"Život se ne mjeri brojem udisaja već brojem trenutaka koji su vam oduzeli dah."

ljubav sa velikim LJ

srijeda, 09.02.2005.

NE SMIJEŠ ME ZABORAVITI
Ode...........
Al´ ja znam čitavom sobom:
Mi jedno bez drugog nemamo kud.
I znam:ja sam vječito s tobom.
Ja ću preprječiti svaki tvoj put.
Ti svakud ideš sa mojom slikom,
ja sam tvoj dom i tvoja cesta
u tvome je srcu mene toliko
da tu za druge nema mjesta.
Ma koliko ženskih očiju sreo,
Ti ćeš u svima vidjeti moje.
Na cijelom svijetu ja sam tvoj dio
i tu sve druge ne postoje
I glas ma čiji slušao,ma kad
tebi će svaki ko moj doći.
Dotaći ću te granama parka
Gledat ću te očima noći.
I kad god se kući vratiš kasno
misli će mene da te sjete.
Postat ću zvijezda u oku jasnom
dim ću postati cigarete.
Preko stotine,stotine milja
srcem ću ti u srce ući,
ući ću kroz prozor-vjetar smilja
zatvoriš li-ko vihor ću ući
a on neodlučan nikad nije-
ušav u dom tvoj,tvoj mir,tvoj vidik,
ispreturat ću ti sve papire,
sav stan,sav život,može biti.....
.................................
Ne smiješ me nikad zaboraviti!

SILVA KAPUSIKJAN

- 23:16 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ljubav u svim oblicima...onim velikim poput munje koja osvjetli noć...i onim svakodnevnim poput šalice čaja koja te ujutro dočeka kad ustaneš...

Dal grom odabira hrast?
Ili se to pak hrast munjama nametne? Za to baš nemam reći bog zna kako pametne...
To je ta sudbina, valjda?...

„Sve ima svoje doba,i svaki posao
pod nebom svoje vrijeme…
vrijeme traženja i
vrijeme gubljenja;
vrijeme čuvanja i
vrijeme odbacivanja…
vrijeme šutnje i
vrijeme govorenja.“

Sve u naš život dolazi u svoje vrijeme. U pravo vrijeme.