-novi post-

za promjenu novi post...party

ovih dana ljudi su na iglama,to sve zbog ove skole..dobro nisu svi zbog skole al uglavnom...
prva stvar koja mi je danas digla tlak,nesto sam se zejebavala na satu i jednom liku iz razreda sam prokomentirala kako ima sjede i nasmijala se..da bi na on to popizdio,u biti popizdio je ja mislim zato jer je povrijeden njegov muski ego...no dobro..
druga stvar je ,da jedan lik iz razreda non stop neki kurac se preserava,i sve radi u svoju korist,mislim to svi radimo ali ne tako ocito...usporeduje se s drugima,cmari se profesorima i po meni sebicno se ponasa...
mislim boli mene patka sta on radi al ako smo cjelina bit cemo za sve ili bit cemo koma...al dobro nije jedini koji je takav u razredu...
ove godine smo se poceli puno vise zejebavat,mislim medusobno i profesore..belj
i tako svaka cast pojedincima pogotovo pod geografijom,profesorica je definitivno nepravedna,kako te gleda od pocetka skolovanja gleda te do kraja,bez obzira na tvoje znanje,odnosno ne znanjeyes
i tako smo odlucili sprd do bola,i ok smjeh ovo ono,i cijeli razred se smije i u tome je..no kad profa popizdi i pocne srati 90% razreda se postavi na njenu stranu a ovih 10% najebe..i mi smo kao neki razred...
SVAKA ČAST SVIMA NJIMA... ali jebem ti ja takav razred,kad se oko niceg ne mozemo dogovoriti..bas me odusevljava ovo sto je jos malo pa gotovo...norijada i ciao ragazzi..ostat cu u kontaktu oni koji su bili FER I KOREKTNI prema menibeljnaughty

e to je to za ovaj post,malo sam srala al jebiga to je samo moje misljenje..i nadam se da cu ga promjeniti..

pozzz svima
pogotovo (mojoj raji u razredu:D)naughty

srijeda, 19.12.2007. u 20:28 ][ 6 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


moja Ab-kultura


wink

abeceda:
A-auto koji zelimcerek
alkohol je taj najbitniji..
B-burek,ufnjami
C-cigarete,smokin
D-davor,damir,dino...na puno tog me asocira
E-ekonomija,to mi je strukaheadbang
F-fizanje,bang
G-gumica,potrebna/nepotrebna
H-home,sweet homecerek
I-iskoristavanje,ismijavanje, "I HATE THAT"blabla
J-joga,nee
K-komarce,kako su samo dosadni..nut
Katarina,super cura moja frendica
L-labelo,uvijek...dead
M-matematika,tako ju volimbang
joj moja Miha-fazon kisswink
N-nikola,joj taj decko..
nerma,moja prijateljica od djetinstva..
O-osteoporoza,hehwink
P-pare samo paregreedynaughty
PLAYA,Palazzo
R-roba,volim krpice,a koja cura ne..thumbup
S-sex,jedna od najboljih stvari u zivotunaughtyrofl
skoro sam zaboravila Sljadoljedwink
T-turbo folk,muzika koju slusamparty
U-umisljenost,kako to mrzim,fujburninmad
V-voce,obozavam,osvijezava tijekom toplih ljetnih dana..
Moram spomenuti Veky-cicasmijeh
Z-zivot,volim gapartysmokin

ne mogu se niceg vise sjetiti...kad se sjetim dopisat cu
smijehrofl


Linkovi


sjedi mara na kamičku,
u potoku pere?!?winksmijeh

na polju stoje turci,
niz tijelo im vise?!?naughtysmijeh


myspace


MySpace Graphics
MySpace Codes & MySpace Layouts






-straznji dio razreda-winksmijeh



myspace

-ja i kata-kiss



-prag-partysmokinsmijeh


-miha,ja i anita-


-ja i veky-



myspace



myspace






-SAy it RIght-