... Tears Don't Fall ...

četvrtak, 06.12.2007.

Napokon neki novi post..

Evo napokon novi post..ja sam bila bolesna jučer i prekjučer i nisam išla u školu,izvukla sam se s informatike(pisali su test)..nut Evo danas sam bila u školi i bilo mi je tak dosadno..najprije knjigovodstvo blok sat,pa hrvatski lektira,povijest,bilogija..i da odmah kažem dobila sam čak 4 iz testa...baš sam happy..sretan Iz biologije i kemije su mi totalno loše ocjene,ili dvojke ili jedinice...cry a jebiga...ugl.sutra pišemo test iz matematike i ja sam opet danas bila kod Mateje da mi to objasni,al nemrem ja to skužit...dobit ću još jednu jedinicu...i još mi mama mora ić na informacije,i kad vidi još jednu jedinicu za koju joj nisam rekla,nabit će me u top..hehe...naughty Inače,kod nas je sve po starom..nema niš novog..mislim da je tena rekla da ima nekog dečka,ne znam..bude vam valjda ona to rekla..i nekak je čudna u zadnje vrijeme,ne znam kaj se s njom događa..eek I ljudi nemam para na mobu..to kažem zato kaj mi sad svi šalju neke poruke dok ja nemam para,al kad Iva IMA PARA onda je se nitko neće sjetit..cry Danas navečer su mi se javila dva frenda s mora i ja im nemam kak odg...nemam se kak s njima čut..niti poslat poruku da dođu na msn...i još sam sama doma pa nikog nemrem nažicat za poruku...cry Mislim da bi to bilo to...
Ovo je posvećeno:
Danijeli(koja stalno ispituje kad ćemo napisat neki post..evo sad ČITAJ i UŽIVAJ dead)
Sponzorushama(koje nam stalno ostavljaju komentare sretan)
Teni(za nju fkt ne znam šta joj je,i Tena ak te kaj muči daj mi se javi,znaš da ću ti pomoći,ne samo ja već i Ivana i Mateja)
Martinu iz Jaske i Marku iz Čakovaca(zakon frendovima s mora)
Hrcu naughty (s kojim se nemrem čut jer nemam para,a htijela bih)
..i to bi bilo to....
BIG BIG POZZ wink
By Iva wave
- 20:20 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.