< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

narodnjaci, dečki, ljeto, škola... ukratko naš život

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

subota, 17.11.2007.

vec dugooooooo nisam pisala post sve se promijenilo sad idem u srednju razred mi je super najbolja ekipa slazemo se nema svada ni nicega 18 gim najbolja jos sam sa svojim deckom bit ce 6 mjeseci 23 vise ne vidim bas cesto sve iz osnovne cujem se s anom i kristinom a s ovim ostalima bas ne nemam uopce vremena ubijaju me moram ucit ucit ucit uzas moram se za DVA namucit ne idem bas cesto van uglavnom kad idem idem u stross jednostavno mi se ne da vise a i draze mi je ic s deckom nisam bila ni svjesna kako mi je bilo lagano u osnovnoj da se bar mogu vratit fale mi te sitnice i ljudi koji su me tad zivcirali sad me pretpostavljam da ovo nece puno ljudi citat jer vec jako dugo nisam nista napisala ali nema veze moram malo ispraznit dusu sad me muci nesto drugo bivsa od mog decka i njegova sestra ali to je duga prica idem sad spavat pusa svima pogotovo iskrenim osobama koje nisu dvolicneeee

|komentiraj 12| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.