*****CaJkE AnD sTuFf*****

subota, 29.04.2006.

PJESMICE:))

NEDELJKO BAJIĆ BAJA

Mini suknja

Okrecu se ljudi, okrecu se djaci
okrecu se domaci, bogami i stranci
kada prodjes gradom gleda pola sveta
okrece se, okrece zbog tebe planeta
pola sveta nek rumeni
a ti mala dodji meni

Ref. 2x
Mini, mini, mini suknja
lepo ti stoji, nosi je stalno
zima, leto, vruce, hladno
stoji ti maksimalno

Okrecu se veliki, okrecu se mali
da su na mom mestu i zivot bi dali
gledajte, al' znajte kako stvari stoje
to sto mini skriva to je samo moje
pola sveta nek rumeni
a ti mala dodji meni

Ref. 3x

/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

JOVANA PAJIĆ

BMW

Uvek si bio los u matematici
i nisi umeo da proracunas
da cu ti vise nego ti meni faliti
pa da me cuvas

Uvek si bio taj koji sve pokvari
pa si i nju u nasu vezu doveo
ma, ume lazni sjaj lako da prevari
tako si hteo

Ref.
Sve joj moje dobro stoji, zar ne
kada udje u tvoj crni BMW
i kad nasim gradom prodjes sa njom
svako se okrene

A kad nocu dodir osetis njen
znaces da samo dobar bila je plen
zvaces me, al' za tebe bice moj broj
poziv zabranjen

Kazu, po jutru dan uvek se poznaje
ti iza maske si dobro se krio
kad s njom te vidim
ne mogu da se ne kajem
sto moj si bio

Uvek si znao sve lepo da pokvaris
pa si i nju u nasu vezu doveo
ma, ume lazni sjaj lako da prevari
tako si hteo

TINA IVANOVIĆ

Bunda od nerca

Pokazi mi da si sarmantan
pokazi se da si galantan
potrudi se pa me zavedi
s boginjom me uporedi

Pokazi da si musko na delu
da nisi snob u skupom odelu
pokloni mi sitnice razne
pusti reci prazne

Ref. 2x
Ako imas petlju, ako imas herca
pokloni mi bundu od nerca
ako imas petlju, ako imas cuku
dijamantski prsten stavi mi na ruku

Pokazi mi imas li smeka
da vidimo kakva si zverka
pokazi sada koliko vredis
zar na meni da se stedis

Pokazi da si musko na delu
da nisi snob u skupom odelu
pokloni mi sitnice razne
pusti reci prazne

..........ostavite komentare na tekstiće:))kissssssss!mahzujonut


- 23:46 - SHOWIN' SOME LOVE (18) - PUT ON PAPER - #

ponedjeljak, 24.04.2006.

....tekstovi....


SANJA ĐORĐEVIĆ

Poruci pesmu sa imenom mojim

Kad u kafanu krenes
s drugovima
sto izaberi onaj bas
gdje smo se sreli

Napiji se i otvori dusu
tad pred svima
reci da u tvom oku
moje suze ima

Neka iz tvoga srca
emocije teku
ko macen ponos ti
u korenu sa seku

Potvrdu hocu znak
da nije ti sve jedno
da zelis opet
da budemo zajedno

Ref. 2x
Poruci pesmu sa
imenom mojim
da znam da u tvom
srcu jos postojim

Kada mi jave
da krvare ti vene
da znam da bol je
taj samo zbog mene

Neka iz tvoga srca
emocije teku
ko macen ponos ti
u korenu sa seku

Potvrdu hocu znak
da nije ti sve jedno
da zelis opet da
budemo zajedno

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

INDIRA RADIĆ

Bio si mi drag

Koliko puta moram da ti kazem
kojim tonom i koliko glasno
da si svoju propustio sansu
da na nasem satu pise kasno

Ne padaj na kolena
nemoj da se trudis
i ne kupuj poklone
znam ja sta ti nudis

Jeftine skupe sitnice
i pocepane razglednice
kisne kapi sa ulice
polovne olovne snove
i brodove sto nikuda ne plove

Ref. 2x
Bio si mi sve, glavni lik iz serije
ja devojcica koja u sve veruje
bio si mi drag
sad od tebe ne vidim ni trag

Bio si mi sve, glavni lik iz serije
ja devojcica koja u sve veruje
idi bilo kom
ja cu od sad terati po svom

Koliko puta moram da ti kazem
ni iz besa niti iz inata
da ti ovde vise nije mesto
i da takvih imam kao blata

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

JELENA KARLEUŠA

Slatka mala

Ko je ona slatka mala
koja zivi od skandala
ko je ona slatka mala
koja zivi od skandala

Svakog drugog, treceg dana
njena naslovna je strana
svakog drugog, treceg dana
njena naslovna je strana

Ona radi sve isto ko ja
hej, hej, hej, hej
mrzi ceo svet, spava do pet
slatka mala

Ref. 2x
Sta ce ti njen broj
sto bi ti ga dala
nisi ti za nju
zverka si mala

Sta ce ti njen broj
sto da ti ga dam
ono sto bi s njom
uradi sam

Ona vise od kolaca
voli ukus dobrog traca
ona vise od kolaca
voli ukus dobrog traca

Svake noci gradom kruzi
samo s facama se druzi
svake noci gradom kruzi
samo s facama se druzi

Ona radi sve isto ko ja
hej, hej, hej, hej
mrzi ceo svet, spava do pet
slatka mala


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

....evo naučite riječi ako ih dosad niste znali:)) bokwave

- 10:53 - SHOWIN' SOME LOVE (15) - PUT ON PAPER - #

srijeda, 19.04.2006.

#SEKA ALEKSIĆ#

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Crno i zlatno

Ne moras da budes lep
da bi za mene bio pravi
ne moras da budes moj
svejedno bih te ukrala

Umetnik u ljubavi
ako si onda mi se javi
da po meni slikas ti
pejsaze golim rukama

Ref. 2x
Pomesaj ove noci crnu i zlatnu
po mojoj kozi slikaj kao po platnu
diraj me usnama po telu i vratu
pa onda stavi me u ram
da znam da tebi pripadam

Ne moras da budes jak
ne treba ti brdo para
ne moras da budes fin
da bih te kuci vodila

Dovoljno je da si tu
kada mi treba malo zara
naslikaj me ponovo
pa makar bila kopija

Dodji i uzmi me

Dok tebe nisam upoznala
ponosna i nasmejana uvek sam bila
a pogledaj me sada
kako padam, kako tonem
s tobom ko Atlantida

Ne radi mi to jer ja
sam za ljubav stvorena
da ne cuje zlo
da ti nisam potrebna

Ref.
Dodji i uzmi me
grubo i nezno u jedan isti mah
dodji i uzmi me
zelim na vratu da osetim tvoj dah

Dodji i uzmi me
ugasi zar na mojim usnama
oprosticu ti sve
dodji i uzmi me

Spremas se da izadjes sa drugovima
a ja ovde ostajem sama
ko licemerni gad uvaljuljes mi pricu
da za damu nije kafana

Ne radi mi to jer ja
sam za ljubav stvorena
da ne cuje zlo
da ti nisam potrebna

Ko da sutra ne postoji

Sedeo je s njom
metar dva od moga stola
pa me preko nje
gledao k'o da sam gola

Pomislih na mah
o Boze kakav muski gad
pa ipak, pogledom oduzima
mi dah

Ode negde s' njom
al' eto ga za pola sata
je li slobodno
pita a vec zalet hvata

A ja kao da lepo musko
nisam videla do tad
sta god me pita kazem da

Ref. 2x
Ko da sutra ne postoji
zurim da me zagrlis
nisam laka al' se bojim
da ces to da pomislis

Dok mi u trenutku zara
tvoja burma kozu para
znam da sam pogresila
(sto ti se predajem
al' se ne kajem)

Ode negde s' njom
al' eto ga za pola sata
je li slobodno
pita a vec zalet hvata

A ja kao da lepo musko
nisam videla do tad
sta god me pita kazem da



/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 13:51 - SHOWIN' SOME LOVE (3) - PUT ON PAPER - #

....POČETAK...

Evo..kao što sam već napisala ovo će biti blog o narodnjacima al i o ostalim stvarima(cajke&stuffzujo)...ja osobno volim slušat cajke..mislim da je to zanimljiv oblik zabave...ali na ovaj blog su dobro došli svi..i oni koji ih ne vole i oni koji ih vole..prema tome komentirajte ljudi:)...zanima me vaše mišljenje!
Dakle..za početak Dara Bubamara(na čijem sam koncertu bila) - koncert je bio održan u diskoteci THE BEST i bilo je superthumbup...znači riječi pjesama od Dare i njena slikica..enjoy ljubitelji a ovi drugi bar pročitajte pa ostavite komentar...ovo je demokratska zemlja..recite što mislite..tnx...bye!wave



RIJEČI PJESAMA:

Sebicna
Odjednom se pojavila ona
puna sebe, tvoja bivsa
i vidim da ti nije svejedno
dok te gleda, dok ti prica

Veruj mi, ljubavi tu odavno nema
tako se hrani samo sujeta njena
ne budi secanja na prosla vremena
molim te

Ref. 2x
Tvoj bih platila dug
tvoj bih nosila greh
i tvoju bol bih pretrpela ja
al' ne trazi mi to
da te delim sa njom
tu sam tako sebicna
tu sam tako sebicna
jako, jako sebicna

Dok stoji tu na pedalj od mene
sva je dobra, sva je fina
ali samo zene poznaju zene
da bi htela tebe pola


Bez milosti
Govore mi da te
vidjaju sa njom
u po bela dana
vise se i ne krijes

A svima pricas da
jos smo zajedno
samo casu
tuge dolijes

I muka mi je sad
i od tvoga dodira
kad na njene jeftine
parfeme mirises

Jadno mi je sve
u vezi sa tobom
samo zelim da te
izbrisem, kao gumicom

Ref.
Bez milosti, bez milosti
ponizi me za kraj
dovedi je u krevet moj
i sve joj moje daj
bez milosti, bez milosti
i ja cu biti znaj
kada pred mene
budes stao
bez milosti, bez milosti
ponizi me za kraj
dovedi je u krevet moj
i sve joj moje daj
bez milosti, bez milosti
i ja cu biti znaj
kada pred mene
budes stao
da trazis oprostaj


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 08:46 - SHOWIN' SOME LOVE (4) - PUT ON PAPER - #