WAAAAS!!!!



Komentari (9) | print | #

utorak, 14.10.2008.

eh...

a juche nisam bila in skul...weeeeeeesmijeh
a zafto?
pa...zato ke me u tramwaju uhwatilo...owak...prwo mie postalo JAKO wruche ( a bilo je oko 7 ujutro )...pa mi se pochelo JAKO wrtit...pa mi se swe zabjelilo...i pochelo mie zujit u ushima...pa sam se srushila al ne onak na pod neg na ono sranje sastrane...ma ono sranje...i toe trajalo oko 10ak min....
i kad sam doshla in skul mi se josh wrtilo pa me razrednik pustio doma....
doma me pratila frendica...skroz iz NOWOG nazad u DUBRAWU...a jadnaaaa....PuSsAm Juuuuu!!!kisswink

i onda kad sam stigla domekaaa...sam upala u neki grozaaaan beeed...a nie wazhno sad waj...i onda sam pisala owo:

SMRT

Grchewito stezhem zhilet u ruci
i pitam se: "Hoche li me boljeti?"

Gledam kako se krw sljewa,
crweni, teche, sjaji se...

polako brishem suze u ochima
i smijeshim se...

Napokon sloboda!
Wrti mi se u glawi i padam...

Padam kroz oblake...
Spushtam se na twrdi bolnichki krewet...

Mislim da sam josh zhiwa...
Shteta


toe ena pjesma...ima josh...

BIJEG

Plachem.
Suze mi se sljewaju niz lice...

Mokra sam...
Prolaze kroz tkaninu i zaustawljaju se na kozhi!

osjecham ih, hladne, mrzle...
Polako se sushe...

Bash kao i moja wolja za
Zhiwotom...

Zbogom, okrutni swijete...
Odlazim za Suncem...

Nachi chete me na Suncu
Kako se smijeshim shto sam pobjegla!



TUGA

Doshla je...
Otishla je...

Zadrzhala se par dana...
Pa nestala...

Bile smo si dobre...
Bile smo si najbolje...

Zbog nje sam trpila...
Zbog nje sam patila...

Tuga se nastanila u mom zhiwotu...
Zbog nje sam se ubila...



Eto...
Aj tink dec it...
a sad...
Pozzowi...

Franu...
Iwani...
( znaju oni... )

I ostalima...
Bernici...
Zlatici...
Iwi...
Begi...
itd...

kisskisskiss



Komentari (15) | print | #

subota, 11.10.2008.

Nju ShTaFeTiCaaaaa

Osjecham se...
°Malo zbedirano...al okeee

Kako sam prowela dan...
°josh nie zawrshio tak da ga josh nisam prowela...xD

Jesam li zaljubljena...
°JaKooooooooooocerekcerekcerekcerekcerekcerek

Vjerujem li u ljubaw na first sight...
°OFKORZzZzZZzzzz!!!!!!!

Vjerujem li u ljubaw do kraja zhiwota...
°ahaaaaaaaa...NaRaWnOoOooo!

Postoji li mjseto koe mi ostaje u sjechanju po trenutno ljubawi moga zhiwota...
°daaaaaa....OSIJEKsmijehnaughty

Mislim li da postoji onaj prawi...
°DaAaAaAaaAAaAaAa!!!!

Shto cijenim kod dechka...
°ISKRENOST!...a swe oatalo kako kod koga

Boa moih ochiju...
°Plawaaaaaaaaaazubo

Boa moe kose...
°Smeđaaaaaaaaaa...al pofarbana u neku ŽmRLj narančastu..hh

Visina...
°172 i po cm

Piercing il tatoo...
°Oboeeee...al prwo Pirs...

Koa je zadnja osoba koa me poljubila...
°Bernica...u obrazek

Zagrlila...
°Lucijaaaaa....

Osoba koa mie zadnja rekla da me woli...
°Roooooby!

Osoba s koom sam zadnjom razgowarala na telefon...
°sestrichna...*kes*

Osoba na kou sam wikala...zadnji put...
°Buraaaaz...grrrrrrrr!

Zadnja osoba kooj sam se izjadala...
°Fraaaan...*KeSss*

Koa mie slomila srce...
°Lorena al gae onda poprawila...

Koa mie rekla da me mrzi...
°brat...burninmadmadtuzan

Pepsi il cola...
°CoLaAaAaAaAaaaaa!

Chokolada il Wanilija...
°ČOKLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEtttttttt!!!!!!!

Lover il Fighter...
°Fighter kad me neko jako powrijedi al inache LOWEEEEEEER!!!

Najbolja boa okica kod dechka...
°Pljawa...al nie to tolko wazhno...

Najbolja boa kose kod dechka...
°Crna il smedja...ma more i zeljena sam da nie plawo...ne wolim plawushe..hh

Kratka il duga kosa u dechka...
°hmm...nznm...

Wisina u dechka...hh...
°wishi od meneeeeeeee!!!!!

hot il cute...
°hmm...ja...bi...waljda...da...bude...hmm...pa...OBOEEE!!!!!

Dal se zhelim udat...
°pa OFKORZ....wtf pitanje!

Dal ochu iat djece...
°Daaaaaaa...3...dechka pa curicu pa opet curicu....hh

Koae twoa najwecha slabost...
°ČOKLET! Ma zekam se....pa waljda ljubaw...ma 100% kad me neko kog wolim powrijedi u bedu sam 8291739128903 mjeseci...

Najwechu strah...
°da ostanem sama bez ikoga da me podrzhawa!!!

Jawim li se na broj koi ne poznam...
°OFC! Pa maybe bude wazhno...chesto bude wazhno!

Slazhem li se sa starcima...
°rijetko...dead

Najbolja knjiga...
°Lice, Dragi dnewniche mrtaw sam...

Najzgodniji glumac...
°Corbin Bleu...

Najljepsha glumica...
°Scharlett Johanson je sjatka...e da sam ja ko ona...samo ne plawa..hh

Shta bih ponjela na pusti otok...
°ak je pust onda cjeli stan...KOMP!!!! MOB!!!!

Kog bih powela na pusti otok...
°cjeli razred...hh..i neke frendice iz osnownjaka...

Ett toe tooo
xXx END xXx
>



Komentari (10) | print | #

petak, 10.10.2008.

IzLeT U WuKoWaR....{malo kasnim xD}

Pa...eto i mene...weeeeeesmijeh A nznm kai bi rekla...ugl...07.10. smo bili u Wukowaru, al smo wishe wremena bili u busu...hh...zubo Bernica i ja smo, kad smo se wrachali, pol puta prespawale...u Lowrinoj westi...smijeh*KeSs*Baj d vej...KiSsach Bernici...CMOOOOOOK! Bilo je ZAKOOOON!!! Neki su se malo napili...dorro dorro, malo wishe...Karolina opeeet rigala al oke...a jadna moa Zlaticaaaa se zgrchila...JADNA...skoro sam plakala zaedno s njom...morali smo joj ruke masirat da se odgrchi jaooo...tuzancry KiSsACh i Za Zlaticuuuuuuu!!!!! Al dorro, osim toga je bilo pre...hhsmijeh U busu smo chak iali i koncert...dadayes...Luka je pjewao...i to wishe puta...smijehzubo Owakwu nekakwu facu je imo blabla heh...sorram al morala sam...i takoooo...a sad odo...crtat ono sranje iz matiše burninmad grrrrrrr!!!!!mad

PaPaaaa...PoOsSsSsAaaa!!!!!!!!mah



Komentari (7) | print | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.