A,ekipa za klikat
Blog.hr

sprdachina na moj rachun!


a vidi sala!

a vidi sala!"




MySpace Layouts

Bush




Mala seljančica

Mala seljančica




Udri

Udri







MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts


margin-bottom: 0">MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Poruči pesmu............

30.03.2006., četvrtak

U TVOME TELEFONU

Zamolila sam te
bar hiljadu puta
ne dolazi sa njom
ni na deset minuta
na ista ona mjesta
gdje izlazimo ti i ja

Al' ne vrijedi
evo te sa njom
par metara dalje
kao da mi to

Daješ na znanje
da jedino je ona
ta kojom pred zakonom
si rekao da

Znaš da nisam takva
da pred svima stavim
svoje ruke oko tvoga vrata
ali cimat ću te cjele noći
s porukama iz inata

Ref.
U tvome telefonu
moga imena nema
moj je broj, a muško je ime
da te ne provali žena

I kad ti poruke pišem
pišem u muškom rodu
da tako budem ti bliže
kad s tobom biti ne mogu

Govorio si mi
da voliš me ludo
da ti je sa njom
ko sa najboljim drugom
da srce ti je tamo
uvijek tamo gdje sam ja

Ref. 2x

Kad s tobom biti ne mogu

- 22:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Poruči pesmu...........
Poruči pesmu sa imenom mojim
da znam da u tvom srcu još postojim
kada mi jave da krvare ti vene
da znam da bol je ta samo zbog



myspace layout

Ako tribaš neku pismu,samo reci!

Rođena da buden prva!
Ja san van jedna mala crna iz Splta,teška cajkashica,ma Brale mili zgodna ka..............a šesna................a lipa.................a pametna..............a napaljena.
.....................hehehhehh.To van je splitaki humor,bacamo malo na Engleze,a?
Medicinska san seka,pa sad u koliko imate ikakvih pitanja o zdravlju,ovon,onon..cajkama..
.........ili možda o ONIN STVARIMA..........samo me informišite,ok!?

sandra1313@net.hr
MySpace Layouts

MySpace Layouts



IZLAZIN
-Masters
-Tropic
-Dolce
-Albatros
-Aurora
-Ti Vi




Uzor
Ceca

Volin
-muške,po mogućnosti dlakavi!
-i jednog momka
-pojebavanje
-papit
-crno vino
-pleast
-pivat


A,sranje mi je
-rock,metal i to
-"slušan cajke,nosin starke"
-fufice i đikani



MOj Đir
A,farba,pitura kako oš!
Totalna šminka
-usko
-otvoreno
-šta kraće
CILJ
nek znaju da san bila tu!
MOJA EKIPA
samo cajkeri ka i ja