"Život se ne mjeri brojem udisaja već brojem trenutaka koji su vam oduzeli dah."

ljubav sa velikim LJ

četvrtak, 30.12.2004.

Hvala svima koji su mi poželjeli dobrodošlicu na blog! Drago mi je da sam tako brzo dobila vaše mišljenje! I iskreno rečeno, nadala sam se da ćete mi napisati da prava ljubav postoji J Ne bi to funkcioniralo drugačije. Pogotovo u ovo božićno vrijeme. Ja u stvari imam dečka i nekako mi se čini da je on THE dečko. Čini mi se, ali se bojim u to povjerovati.
Naime, s njim sam tek tri mjeseca,a dva mjeseca prije nego što sam ga upoznala prekinula sam s dečkom s kojim sam hodala dvije i živjela jednu godinu. Ta veza je preokrenula sva moja poimanja ljubavi naglavačke i čini mi se kao da sam izgubila kompas. I kompas i kriterije za dobro i loše.Ponekad mi treba da zastanem i uzmem minutu da udahnem i izdahnem i da smislim kako ću napraviti slijedeći korak,pa onda još jedan i još jedan dok ne počnem hodati.
Ne sviđa mi se to. Ja sam od onih koji vjeruju da se u ljubavi treba prepustiti inače ne vrijedi. Ako uopće računaš na mogućnost da bude ono pravo, moraš se predati cijelim srcem.

- 22:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ljubav u svim oblicima...onim velikim poput munje koja osvjetli noć...i onim svakodnevnim poput šalice čaja koja te ujutro dočeka kad ustaneš...

Dal grom odabira hrast?
Ili se to pak hrast munjama nametne? Za to baš nemam reći bog zna kako pametne...
To je ta sudbina, valjda?...

„Sve ima svoje doba,i svaki posao
pod nebom svoje vrijeme…
vrijeme traženja i
vrijeme gubljenja;
vrijeme čuvanja i
vrijeme odbacivanja…
vrijeme šutnje i
vrijeme govorenja.“

Sve u naš život dolazi u svoje vrijeme. U pravo vrijeme.