A,ekipa za klikat
Blog.hr

sprdachina na moj rachun!


a vidi sala!

a vidi sala!"




MySpace Layouts

Bush




Mala seljančica

Mala seljančica




Udri

Udri







MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts


margin-bottom: 0">MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Poruči pesmu............

31.03.2006., petak

Tako mlada-Tanja

Tako mlada, tako mlada
nocu sama lutam ja
zar ne zvuci ko balada
moja biografija

Zauvek cu da te volim
vec sam cula to
pa te pitam, da l’ to vazi
i kad je gotovo

Da li ispod crnog oka
lazna zvezda sja
prepuna je takvih
moja biografija

Refren
Tako mlada, tako mlada
nocu sama lutam ja
zar ne zvuci ko balada
moja biografija

Tako mlada, tako mlada
moj je princ vec neciji
nema ljubavi u mojoj
kratkoj biografiji
u mojoj kratkoj biografiji

Ne zalim se sto mi rusis
do detinjstva most
zao mi je sto mi oci
gube nevinost

Pa vec vidim da ti reci
nisu iskrene
previse je to za moje
nezne godine

Refren 2x


- 09:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Poruči pesmu...........
Poruči pesmu sa imenom mojim
da znam da u tvom srcu još postojim
kada mi jave da krvare ti vene
da znam da bol je ta samo zbog



myspace layout

Ako tribaš neku pismu,samo reci!

Rođena da buden prva!
Ja san van jedna mala crna iz Splta,teška cajkashica,ma Brale mili zgodna ka..............a šesna................a lipa.................a pametna..............a napaljena.
.....................hehehhehh.To van je splitaki humor,bacamo malo na Engleze,a?
Medicinska san seka,pa sad u koliko imate ikakvih pitanja o zdravlju,ovon,onon..cajkama..
.........ili možda o ONIN STVARIMA..........samo me informišite,ok!?

sandra1313@net.hr
MySpace Layouts

MySpace Layouts



IZLAZIN
-Masters
-Tropic
-Dolce
-Albatros
-Aurora
-Ti Vi




Uzor
Ceca

Volin
-muške,po mogućnosti dlakavi!
-i jednog momka
-pojebavanje
-papit
-crno vino
-pleast
-pivat


A,sranje mi je
-rock,metal i to
-"slušan cajke,nosin starke"
-fufice i đikani



MOj Đir
A,farba,pitura kako oš!
Totalna šminka
-usko
-otvoreno
-šta kraće
CILJ
nek znaju da san bila tu!
MOJA EKIPA
samo cajkeri ka i ja