Srpanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Dizajn: the dark knight kik

Nemo

This is me for forever
One of the lost ones
The one without a name
Without an honest heart as compass

This is me for forever
One without a name
These lines the last endeavor
To find the missing lifeline

Oh how I wish
For soothing rain
All I wish is to dream again
My loving heart
Lost in the dark
For hope I'd give my everything

My flower
Withered between
The pages two and three
The once and forever bloom gone with my sins

Walk the dark path
Sleep with angels
Call the past for help
Touch me with your love
And reveal to me my true name

Oh how I wish
For soothing rain
All I wish is to dream again
My loving heart
Lost in the dark
For hope I'd give my everything

Oh how I wish
For soothing rain
Oh how I wish to dream again
Once and for all
And all for once
Nemo my name for evermore

Nemo sailing home
Nemo letting go

Oh how I wish
For soothing rain
All I wish is to dream again
My loving heart
Lost in the dark
For hope I'd give my everything

Oh how I wish
For soothing rain
Oh how I wish to dream again
Once and for all
And all for once
Nemo my name for evermore

Nemo my name for evermore

nedjelja, 10.05.2009.

..My soul-feels empty,I'm drowning in my tears,It's pain-I'm learning,My heart - is aching,Got poison in my veins,In hell - I'm burning..

Sunce koje je mi je danas odgovaralo, razgovor, šetnja, soba, mr. Clapton, krevet. Obične priče, ležanje na njegovim prsima, slušanje srca, smijanje, slatki pogledi. Pet minuta gledah u one plave oči. Ne mogu ih se nagledati. Nedostaje mi.

Isprepleteni prsti, lice uz lice. Ti i ja.

Čvrst zagrljaj, sigurnost. Pažnje kao nikad prije. Ti. I susretanje s dobro mi znanim problemom. Pa me na tren podsjeti na prošlost. Nije bitno. Ruke i odjeća još nosi njegov miris, lice još uvijek gori pod njegovim rukama. Zadivljeno. Čudno. Umorno. Kao da ne postojim.

Razgovor… skeptičnost… bilo je teško.. i suze u očima… naravno, uspijemo ih skariti. Bilo je čudno. Jako čudno. Samo zagrljaj na kraju. Ali, naravno, postoji razlog.

Image and video hosting by TinyPic

„Hodaj, Nebo strpljive voli!“

**
Toliko teorija o svemu, i svaka se uklapa u moj život, a sada ne mogu znati koja me zapravo vodi.
Odlučila sam mnoge maknuti iz svog života. Trajno. Ne mogu ili ne želim? Ne znam. Jasna je moja odluka, samo meni, mom unutarnjem glasu i osjetilu.

**
Zadivljena sam pažnjom njihove ljubavi. Prelijepi su. Da ti suza u oko dođe od radosti. Prelijepo je.

Meni treba sigurnost. Sigurni zagrljaj. Puno pažnje u vezi. Puno ljubavi, nježnih riječi, razgovora, dodira, nježnosti. Trebam sigurnost. Zagrljaj udobnosti. Kad zagrizem, zagrizem. Damn, zagrizla sam.
Vidjel
a sam moju Mateju danas, suza je potekla, nedostajala mi je. Prelijepa je. Ima meke ruke. Na tren sam se pitala je li bila tamo ili je sve to samo plod moje mašte. Ali, potvrdili mi ljudi, bila je tamo.

Moji anđeli, najdraži moji. Uvijek tu. Volim vas. <3
**

Once I travelled 7 seas to find my love
And once I sang 700 songs
Well, maybe I still have to walk 7000 miles
Until I find the one that I belong

I will rest my head side by side
To the one that stays in the night
I will lose my breath in my last words of sorrow
And whatever comes will come soon
Dying I will pray to the moon
That there once will be a better tomorrow

Once I crossed 7 rivers to find my love
And once, for 7 years, I forgot my name
Well, if I have to I will die 7 deaths just to lie
In the arms of my eversleeping aim…
**
Hvala što si tu, hvala što me držiš budnom. Hvala što me voliš. Hvala na svemu. "Da mogu, cijeli bih ti život pjevala bez prestanka. Sve bi pjevala samo tebi" Volim te, ljubavi moja malena.

**
Jednom rekoh, znam da je tamo negdje, samo mu još lice ne vidjeh. No ja na tren nađem malo nade da je lice koje je stvoreno za mene sada kraj mene.
Nada je uvijek prisutna.
**
Doplesah u tuđi život, pričala u njemu o vjeri, nadi, strahu…

„možeš mi vjerovati“

Da, naravno da mogu. Samo ja. Samo ja mogu u to vjerovati.

Image and video hosting by TinyPic

Naivna djevojčica koja i dalje polaže nade u ovo prljavo tlo.








- 13:11 - Komentari (9) - Isprintaj - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.