< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

narodnjaci, dečki, ljeto, škola... ukratko naš život

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

nedjelja, 05.08.2007.

SUB NAVEČER

pozdr ljudi evo jucer bili malo vanka ono čist da see maknemo iz kuce,bilo je ok baš.Prvo ja i Rendulička prosetale se malo zapričale otisle do Frankopanske da vidimo dal ima vec na mojoj skoli rezultata odnosno da vidimo dal piše u kojem sam raz al niš još prerano je.Otišle smo do vinceka po slatkać i onda na gornji grad sjeli na klupu čudna noć naišli na neku ekipa tj.nekog lika šta se samo predstavio ono mislim da neki Renato ma nije bitno i tako na par likova s glupim forama,došle su do nas Miškovicka i Tomička krenule prema DUbravi zekale se malo i tak mi kući curke su još malo u Manilu na neko pićence ma bilo je skroz ok,dobro kad smo krenuli na okretištu stao tram svi isli u bus pa mi ko budale za njima odfuro nas bus na Borongaj, kao zbog radova na Kvatriću,neznam kaj bi pisala digla se maloprije jbg znam da je 3 sata ,a šta ćeš praznici su bolje se naspavat.E perko je još u Lici i ja ću u BIH uskoro.. znate gospa je pa dođe pola rodbine sa svih strana svijeta pa čist da dobim para za neke lacostice i neke sitnice eheh. Ajde pozdrav ljudi..bye..E ZNAM DA PIŠEM KO DA SAM PIJANA TAK SE NEKAK OSLEĆAM NEMOJTE ZAMJERIT AL TEK SAM SE PROBUDILA..BYE

|komentiraj 3| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.