Linkovi
E ljudi....evo vam linkovi blogova koje posječujem!!!Nemojte se ljutit ak nekog zaboravim!!! Recite mi ak sam nekog zaboravil!!!

Petra
Čarapa
Matea
Dora
Stella
Tea
Anja
Petra 7.b
Kika 7.b
Ska 8.a
Lucija 8.a
Iva Pleša
Ivana 7.b
Jasmina
Martina 7.b
Jelena
Barbara 7.b
Valićka
Iva
Iva2
Anja&Tonka
Tea&Karla
Iva&Tea---avatari
Shenky 7.b

Moji avatari...
Ljudovi...glasajte za moj blog!!!

Evo vam i Baneri od nekih dizajnera a i drugih...


MediaFire - Free File Hosting Made Simple


HTML i CSS tutoriali















:) Cajke i ostatak mog života :)

21.11.2007., srijeda

~°~Pravi prijatelj~°~

Danas,na satu hrvatskog Zana ispituje...bang
I otvara ona imenik...bang
Prvi nestretnik bil je Kela...belj
On je probio led...no
HAhaHa....lud
Zana i dalje otvara i dode na red Lucija M...nut
Bio sam full sretan jer je jedan broj trebo da me otvori...dead
No,nakon Sunca dolazi kisa....headbang
Eto ti ga na...mad
Otvorila ona i mene....burninmad
I ja kao ono zezate me...party
Nemoguce...lud
Ne-ne...puknucu
Uistinu me i otvorila....headbang
Sav u panici ja pred plocu i pocnem odgovarat...rofl
Normalno,nisam imo pojma...zaliven
No uskoci ANTONIJA...wave
I pocne mi pomagat...dead
Uh,spas u zadnji cas....finopartynjami
I pomaze ona meni pomaze i Zana je skuzi...zaliven
I veli ona njoj,zamjeni Leona...nut
Ti odgovaras...rofl
E,a ja sam tak bil happy,a s druge strane unhappy jer joj se smjesi sulja...wavepartysmokinbangburninmadmad
No ona je fkt naucila i SVE je znala...ludparty
I normalno,dobila 5....fino
Ona je spasila i mene,i sebe...ludpjevazujo
HVALA TONKA!!!cerekkissnaughtynut

- 14:07 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Malo o meni...

made by:Zmay dizajn



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Cajker00@msn.com









Ime-Leon
Prezime-Svi pišu "nije bitno" pa ću to i ja napisat
Razred-
7.a :)
Di živim-U centru svijeta MARKUŠEVEC MAFIA CITY
Slušam-
CAJKE!!! I malo domačeg
Volim-
Muziku....mcdonalds....svog psa.....izlaske.....tj. SVE ŠTO VOLE MLADI
Nevolim-bahatost....umišljenost....kad neko sere po CAJKAMA.....
Frendovi-
Kela,Buljan,Roby,Ribek,Joža...
Frendice-Matea,Dora,Petra,Tea,,Anja,Antonija.....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
cajker00@net.hr

Dal da napravim novi blog na kojem ce se moc besplatno skidat muzika???
Da...skinut cu sve kaj cce mi se svidit i kaj cu htjet...
Da..al ja ti necu skidat muziku...
Ne...dosta mi je muzike na ovom blogu...
Ne...ne slusam to...
  
pollcode.com free polls