A,ekipa za klikat
Blog.hr

sprdachina na moj rachun!


a vidi sala!

a vidi sala!"




MySpace Layouts

Bush




Mala seljančica

Mala seljančica




Udri

Udri







MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts


margin-bottom: 0">MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Poruči pesmu............

30.03.2006., četvrtak

Funky G - Nisam mala

Zbog tebe su sive zore
zbog tebe mi je sve gore
u pustinji život bolji je.

Sve radim na svoju štetu
jednu na drugu palim cigaretu
zbog tebe svejedno mi je sve.

Dal' cu sutra da se probudim
il' cu totalno da poludim
pa da završim u ludnici
ili ostanem na ulici.

Ne, ja nisam mala
da, sve sam dobro znala
u šta se s tobom upuštam
i šta sve propuštam

Ne, ja nisam mala
da, sve sam dobro znala
ali ipak sam te ljubila i sve izgubila.

Ne silazim sa svog trona
u kucici od betona
sa senkama pricam dan i noc
Sve radim na svoju štetu
i živim u svome svetu
Sve cutim a vicem: UPOMOC!

Dal' cu sutra da se probudim
il' cu totalno da poludim
pa da završim u ludnici
ili ostanem na ulici.

Ne, ja nisam mala
da, sve sam dobro znala
u šta se s tobom upuštam
i šta sve propuštam.

Ne, ja nisam mala
da, sve sam dobro znala
ali ipak sam te ljubila i sve izgubila.

Ne, ja nisam mala
da, sve sam dobro znala
u šta se s tobom upuštam
i šta se propuštam.

Ne, ja nisam mala
da, sve sam dobro znala
u šta se s tobom upuštam
ali ipak sam te ljubila i sve izgubila.



- 23:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Poruči pesmu...........
Poruči pesmu sa imenom mojim
da znam da u tvom srcu još postojim
kada mi jave da krvare ti vene
da znam da bol je ta samo zbog



myspace layout

Ako tribaš neku pismu,samo reci!

Rođena da buden prva!
Ja san van jedna mala crna iz Splta,teška cajkashica,ma Brale mili zgodna ka..............a šesna................a lipa.................a pametna..............a napaljena.
.....................hehehhehh.To van je splitaki humor,bacamo malo na Engleze,a?
Medicinska san seka,pa sad u koliko imate ikakvih pitanja o zdravlju,ovon,onon..cajkama..
.........ili možda o ONIN STVARIMA..........samo me informišite,ok!?

sandra1313@net.hr
MySpace Layouts

MySpace Layouts



IZLAZIN
-Masters
-Tropic
-Dolce
-Albatros
-Aurora
-Ti Vi




Uzor
Ceca

Volin
-muške,po mogućnosti dlakavi!
-i jednog momka
-pojebavanje
-papit
-crno vino
-pleast
-pivat


A,sranje mi je
-rock,metal i to
-"slušan cajke,nosin starke"
-fufice i đikani



MOj Đir
A,farba,pitura kako oš!
Totalna šminka
-usko
-otvoreno
-šta kraće
CILJ
nek znaju da san bila tu!
MOJA EKIPA
samo cajkeri ka i ja