...light my fire...

subota, 14.01.2006.

U pičku materinu, strininu i koji god kurac oćeš!!!

Ja nemogu da verujem ki kurac san storila ćera...san bila jako pijana vrah pas mater!!!!! ajme majko kako sam se uništila....ah sva sreća da neću više i to još jako dugo....no bilo mi je veoma lepo izaći van sa studiom101, naravno dogovarala sam preko Mance-capa - koji se izbio i otišao ća!!! god damnit!!! i ja jadna tamo ostala....a srki i tiho me mrze...jao jao...ma zajebavan se!!! A točka prazna...prazna, sramota majko mila...a metal dere...od punka ni "p" gamad brezobrazna!!! Onda jućer došla u grad u 07.40 a instrukcije mi tek u 10 ( naravno neam ni jedan komad ali idem na gradivo unaprijed!! aha!!) jer iz Rupe vodi bus za grad u 06.45 a onda tek u 12 i nešto...fenomenalno....ALi bilo je fino popit kafu u Bardu...pročitat sve moguće novine...i nadobudno stavit komp na stol...da bi crko za 5 min jer je prazna baterija...vrah pas mater, od tada ga nemrem ukljućit jer je očito žica od punjača crkla i sad sam jako živčana i zato topim svoju tugu u pivi...ja NEMOGU ŽIVJETI BEZ NJEGA!!!! PREVIŠE GA VOLIM I PRIRASTO MI JE SRCU!!!!! ali s druge strane me tješi što sam saznao tko je Kwisatz Haderach

Pozdrav od kočijaša!!

- 11:59 - Komentiraj malo daj (5) - Ko bi ovo printao - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ovaj manje vrijedan blog zapravo niti nema svoju bit postojanja... niti ima pravo nositi moje ime ... ... ali eto sheat happends....




    E da to sam ja...


    Istina Živa
    ...Žene čekajući pravog muškarca...








    KKinky
    AAltruistic
    RRadical
    OOdd

    Name / Username:


Linkovi

Tko je to

  • Ha ha, ful bi nekog zanimalo tko je to, a i da nekog zanima tko sam ja zapravo, neznam... ful me zivciraju ti blogovi i sad sam shvatila da u njima nema nista toooliko zanimljivoga niti interesantnoga... ali jebiga moram i ja...ne ti ne, zašto ne...? zato jer ne !!!


    ICQ - 322-107-717

Šta ja volim i slušam

  • Volim puno toga, volim ljeto, volim krk,obožavam svog brata!!!! obožavam doorse, obožavam Jima M., volim, od onog što bi vas zanimalo:Led Z.,Ramonse,Nightwish,Deep Purple, New Oreder, Gunse,Nirvanu,NOFX,Pase,a i sad sam tek malo bolje čula neke pjesme od benda Bruno i dobri su mi... FNC Divezant, INXS, Juritmiks,Urbana-njega volim svakako(ne mislim "obavezno" nego na svaki način!!),EKV, Van gogh, Beach Boyse,Prljavce....a sve ostalo po malo...i tako ... ma za mene nema te glazbe koju ja nebi mogla slušat...


    Free Counter

    hit Counter



    pho
    You are Form 0, Phoenix: The Eternal.

    "And The Phoenix's cycle had reached

    zenith, so he consumed himself in fire. He

    emerged from his own ashes, to be forever

    immortal."


    Some examples of the Phoenix Form are Quetzalcoatl

    (Aztec), Shiva (Indian), and Ra-Atum

    (Egyptian).
    The Phoenix is associated with the concept of life,

    the number 0, and the element of fire.
    His sign is the eclipsed sun.

    As a member of Form 0, you are a determined

    individual. You tend to keep your sense of

    optomism, even through tough times and have a

    positive outlook on most situations. You

    have a way of looking at going through life

    as a journey that you can constantly learn

    from. Phoenixes are the best friends to have

    because they cheer people up easily.


    Which Mythological Form Are You?
    brought to you by Quizilla







    CCreative
    AAwesome
    LLoving
    IIdeal
    SSquare
    AAmorous
    EExciting
    RRefined
    AAmazing