"Život se ne mjeri brojem udisaja već brojem trenutaka koji su vam oduzeli dah."

ljubav sa velikim LJ

utorak, 22.02.2005.

I pada tiho...

Ne znam što mi je posljednjih dana. Glava mi je puna svega i svačega ko bundeva koštica. Nikako da izbacim suvišne misli iz glave. Jučer se mazim s dečkom i ulovim sama sebe svakih par minuta kako su mi misli odlutale na nešto sasvim deseto. Navečer prije spavanja ista stvar-mozak vrti čitavi film…Ne znam šta da radim jer sama sebi idem na živce…Dok učim, teško mi se koncentrirati…Kad bi barem postojao gumb koji bi pritisnula i sama sebe isključila. Jedino u subotu sam se opustila u potpunosti-malo sam popila, izašli smo van, došla mi je prijateljica koju nisam vidjela dva mjeseca (to me baš nekako pogodilo, fali mi), svi smo bili dobro raspoloženi, plesali i nisam mislila na apsolutno ništa…smo sam se zabavljala svake sekunde i smijala se i smijala…A onda je ponovo došla nedjelja i ponedjeljak i ovaj nered u mojoj glavi…izludit ću…

Tako sam se osjećala čitav dan. A onda je došla večer. I Lana je došla k meni. Danas joj je rođendan. Vidjela je svoj spomenar. Rasplakala se. Bila je tako sretna. A i ja zajedno s njom. Već dugo nisam bila sretna kao ovih dana (bez obzira na glavobolje i košmar u glavi).
A onda smo još izišle pred moju kuću i vidjele da je došao još jedan nalet snijega… Vani je sve mirno i spokojno. Pahulje padaju gusto kao u bajci i ja se još jednom ne mogu načuditi koliko volim svoj dom…

- 00:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ljubav u svim oblicima...onim velikim poput munje koja osvjetli noć...i onim svakodnevnim poput šalice čaja koja te ujutro dočeka kad ustaneš...

Dal grom odabira hrast?
Ili se to pak hrast munjama nametne? Za to baš nemam reći bog zna kako pametne...
To je ta sudbina, valjda?...

„Sve ima svoje doba,i svaki posao
pod nebom svoje vrijeme…
vrijeme traženja i
vrijeme gubljenja;
vrijeme čuvanja i
vrijeme odbacivanja…
vrijeme šutnje i
vrijeme govorenja.“

Sve u naš život dolazi u svoje vrijeme. U pravo vrijeme.