Sta znaci ako tvoj licni broj u zbiru sa nekim drugim daje 9? - Stvarne djevojke

petak , 11.01.2019.

Lion Ledermen - Bozija Cestica










Click here: Sta znaci ako tvoj licni broj u zbiru sa nekim drugim daje 9?






No, da li je to tako? Ja sam se u potragu ukljucio upravo u doba kad su akceleratori sazrevali. Rusi su izjavili da se, u slucaju slicne konfrontacije, ovako nesto nece ponoviti. Prosao je kraj jos jednog monitora.





Nije voleo da zamislja sebe kao osobu koja se cereka i kikoce, ali je morao da prizna da se kikoce i cereka vec vise od pola sata. Možda svi ovde na kraju čujemo i nešto pametno i ozbiljno od tebe… 5<0 ?@>40X5,=5<0 C=070R820Z0! Kada više ne bude mogao da izdrži, prići će vam i pomalo zbunjeno pozvaće vas na sastanak. Srecom tu je bio Milos Minic, kojimu je pripretio:?





Lion Ledermen - Bozija Cestica - Istoricar Antun Miletic takvu tezu samo potvrdjuje:?...





Autralija Naime, majka je nosila blizance, 2 decaka i u 34 nedelji su otkrili da jedna beba ima problema sa srcem, i da će lecenje biti teško i skupo pa je majka odlucila da ubije to je za mene ubistvo bolesnu bebu. Greškom doktora smrtonosna injekcija je ubrizgana u pogresnu bebu. Kada su to shvatili - bilo je već kasno... Tad su ubrizgali injekcije i u drugu bebu bolesnu... Ja sam se sokirala... Zašto ubiti svoje cedo... Šta ako je bolest ipak bila izleciva? Zašto je to uradila? Radi se o lekarskoj gresci sa tragicnom posledicom. Cemu patosiranje sa takvim postavljanjem stvari? Po neki put obe bebe su ugrozene jer se jedna razboli, pa je uklanjanje bolesne zapravo spasavanja zivota onoj zdravoj. Ako mislis da je odluka da se napravi zahvat lak i jednostavan kao da ćeš popraviti zub, tebi onda srećo fali daska u glavi. U sustini mi ni ne znamo šta se zapravo desilo, prema tome nalepiti etiketu da je žena ubila svoju decu zaista je neprimereno - a i moronsko, pravo da ti kažem. Ne treba da se brise tema. Treba da stoji i da ljudi vide kakvih sve ima na ovom svetu. Ti si rekla tvoj stav i to je u redu. Druge žene mogu da se slože ili ne. I to je u redu. Što se mog mišljenja tiče, to je gruba greška roditelja, a još grublja doktora. I ja sam se rodila sa srcanim problemima, pa ništa, živim relativno normalno. Ima puno dece najnoviji je slučaj Ivana Hajdukovica koja se rode sa teskom srcanom manom, ali uz operativno lecenje budu dobro i imaju dobar kvalitet zivota. Nismo mi Bog da odlucujemo ko treba da živi a ko ne. Prica jest strasna, ali moracu se s sloziti s mamicama prije mene, mi samo znamo par detalja, a ne šta se ustvari izdesavalo i glupo je doticnu mamu osudjivati. Mnogo toga je izgleda u cijeloj prici krenulo naopako, a novinari jedva cekaju tako nešto da se desi. Naslov teme je mogao biti malo drugaciji i sa upozorenjem. Ja nisam inače za taj dogadjaj ni čula, da nisam vidjela ovu temu, jer ne gledam puno vijesti. Meni je bilo bezveze procitati da bebu od 32 nedelje zovu fetusom. Moja mrvica se rodila sa ne pune 32 nedelje i bila je puno vise zrelija od fetusa. Bebama koje se rode, a ne prezive, poslije 20 nedelje se daje ime i umrlica. Alskdjfhg, mislila sam poshto te nije bilo neko vreme da se tebi neshto desilo. Pazi nije frka pisati o tome. I tamo oko 22+ nedelja jednojacani nisu izdrazhali. Trudnicka transfuzija, prestali su da se razvijaju. Lekari su im savetovali kad su u 10 nedelji otkrili blizance jednojacane da tada zaustave rast. Oni nisu doneli tu odluku. Nakon te 22+ nedelje je bilo cupavo i za ovo dvoje malenih. Ko se tome nadao. Vrate ti 3 blastule i u 10 nedlji , dragi moji mi vidimo 4 srca koja kuckaju. Moj poinT je da smo svi mili uz nju. Znaci od srećnih momenata do tragicnih. Cure koje su cekale postupak , bile u postupku,trudnice,cekalice, majke. Nismo rekle e shta će sad taj dnevnik tu... Bilo koju odluku da je donela bili smo uz nju. E sad ova prica je nepotpuna. Ljudi trazhe privatnost i neka imaju mira. Apsolutno je tragicno to shto im se desilo. Jedino si mogla blazhi naslov da smislish. Nije ih majka ubila. Idesh na kontrole,lekari ti kazhu jedno,pa drugo,i sad ti donesi odluku. Pa ovo sa danashnjom tehnologijom i to u Australiji nacinish greshku da dash pogreshnoj bebi inekciju... Lekari su mogli i da odbiju čak i zaustavljanje srca te bolesne bebe ako se nije radilo o teshkoj srcanoj mani. Ali ako su procenili i rekli josh takvu mogućnost a ti sad brinesh i za drugo zdravo... Nakon mog prvog UZ u 12+ nedelji i shokantnog saznanja na je plod stao sa razvojem... Kao to je zavrshena prica. I oni jedno ja drugo. Josh jedan UZ i uradicu sama pilulama spontani ako je zaista stalo. Ima zhena koje bi odustale,prihvatile shta doktor kazhe ima koje ne po svaku cenu. Ja sam skoro celu 2010 godinu bila depra. Poslushala doktora koji je rekao nisam protiv progesterona ali daj da sacekamo rezultate krvi pa ako je manjak dacu ti Utrogestan. A htela sam da se vratim. Bila mi je ruka na kvaki da samo pritisnem i kazhem doktoru e daj ti meni pa ako je sve OK lako ću ja stati sa terapijom. Ali u istoj ruci slika UZ. I ja se raznezhim jer sam ovom malenom videla kako srce kucka. I sad kako oprostiti sebi? Intuicija ti govori jedno a lekar drugo. A ti trudna i treba se pored svega izboriti i za pilulu koja zhivot spashava. Kakav odvratan, odvratan naslov! Ko zna kroz šta je žena prolazila i sada prolazi zbog svoje izuzetno teske odluke. Sramota je polemisati da li bi još neka donela takvu odluku. Nedaj Boze da se neko nadje u takvoj situaciji da mora da donosi takve odluke. Najlakse je sa distance vikati: ja ne bih nikada! Samo covek koji se nadje u sličnoj situaciji može da razume. Jadna majka i jadne bebe! Velika drama i tuga! Za ostale me blago receno briga. Kako NE osuditi bilo koga iz ove price? Izvin'te, ali meni je ovo sve uzasno. Za mene je svaki abortus ubistvo pa mozete drvljem i kamenjem koliko hocete. Nikada nebih birala za opciju. Ne mogu da osuđujem druge jer svako odlucuje za sebe, ali bih uvela zastupanje i fetusovih prava pazi izraz, kao da će se od bebe u stomaku roditi vanzemaljac pa izmišljaju druga imena. Amnio može i te kako da pogresi! Strasno šta neke žene dozive i PREZIVE. Što se naslova teme tiče, gde vi vidite neku nelogicnost? Žena se SVESNO odlucila da unisti plod u stvari već bebu u sebi. Ubiti svoje cedo jeste rezultat svega, na zalost x2. Ima ovde trudnica, žena sa slabim nervima, depresivnih i istraumiranih porodjajem... Imali smo majku koja je LIčNO pisala da joj je beba umrla pred porodjaj. Sto vam to tada nije bilo neprimerno? Skoro sve žene ovde su se javile da joj pruze podrsku. To zovem dvoličnim ne moralom. Sledeći UZ mi je za 2 nedelje, kada budem 12 nedelja trudna. Kao zato što se tada uzimaju neke mjere i radi se dabl i tripl test za provjeru da li dijete ima daunov sindrom. Ja se razmišljam da li uopste da radim to. Jer sve i da su mi najgori rezultati ja ću to dijete roditi i podizati. To je moja definitivna odluka već u startu i ne znam zašto nas ucjenjuju tim testovima. Ma ne želim bre da ubijam plod i tacka. Stvarno mi dodje da ne radim te glupe testove njihove. Ko zna ljude koji imaju teško TESKO bolesnu decu koja nemaju nikakav zivot i nikakvu buducnost možda malo bolje može da razume odluku te majke. Jedno je daunov sindrom, a drugo je kada je dete u potpunosti zavisno od nečije pomoći, kada svakodnevno bez prestanka trpi bol, kada ga maltretiraju po bolnicama svakakvim pregledima koji ničemu ne vode, kada ljudi više ne znaju da se smeju zbog kolicine bola i tuge koja ih neprestano pritiska. Takve odluke se ne donose tek tako, zbog kvaliteta zivota itd. Covek mora da bude vrlo realan i svestan svojih mogućnosti i da li je uopste fizicki u stanju da brine o takvom detetu. Ma strasna tema, ko ne mora neka ne razmišlja o tome. Zato kažem, glupo je osudjivati. Ja se razmišljam da li uopste da radim to. Jer sve i da su mi najgori rezultati ja ću to dijete roditi i podizati. To je moja definitivna odluka već u startu i ne znam zašto nas ucjenjuju tim testovima. Ma ne želim bre da ubijam plod i tacka. Gde je onda bebina odluka? Pišes o Daunovom sindromu a medicinari preporucuju, savetuju, zagovaraju abortus i kod srcane mane. Evo slučaja iz licnog zivota... Ženi preporucili abortus jer će joj dete imati srcanu manu, ona se odlucila za dete ispravna odluka 100%. Dete ima trenutno oko 3 godine, već je imalo par operacija. Smeje se, igra se, ide u obdaniste, ići će i u skolu, imace i devojku jednog dana. Majka je HEROJ sto ga je rodila a mogao je da zavrsi u kanti za medicinski odpadak. Neće moći da bude sportista zbog njegovog hendikepa, ali je ON onih 11%!!!! Zamisli agonije da nije ni imao sansu da vidi svetlost dana. Tuzno- Bog ga poziveo još 100 godina. Imao je urođenu srcanu manu, tek posle nekoliko godina tj sad skoro je smogla snage da progovori o tome, kaže da su joj tad još pre 20 god predlagali da abortira jer beba ima neku vrstu srcane mane ne znam tačno koju ona naravno nije htela. Potpuno idem ruku uz ruku sa poslednjim Layla postom. Svako donosi odluke za sebe. Jedino shto ne osvanu sve u mediJima pa ih ovako komentarishemo. Ponavljam lekari znaju da tako isprepadnu ljude u poslednje vreme da to zaista nije humano. Pisala sam za moju mamu ovde, za sina mog Zhike... Ja i dan danas stresem kad se setim tog perioda. Ali mnogi ljudi veruju lekarima. Shto bi i trebalo ovo je i suvishno dodati.. Nishta vishe bez konzilijuma. Tim lekara a ne jedan pa nacelnik i to je to. Kakav odvratan, odvratan naslov! Ko zna kroz šta je žena prolazila i sada prolazi zbog svoje izuzetno teske odluke. Sramota je polemisati da li bi još neka donela takvu odluku. Nedaj Boze da se neko nadje u takvoj situaciji da mora da donosi takve odluke. Najlakse je sa distance vikati: ja ne bih nikada! Samo covek koji se nadje u sličnoj situaciji može da razume. Jadna majka i jadne bebe! Velika drama i tuga! Komunikativna, opet pocela sa moralisanjem. Jeste, svako laje kako bi se opredelio za zivot, a nikada SrećOM nije bio u poziciji da donese jednu takvu teskuodluku. Svako neka odlucuje za sebe i za najbolji i najkvalitetniji zivot svoje dece. ILLKA: tvoj komentar je vise nego suvisan, odvratan je. Kao tetka devojcice sa DS, ona je sve osim tereta meni, babama i dedama i roditEljima. Ona je unela svetlost u naše zivote, i ja ne mogu da zamislim nas zivot bez nje. Da je teško ponekad, jeste, ali teret?? Komunikativna ti i alfdskhg kazete da ste protiv bilo kakvog abortusa pa zbog toga vas i ova vest sokira pa još ides do toga da zastupas fetus prava. Jedna od onih stvari koja je neshvatljiva za mene a verujem i za sav razumni svet, je šta to menja u tvom licnom zivotu i savesti to što neka žena je abortirala ili nije, koja je razlika za tebe lično dal li smo ovde ja ,gala ili afro abortirale ili ne?? Buduci da znamo da uopste ne menja ništa u tvom zivotu taj podatak ko je i da li je i koliko je napravio abortusa i sl. Kažem duboko religiozni, jer u nasem nasledstvu imamo tu kriscansku ostavstinu da Bog odlucuje biće li zivota ili neće. Ako je dete sa nekim hendikepom onda to je tako Bog odlucio i roditelji su to zasluzili itd. ° Za mene lično je neprihvatljivo to da imam opciju da dete ne bude rođeno sa nekom teskom bolesti,hendikepom, a ja da uprkos svemu rodim i da se to dete muci i gledam kako se muci, noseci ga na operacije,terapije i još mnogo toga. Naravno, ako je dete već tu i taj problem postoji onda smo 100%uz svoje dete kroz sve volje i nevolje ali kad si u fazi da možeš da izbegnes takvo nešto -onda to je nešto sto bih ja učinila. Tako da eto, svi smo razlicni. Sve smo cekale ovu temu pa da krenemo ubijanje svojih ceda. I sve smo odreda nemoralne, samo ste se nasle vas dve-tri moralne koje gajite decu na najbolji mogući način. Mi ostale nemoralne ostajemo trudne i ubijamo kad nam se cefne a na ovom forumu smo samo da provociramo vas moralne. Mnogo je glupih tema bilo na ovom forumu ali ova se posebno istice. Chaian ja sam imala takvu blizanacku trudnoću i opredelila sam se za zivot, mada je beba u meni umrla sa sedam meseci trudnoće i drugi blianzac je normalno rođen. I meni su nudili to kao jednu od opcija da jednu bebu abortiraju, naravno ja sam protiv abortusa i nikada mi to nije palo na pamet. I ne vidim razloga zašto tema nije za ovaj forum pa nije valjda da ste sve imale fantasticne trudnoće samo je nas par imalo tako teske situacije. Shomikus, jako mi je zao da ti se to desilo. I moja trudnoća je bila blizanacka, i te kako komplikovana. Srećom imam dva zdrava deteta. Moj komentar nije bio upucen samoj temi da se loše stvari desavaju, nego način kako je tema napisana - običan napad na zenin izbor. Meni to smeta, jer iako ja LIčNO MISLIM posto nikada nisam bila u situaciji, želim da naglasim da tako samo mislim da nikad ne bih mogla abortirati, apsolutno podržavam izbor žene da donese odluku kakva god bila. Osudjivati ženu koja je donela ovako uzasnu i tesku odluku mi je grozno u svakom slučaju. Znaci kad je moj sin dobio aspergers i epilepsiju , trebala sam fino da mu zavrnem siju jer jelte bio bi teret? Mi smo pakao prošli i opet bi STO PUTA. Illka, on je 2m momak koji rastura na fakultetu na kom se ukaki vecina tvojih NORMALNIH momaka. E draga moja, imaš vise sreće u zivotu no pameti. Naslov teme je odvratan jer ne verujem da je majka namerno ubila ikoga. Bez nje ni njenog tela zivota nema i ona odlucuje. Inače da se ne lažemo, ne znamo kako bi postupile u njenoj kozi, dzaba polemisanje, ne daj boze. Neka im je laka zemlja, dusice male: Lako je roditi i odgledati zdravo dete. Moj naklon ide majkama koje izdrže 10 puta vise i duže i rezultat je tim pre za ponos. I hvala, ponosim se. Republika, ne znam na šta si tačno mislila. Opet sam samo rekla šta bih JA lično odlucila i koja moralna nacela LIčNO podržavam a koja ne. Nisam pristalica abortusa i to otvoreno kažem. Šta tebi smeta u tome? Svaka žena može slobodno doneti odluku dali će zadrzati dete ili ne. Mene je moj ginekolog morao da pita dali želim da zadržim dete. Sve mi to nekako dolazi da normalne i prirodne stvari bivaju izvitoperene zarad nekih zakona pa se sada nesme ništa reci protiv abortusa. Uvek ću otvoreno izneti svoj stav a kome se nesvidja, može slobodno da zaobidje moje postove. Ne mislim sada lično na tebe. Sve same 'expertkinje' i izvrtacice reci. Evo vam jedno LIčNO obracanje pa da stavim tacku na temu o amniocentezi. Hitler je ubijao ljude i decu sa psihickim ili telesnim manama. Surovo su ih doktori 'ocenjivali' bez da su ih ikada lično videli. Ovakav bolestan vid oduzimanja zivota BOLESNIMA se naziva eutanazija. Zašto sam uopste spomenula eutanaziju u temi o amnio? Da podsetim samo da je gospodin izuzetnog mentalnog sklopa. Doktori bi verovatno savetovali abortus jer ima deformitete tela! Na zalost, ne mogu nigde pronaći online video da ga postiram. Poredjenje ili ne, rezultat je isti. U prvom slučaju su deca ubijana u komorama u drugom se abortira beba u majcinom stomaku. Niko ne cuje krike i sve je pod velom. Gala, lepo si to formulisala- moralisanje! Već sam upoznala moral vecine diskutantkinja ovde. Blondinka, ako si mislila na onu tvoju temu ko kakve gace nosi, onda jesi u pravu. Prvo si mi izvrnula svaku reč u prosloj temi, sada me omalovazavas kao diskutanta a slede kilometarski postovi gde ćeš se vrteti kao gramofonska ploca. To vise govori o tebi nego o meni. Za drustvo mali video pa uzivajte Juče je, za vernice, počeo Božićni post. On, osim odricanja u hrani i piću, pre svega znači odricanje od ružnih misli, dela i reči. Poenta je u pronalaženju oprosta drugima. Svaka odluka podrazumeva i odgovornost za njeno donošenje. Ta nesrećna majka je dovoljno propatila da bi je svako osuđivao i moralno se naslađivao njenim izborom. Srećan je svako ko pred takvu dilemu nije stavljen. Ostali treba da budu zahvalni dragom Bogu što je taj teret stavio na tuđa pleća. Ljudska patnja je nekad toliko velika, da od nje samo ljudska zloba može da bude veća. Majkakg, potpuno se slazem sa tobom da je svaka majka u najvecoj patnji kada joj se slično desi. Ne vidim da se iko ovde sladi njenom boli, jer bi to bilo krajnje neukusno. Neko već ima izgradjen stav, neko ga još gradi. Uzgred, vernici trebaju prastati svakodnevno a ne samo za vreme posta, koji uzgred receno, pocinje sledećeg ponedeljka. Milosrdje i ljubav treba biti karakterna osobina svih nas a ne samo vernika. Zato svima poruka, budite milosrdni prema ZIVOTU u vama kada se zacne i VOLITE taj ZIVOT sa svim vrlinama i manama. Komunikativna, kad smo već kod kilometarskih postova i vrcenja gramofonske ploce, čitaš li ti nekada svoje postove i kako bih metricki ocenila? Kao kratke i informativne ili kao dosadne i daviteljske i potpuno beskorisne? Sama si pomenula tu temu koju si isto tako ti sama onomad izvrnula, tamo nije ni bilo reci o moralisanju dok se ti nisi ukljucila, samo se covek koji se jednom u zivotu pojavio na diskusijama pokusao informisati kako izgleda AC. Onda si se ti ukljucila sa kilometarskim postovima o Hitleru i eutanaziji a covek se vise nije ni javio ni pojavio. Pobegao glavom bez obzira. Što se mene tiče, možeš misliti o meni šta god hoće, niti te znam, niti imam nameru da te upoznam. Samo mi je uvek smesno kako pojedini diskutanti vole da otvore pitanja sa starih tema i kada im repliciras na to, onda su zaprepasteni nekakvim degradiranjem, prozivanjem, bla bla. Šta si ti mislila, da ćeš nas pljucnuti, a mi ćemo cutati pognute glave pogodjeni tvojim hrišćanskim moralisanjem? Pa draga moja, ako si već tolika hrišćanka, onda ne gledaj trunje u tudjim ocima, nego balvane u svojim, zar ne? Ja sam i tada rekla da sam protiv abortusa, a ti si sama sa sobom u beskraj pricala i pricala, pa si na kraju dosla do zakljucka kako se deca zbog AC radjaju bez prstiju??? Onda si smo dosli i do nekog coveka sa cmarom na stomaku pa si brkala sindrome i telesne anomalije i tako jedno deset postova, kilometarskih dakako. Dakle, nalupala si gomilu gluposti a npr. I tada sam te pitala, evo još jednom ću - zašto ides na UZ, ginekoloske preglede i vodis trudnoću ako ne želiš da saznaš da li ti je beba zdrava ili nije? Odakle ti pravo da kažeš ti ili bilo ko drugi da smo mi isle na CVS ili UZ da bi, u slučaju da nešto nije u redu, ubile svoje cedo??? Što se tiče žene koja je pomenuta u naslovu teme, samo mogu da gorko zaplacem nad njenom sudbinom. A da je osuđujem nakon što je izgubila dva deteta, u meni koja sam možda sest puta manja hrišćanka od tebe,Komunikativna, još toliko ima samilosti i oprosta da mogu da je iskreno zalim. Sve ovo je samo sramota. Izvrtati tudji bol i od njega praviti pricu sa iscudjavanjem i kvazimoralisanjem, šta reci osim strasno. Da, u pravu si, bilo je to dno dna. Vrhunac su ipak tvoji postovi ovde. Majkakg, potpuno se slazem sa tobom da je svaka majka u najvecoj patnji kada joj se slično desi. Ne vidim da se iko ovde sladi njenom boli, jer bi to bilo krajnje neukusno. Neko već ima izgradjen stav, neko ga još gradi. Pa ona jeste nazalost ubila nesvesno svoje ZDRAVO DETE čim je pristala na takav vid intervencije. Čak i da je intervencija bila uspesna velike su sanse da dodje do prevremenog porodjaja i gubitka druge bebe. Ovo znam jer mi je sam tok te vrste abortusa objašnjen kao moguće rešenje moje situacije. Znaci nisam citala niti nacula nego sve fino saznala od doktorke koja mi je vodila trudnoću. A da naravno i ako se pristane potpisujes saglasnost da ako nešto krene po zlu nećeš tuziti bolnicu. U ovom slučaju majka je znala šta je ceka i da su jako male sanse da iznese trudnoću do kraja tako niti je osuđujem ali je ni ne zalim. Shomikus, secam se tvog javljanja na onoj temi o AC koju sam upravo postirala i šta sam ti tada odgovorila - da se divim tvojoj hrabrosti i da te podržavam sto si to učinila. Sa druge strane, verovatno si i sama procitala o slučajevima kada odstranjivanje bolesnog blizanca jedino može da spasi zivot zdravog jer bolesni ugrozava zdravog, u protivnom oba umiru. MOzda je ova majka bila u toj situaciji? Prosto, ne znamo detalje. Naravno, potpuno razumem da je ne možeš razumeti, uostalom, zašto bi? Ti si dala sansu, ona nije, tako gledano i nije za razumevanje. Ja još nekako duboko u sebi verujem da ovakve odluke niko ne donosi naprasno kao da odlazi u kupovinu. Samo smatram da je ruzno ovo poredjenje da postoje neki koji rade AC i ubijaju decu i neki koji ne rade AC i ne ubijaju decu. Pa znate šta, ja znam neke koji su uradili AC i zadrzali bolesno dete a isto znam neke koji nisu nikada otisli ni na ultrazvuk nego ga ubili sopstvenim rukama na rođenju, zdravo, pravo i normalno jer im se nije uklapalo u planove. Ne mogu da dozvolim da me neko zbog uradjenog CVS-a izjednacuje sa ovim drugima. Ako ćemo gledati u krajnosti i suditi po najgorima, onda nemamo o cemu ni da diskutujemo. I da, tema nije ako bi. Ko može da se sazali, može, ko ne može, taj neka osudi. Blondinka ne bitno je zašto je to ona uradila to je njena odluka. Ovde jedan blizanac nije ugrozaovao zivot drugom, jer su bili u posebnim posteljicama, nego samo je jedan blizanac imao srcane probleme takve vrste da možda ne bi preziveo porodjaj ili bi kratko živeo. To sam danas procitala u novinama. Isto tako ne verujem da ih je neko pozurivao sa odlukom, nego ti predoce situaciju pa te posalju kuci da razmislis iz licnog iskustva To je bila odluka roditelja i na zalost sada će morati da se nose sa njom. Meni su u 18oj nedelji rekli da beba ima srce na desnoj strani i da je moguće da neće preziveti. Imala sam milion i jedan progled i ne mogu opisati horor s kojim sam prezivljavala svaki minut kad se on ne bi pomerio. I meni su predlagali da abortiram, ali moja odluka je bila moja, kao sto je i njena bila njena. Dimitrije se rodio, od 3. I danas strepim kad se zadishe, kad kaže da ga boli stomak,a sebi nikad ne bih oprostila da mu nisam pruzila sansu. Donekle mogu da shvatim roditelje koji se na abortus odluce ako su u pitanju neki strasni i teshki deformiteti, al ni u tom slučaju ja ne bih bila toliko hrabra da se igram Boga. Jadna žena, ne mogu ni da zamislim kako se oseca :-. I btw, situacije nisu uvek iste!!! I ja znam ženu koja je odlucila da zadrzi oba, pa je ostala bez oba deteta. Sve u svemu, samo da se nadas da se zivot tako grubo ne poigra :- Strasno mi je zao te žene. Nadam se da će lako zatrudneti i imati mnogo dece. Ne volim da sudim jer se tudje odluke prave na osnovu informacija koje niko drugi nema ili ne razume. Da li smo mi za ili protiv abortusa je jedna prica. Druga prica je kad mi kao majke osudjujemo ženu koja verovatno jedva može da prezivi emocionalni bol kroz koji prolazi. Raspravljati o abortusu je kao raspravljati o Bogu ima li ga ili ga nema? Ljudi se nikada neće sloziti i ničije se mišljenje neće promeniti. Prema tome, pusti, ne osudjuj. Naravno, sve je uvek do lične diskrecije, pa svako bira sam kako će se verbalno ponasati, samo kažem, to je moj stav. Svi smo pametni i sve znamo šta bismo i kako bismo, a to su takve drasticne situacije da zapravo ne znamo o cemu pricamo. Tu se ne radi o tome da li ćemo pojesti jednu ili dve kugle sladoleda posle rucka pa čak i tada se možda iznenadimo cvrstim karakterom ili prozdrljivoscu, znaci ni tu nema 100% pogodaka. A kamo li u vezi takvih stvari kao sto su zivot i smrt. Ko je ikada od nas bio u situaciji ove žene a zapravo ni ne znamo KOJA je bila situacija pa da imamo pravo da naturamo svoja moralna nacela i svoj sud o tome. Ono sto je sigurno u 100% slučajeva je da ljudi u datoj situaciji rade na najbolji način sa informacijama koje imaju i pamecu koja im je u glavi. Prema tome i kada bi neko od nas resio da uradi drugacije u datoj situaciji to ne govori ništa o toj ženi nego o nama. I svako bi uradio ispravno - na najbolji način sa informacijama koje ima i sa pamecu u glavi. Uostalom, šta je na primer ubistvo u afektu? Onaj sto ubija u afektu dok nije u afektu može da se kune da nebi ni mrava zgazio. A ne znaš, dok ti krv ne prokljuca u glavi ne možeš da znaš šta ćeš da uradis. Dok sedis za tastaturom sa ladnom kolom na stolu nisi u relevantnom stanju da zakljucis šta bi radio da ti krv udari u glavu. Eno ga Lausevic - on zivotom placa bas jedan takav afekat. Ne verujem da je ikada mislio da će ubiti coveka. O boze koliko ostrascene mrznje i bespotrebnih igrokaznih opisa. Nesmotreni udubljivac u salvu pljuvanja bi pomislio da si bila bas na popristu dogadjaja. Razmišljam, da nije taj koji je, da je anonimniji ili bio manje voljeniji, prica bi zavrsila u nekom cosku, zaboravljena. Na zalost, dva su se zivota ugasila a ovo dalje patetisanje je vanpredmetno, zar ne? Neki dan covek u afektu ubi i svog oca i neduznog policajca koji je pokusao da mu uzme bombu iz ruke. Ostalo iz policajca dvoje male dece. Taj covek, policajac, preziveo jedan rat, pa Kosovo a otisao u običnu policiju da bi docekao penziju. Nije mu se dalo. Verovatno nisi ni primetila tu vest. Eto, igrom slučaja, odrastoh u porodici gde je pesnistvo bilo cenjen a ne pogrdan naziv : Uopste se ne stidim sto sam pesnik, naprotiv. Ostrascena mrznja je ona u kojoj posvetis na totalno petoj temi deset redova za nekog glumca i njegov zločin time sto ćeš opisivati i žene koje cupaju kosu i njega koji se kaje za brata itd itd. Što se sudjenja tiče, ne bih da komentarisem iako i ja dosta toga znam, zamisli, o tome. I svih sedam svedoka, i njihove izjave i ko je kome oprostio. Nije ni vreme ni mesto niti imam potrebe za tim. Ubistvo je ubistvo ko god da ga pocini pa da mi je i rođeni otac, to sam htela da kažem, i ne vidim razloga zašto na ovoj temi moras da držiš karikirane govore i dramske opise Lauseviceve biografije. Šta sve napricaste, my, my... Ja kažem samo moli boga da se nikada ne nadjes u takvoj situaciji. Lako je osudjivati iz stolice pred kompjuterom. Mojoj drugarici su u 5. Teska srca je pristala na prekid trudnoće i još se oporavlja, ne može da preboli gubitak bebe. Znaci Lausevicu oprostili, a? Možda tmu treba poslati mejl pa da i on covek bude svestan, nema smisla da poslednji sazna. Holivud, bla bla bla. I kakve veze ima sto ga žene vole? Mogao je biti bilo ko, a ne on. Primer je dat kao ilustracija, šta covek može da učini u izmenjenom stanju svesti, pa se nekad posle kaje - ali mi svejedno o tome ne znamo ama bas ništa, osim ako smo taj covek. A mislim da ovde niko nije Lausevic. Ni ona žena iz vesti. Za bebe što se desilo, ne daj boze nikome. Ne smijem ni da razmišljam šta bi radila u tim momentima. Što se abortusa tiče,svako ima svoje odluke i ne treba se mijesati u njih,niti osudjivati nekoga za drugacije mišljenje. Niko ništa ne radi iz obijesti. A što se tiče cuncice moram da iskomentarisem bas ne mogu da izdržim. Sve je to lijepo kažeš odrices se seksa, ali jesi li sigurna da će se i muž odreci ili si mu ladno dala blagoslov da potrazi negdje gdje se ne odricu. Da se ne lažemo. Ko zna pod kakvim je okolnostima i zashto ta žena donela odluku kakvu jeste. Nijedna od vas nije u kozi te žene, ni jedna ne zna kroz kakav pakao ta žena verovatno prolazi. Nikad mi nije bila jasna potreba pojedinih ljudi žena pogotovo da se preko tudje nesrece predstave kao sveci. Meni je ova tema malte ne morbidna. Uopste ne vidim zašto je ova žena napadnuta za ovu temu. Samo je napisala temu o jednom dogadjaju koji je htela podeliti sa vama svima. Pa svakako idemo svi na google,na te razne pretrazivace i svuda nam izbacuju price o abortusu i o lošim stvarima,barem je meni uvek izbacivalo za vreme moje trudnoće kad sam samo visila po tim pretrazivacima i sajtovima o trudnoći. Majka sam dva sina i cerke i zao mi je sto je ta žena sklonila te bebe,možda je bila neka i greška a da ne zna kao što se i u Irskoj desilo,pa mi bude zao kad to procitam ta žena nikad vise neće imati normalan zivot. Puno lepih pozdrava svima. Da je neko samo htio da skrene paznju na zalosnu pricu, onda naslov ne bi bio tako maliciozan i osudjujuci bez ikakvih dovoljnih informacija-niti si tamo bila niti ima ideje šta se zapravo dogodilo osim pompeznih medijskih naslova koji samo cekaju kao vukovi na dramu da je izokrenu i dodaju na kvadrat. Ne razumeme kako zovete UKLANJANJE BEBE u 32 nedelji zivota. Abortus ili ima neki drugi termin politicki korektan da se naime ne povredi neko. Abortus je ubistvo a posebno u 32 nedelji kada svi znamo da je moguće da beba prezivi. One koje su imale abortus ne treba da se osecaju prozvane jer i same kažu da je to njihova odluka. Cedo je inače mila i draga reč za naše bebe ili decu. Ja mojima stalno tako tepam. Inače Lea nisam verski fanatik, već fanatik koji propagira zivot. Svako dobro vam želim. Alsk znam sa diskusije neplodnost. I ona je prošla kroz iskustvo spontanog pobacaja. Zato potpuno razumem njen stav. Kome god pomenete namerni abortus, a borio se sa neplodnoscu, njemu je to neshvatljivo. Sasvim normalna reakcija, naravno. LeeLu se isto borila sa neplodnoscu pa joj je svaki namerni abortus van pameti. I ja sam jedna od onih koje su imale poteskoca sa dobijanjem potomstva. Opet je sasvim drugo pitanje: šta bi bilo kad bi bilo. Mislim da smo se dovoljno ispricale na ovoj temi. Neću se vise javljati, ali ću procitati nastavak ako ga bude. Ne, ne znam ništa vise od onda. Koliko sam pratila-vise se nije ni javljala, od kako se to okoncalo :-. Setila sam se, zato što je bila STRASNA tema i STRASNA situacija za nekoga ko se 10-15 godina borio sa neplodnoscu i eto to da joj se desi :-... Pomenuvsi nas koje smo se pomucile da zatrudnimo, i postavivsi pitanje da li možda mi na te odluke gkedamo drugacije, eto setih se Oljan... Ili je crno ili je belo. Ili volis ili ne volis. Ili podržavas abortus ili si protiv. Za jednosmerne ljude nijanse ne postoje. Moj licni stav prema abortusu je da nisam ni za ni protiv. Jednosmerni ljudi to jednostavno ne mogu da shvate, a i kada pokusaju pregori im osigurac u mozdanoj supljini od silnog napora. Takođe sam imala veliku sreću u zivotu da se NE nađemu situaciji da biram roditi dete ili ne. Ne znam kako bih reagovala, ne znam koja bi situacija bila uopste. Ali kapiram da odluka nije laka i takođe kapiram da je osudjivati druge zbog toga kakav zivot vode cisto gubljenje vremena. Ja znam svoje a oni nega gledaju svoje. Sa druge strane veoma sam osetljiva na ljudsku muku a gde ćeš vece muke od toga da majka izgubi dete. Tuga majke ze detetom je najveca, najdublja, najcrnja i najbolnija. Treba biti stvarno zesce g'no od coveka pa baciti kamen da je još vise zaboli. Detlic, moja borba za potomstvo je trajala 8 godina. Jedva sam, na kraju, ostala trudna VTO putem. Želim i drugo dete, ali ko zna da li ću uspeti da ga imam, ali to nije razlog da vredjam žene kao sto je Oljans. BD, jedno vreme sam bila u kontaktu sa njom, mailom. Žena je prošla kroz pravi pakao. Otkriveno je da nosi blizance monozigotne sa Edvardovim sindromom. Donela je tu odluku koju je donela, i šta sad? Po logici nekih od vas ona je ubica. Ne, za mene nije, izvini Shomi, kako god ti to zvala ja nju ne gledam kao ubicu. Svi smo mi nešto ucaureni u svoje male svetove, krecemo se u izvesnim krugovima, ni ne znamo kroz šta ljudi sve prolaze, pa su nam naše muke najvece. Ja tako uhvatim sebe da kukam, ne drugima nego onako sama za sebe, a onda pomislim: cuti, di si, srećna si koliko si teska! Svako izgleda ima svoj krstic, ko veci, ko manji, da ga nosi kroz zivot. Pozdrav BD Draga Gala nema šta ti meni da se izvinjavas. Za mene će uvek abortus biti ubistvo, jer to jedan od nacina na koji mi ljudi kao svesna bica gasimo zivot a malo srce prestaje da radi. Ja sam odrasla osoba, prošla svasta kroz trudnoće i imam svoj stav, rodila bi dete pa makar ono živelo samo par sati kao sto je trebao moj sin da živi. Pa on je zacet u meni, to je moja krv i ne vidim nikako drugacije. Ako ništa drugo meni je jako teško jer nemam njegov lik pred sobom, jer ga nikada nisam videla. Umro je u 7 mesecu i nakon dva meseca kada sam se porodila on je bio samo loptica. Imam grobno mesto ali nema lika. Svako donosi svoje odluke i onda treba da se nosi sa njima. Nikoga ne treba zaliti jer smo mi odrasli i imamo pravo na izbor. Shomikus, posto si pretrpela tako teske trenutke smrti deteta, cudi me kako si tvrda u osudjivanju. Busati se time da je svaki abortus ubistvo jeste stvar mišljenja, ali primitivnog mišljenja. Pitala bih te kako bi se osecala da si silovana i da te neko natera da rodis. Evo za tebe konkretno pitanje: Kad pocinje zivot? Ovde u Americi, u državi Misisipi, koja je jedna od religiozno najzagrizenijih, i najsiromasnijih, i sa najmanjim obrazovanjem ove tri stvari obično idu ruka pod ruku , je hedavno bilo glasanje sa ciljem da se zakonom utvrdi da zivot pocinje u momentu koncepcije. Srećom, ljudi su većinom glasali protiv. Da su glasali za, šta bi se desilo sa VTO embrionima? Ljudi ne bi mogli da idu na VTO jer bi to bilo ilegalno. Žena koja ima 15 jajnih celija koje su se oplodile bi MORALA po zakonu da te jajne celije vrati u svoju matericu ili da pokloni drugima. U kojem vi veku živite???? Gala, da ponovim, jer ocigledno ne čitaš za naslov se izvinjavam- za temu NE! Znaci po tebi tu spada -ugasiti nečiji zivot?! Spomenula sam već jednom da sam i sama pacijent iste te bolnice i sasvim slučajno sam pricala sa sestrom koja je malo vise upucena u sam slucan. Naravno da nije mogla govoriti o poverljivim informacijama ali mi je mogla reći da se ta srcana bolest može otkriti tek u poodmakloj trudnoći ali ne može da se kaže 100% sigurno dok se beba ne rodi i ne urade dodatna ispitivanja da li je IZLECIVA ILI NE! U 60% je IZLECIVA. DA- kostaju operacije, DA-kostaju lekovi ali je možda mogla spasiti svoju bebu. Na zalost, znamo kako se sve zavrsilo... Hvala Bogu pa glasase protiv.. Mislim, proglasiti oblodjenu jajnu celiju za zivo biće? Pa jel ti zamrznuti emrioni imaju pravo na podelu naslestva posle smrti roditelja? Kako se dele kad se roditelji razvedu? Ma mislim milion pitanja i nepostojecih odgovora. I da VTO je bas bila jedna od tema. Jel to znači da u državi Misisipi, neće biti dozvoljen VTO... Jesam, borila sam se sa sterilitetom, ali ne vidim kakve to veze ima sa pravima drugih žena da imaju abortuse. Čak i ako ja ne bih lično mogla da abortiram, ne bih žene koje to urade nazivala ubicama. Znam sad je opet pitanje: pa šta je ako nije ubistvo kad svojom voljom prekines rad srca fetusa od 32 nedelje koji bi mogao da prezivi van materice? Kao prvo, bez medicinskog razloga, nijedan lekar ne svetu neće abortirati fetus od 32 nedelje. Ovo što se desilo ovoj ženi je strasno. Da nije pogresna bebe 'ubijena', o ovome se ne bi ni pisalo. Ali posto se sve tako napoako desilo, vest je postala vruca, pa sa tudjom mukom ispiramo usta. Potpuno razumem da je neko asolutno protiv abortusa. Mislim da je abortus kao sredstvo kontracepcije apsolutno medicinski i moralno odvratna stvar. Ali isto tako mislim da postoje izuzeci i da treba biti pazljiv kad se na nekoga nalepi da je ubica. Mislim ne vezano sa ovim slučajem, kad se neko u tako kasnoj trudnoći odluci da ukloni dete koji je priroda ili Bog do tada sacuvao, ma bez obzira na razloge je i po meni ubistvo. Znaci samo zato što je još uvek u majcinoj utrobi, u redu je da se donese ta odluka. Po meni nema razlike između ubrizgavanja letalne inekcije u bebu u utrobi i bebu van nje. Opet kažem ne vezano za ovu majku i njene razloge, ali generalno ovakve odluke kada je u pitanju i reskiranje zivota zdrave bebe kasnoj trudnoći za mene nije ništa drugacije od stavljanja bebe u najlonsku kesu i bacanja u kontejner. Ja garntujem da se i za ovaj drugi slučaj može naći milion moralnih, finansijskih obrazlozenja. Možda ni takve osobe neće da se dete pati, nema se para da ga leci i hrani. A to što se to ovde nekim ženama desilo i sto je njima bilo uzasno teško doneti takvu odluku i sto posle donosenja takve odluke prolaze kroz emotivni pakao i nikada ne mogu da se oporave, ne govori dovoljno o ispravnosti odluke svima nama koji nismo prošli kroz to. Ovo je samo moje mišljenje, i mogu da budem empateticna prema njima, ali da razumem-ne mogu, možda bas zbog nedostatka iskustva daleko bilo I ja se izvinjavam ako sam nekog uvredila sa ovako slikovitim poredjenjima, ali porediti abortus kao kontracepciju, abortus zbog silovanja sa rizikovanjem zivota zdravog deteta da bolesnom ne bi pruzio ni sansu je morbidna odluka, bas kao i sama teme. Dobro, ajde da se dogovorimo već jednom. Evo za Shomikus abortus ubistvo , za hiljade,milione žena i pravnih država nije i sve je na svom mestu. Postoji nešto u ljudskoj prirodi sto tera ljude da idu okolo i teraju druge da osecaju krivicu culpability tako što ubeđuju da znaju malo vise i bolje o tome šta je zivot i ko odlucuje a ko ne i sl. Nasa civilizacija je stigla do tog stepena da ima nekih 35god kako u vecini modernih zemalja žene imaju mogućnost da odlucuju o svojoj reprodukciji između kojeg i pravo na abortus. Dosta je bilo desetine hiljade godina kako je žena bila upravo zbog toga zavisna i nemocna jer nije stvar samo u tome da rodis i das zivot , posle toga ima puno posla i komplikacija. To sto je priroda nepravedna i neke žene imaju problema sa trudnoćom to ne znači da treba da postanu fanatici i lovci na vestice jer ima eto i takvih žena koje će abortirati ili ići na predvremeni porodjaj i td. To je oduvek bilo i uvek će biti da neke žene imace veliku poteskocu na ovom planu a neke druge mogu i da abortiraju i rode desetine dece. Fenomenalno je to kako se ljudi pale i bore za tudje hromozome i embrione. Zivot je tako zeznut i komplikovan i umesto da se misli o tome kako da zivot postane bolji, kako pomoći napacenoj ostavljenoj deci i još mnogo toga, neki bi da placu za moj,stojkin i petkin jajovod i embrion koji smo mi odlucile abortirati?! I sad pojavi se neka žena napravi abortuse i ovi je optuzuju da je ubica a ona sama kaže ,veruje ,misli i zna da ne može i neće, međutim eto ipak treba da poslusa ove pametnjakovice i rodi to dete i napravi mu zivot-horor. Za ovaj konkretni nesrecni slučaj mogu samo reći da skoro u nijednoj zemlji ne postoji abortus iza 12nedelja i da ovi slučaji su specificni , medicina je odlucila da je ova procedura potrebna za odredjene situacije i svako ima slobodu da prihvati ili ne. Ljudi kao ti, obične definicije pogresno tumace. Dok ti delis jedne na ubice i htela bi da one nemaju to pravo -da ubijaju- , koje uglavnom proizlazi iz fanatizma koji najcesce je vernickog karaktera, jer da si naucnik,pravnik, sigurno ne bi ovako razmišljala ili možda bi,ali ponudila bi nekakav konstruktivan komentar. Kažeš da će tebi biti zao te odluke abortus jer ti je zao tog ljudskog bica. Sad vidi, možeš sesti i tugovati, jer danas u ovih 24 sata biće sigurno nekih 5-10 MILIONA abortusa na ovoj planeti od 7 milijardi. I sutra , isto! U 60% je IZLECIVA. Asdfitd, prvo matematicki se već gubis. Ako niko ne može da kaže da li je izleciva ili ne, sanse su 50% da je izleciva i 50% da je ne izleciva, ako već tako tvrdis. Tako da to podvlacenje 60% sve sa u zvicnim efektima stvarno je bespotrebno. Sa druge strane, ne govoreci uopste o tom slučaju, i 1% je dovoljno da se ubije dete koje je imalo sansu da živi a isto tako i 99% je nedovoljno da prezivi onaj koji spada u onih 1% nemogućnosti. Dakle, baratati postocima je neverovatno bez veze u ovoj prici. Ne postoji taj zakon ni u jednoj državi na svetu koji dozvoljava da se na ovaj način pokusa odstraniti fetus star 32 nedelje samo radi toga što se ne dopada majci ili zato što majka nema para da plati lecenje. Dakle, senzicionalisticki i vrlo pausalno predstavljas pricu sa polutačnim i netačnim podacima kao da se boris za naslovnu stranu zute stampe. Daj malo logike, aman zaman. A to što je tebi rekla med. Jedino lekar koji je postavio dijagnozu može da kaže šta je bilo po sredi a oni, po pravilu, ne daju izjave za javnost a pogotovo ne obilaze bolnicke krevete i ambulante i svakom pacijentu ponaosob prepricavaju trac. I još na kraju - na ovom svetu živi toliko i zdrave i bolesne ali odbacene dece. Uvek su me iritirale price onih koji lome dusu, srce, koske, mozak i tudje vreme pricajuci o abortusima a nikada im ne bi palo na pamet da odnesu makar cokoladu u Dom za nezbrinutu decu. Tako da, asdfitd, sledeći put kad te spopadne misao o ubijenim cedima, put pod noge do prvog sirotista pa makar stvarno zagrli neko odbaceno dete koje živi, postoji, negde ga ima i ceka nas zagrljaj. A o embrionima i ovakvim slučajevima neka odlucuju oni koje je ovakva nesreca, na zalost, pogodila. Nemamo pojma šta je tudja muka dok tu muku ne osetimo. I još na kraju - na ovom svetu živi toliko i zdrave i bolesne ali odbacene dece. Uvek su me iritirale price onih koji lome dusu, srce, koske, mozak i tudje vreme pricajuci o abortusima a nikada im ne bi palo na pamet da odnesu makar cokoladu u Dom za nezbrinutu decu. Tako da, asdfitd, sledeći put kad te spopadne misao o ubijenim cedima, put pod noge do prvog sirotista pa makar stvarno zagrli neko odbaceno dete koje živi, postoji, negde ga ima i ceka nas zagrljaj. A o embrionima i ovakvim slučajevima neka odlucuju oni koje je ovakva nesreca, na zalost, pogodila. Nemamo pojma šta je tudja muka dok tu muku ne osetimo. Sve sto treba rece - receno gore. Shomikus, znala sam da neke zemlje su fleksibilnije kao UK i Belgija ali nisam htela i u to da zalazim. Zapravo potrebno je vise konsultacija i razloga za isto.. E sad, UK je zemlja u evropi koja ide jako daleko u biomedicinskim istrazivanjima i VTO ,embrioni i te stvari,oni su prvi znali da rade i analiziraju amnio ; a sistem je jako liberalan pre svega da pusti slobodu privatnom sektoru koji razvija vto klinike i sl. Ako govorimo o zemljama gde je abortus izbor, možemo pomenuti i zemlje u Evropi u kojima nema abortusa, kao Malta,Irska,Portugal,Spanija i Poljska.. U tom slučaju možeš da se odlucis da rodis zbog toga sto mislis da je abortus ubistvo i da je dete u stomaku već ziva jedinka ma kako mala bila. Sve je to OK, kad odllucujes STA CES SA S-V-O-J-I-M ZIVOTOM DA RADIS. Ako odlucujes da li ćeš da rodis ili da abortiras onda je validan razlog koji god da ti padne na pamet. Problem je kad taj isti razlog pokusavas da naturis drugima. Eto, drugi ljudi možda ne misle da je to ubistvo, drugi ljudi možda stvari gledaju drugacije. Drugi ljudi imaju drugacija zivotna iskustva i drugaciji način rezonovanja. Tvoja logika u njihovom slučaju podjednako je glupa kao i njihova u tvom. Prema tome, gospodo anti-abortusichari, kad već naturate svoje mišljenje drugima to može da prođe samo ako ste sami spremni da prihvatite drugacije mišljenje. Ima li koga da se javlja da je spreman? Nisam mi mislila da će vas biti. SVAKA CAST SVIM ZENAMA i MAJKAMA VELIKOG SRCA koja su me podrzale na ovoj temi, same će se prepoznati... Kako Logicno je pretpostaviti da među nama ima žena koje su imale abortus. Kako su one tretirane ovde? Šta god da je pogodilo tvoj osetljivi ponos i opalilo te po tom visoko uzdignutom nosu, po tom egu vecem od avalskog tornja - ima li šta goreg nego da ženu nazoves cedomorkom??? I šta se odjavljujes ko da Kraljica Elizabeta izlazi iz prostorije. Mislim da lskdjfhg drmaju hormoni. Samo je interesantan taj period u stomaku iz nekog razloga. Da se razumemo, mislim da ni jedna normalna žena neće podrzati 10 abortusa godisnje. Ja mislim da se sve ovo vrti oko religije. Ne gotivim taj sistem. Ako neka žena smatra da nema nikakva prava na odluku što se njenog tela ili potomstva tiče, ja to poštujem, al onda mi je normalno ni da ne koristi apsolutno nikakvu kontracepciju jer shodno tome bi bilo logično da nema prava ni da nekom uskrati da bude začet niti da odlučuje o broju dece u bilo kom smislu, jer odluka nije na njoj. Mislim, možda ga sad preterah, al ovo kaskanje u krajnost mi tako izgleda. Abortus kao vid kontracepcije i odluka koja se olako donosi mi je neprihvatljiv. Međutim, smatram da ako ljudi dođu u neke nezavidne situacije, odluka je na njima šta će u svom životu da urade ili odluče, meni može da bude žao ili ne, al nemam ja tu pravo glasa. Ne daj Bože da budem u takvoj situaciji, ne znam kako bih postupila, nikad ne reci nikad. Njihova ideja je to da daju sliku kao da žene ne mare o konsekvencama, da ne koriste zastitu i eto kad zatrudne hop abortus. Ajde sto je sva krivica na zeninoj grbaci muskarac jel nema šta da se brine o kontracepciji pa još pokazuju tako optuzenicki da neke žene koriste abortus kao kontracepciju. U realnosti abortus neke žene imaju 2 puta i to je sve. Neke naravno 5 puta ali to je retkost a neke samo 1. Te žene koje imaju i po 5 puta , pa ko će znati,možda bolje sto tako odlucuje? E sad, ovo je jedna od poenti vernicke demagogije, jer oni vole mucenike, i ako ispastas ti kao dete onda eto ,takva ti je sudbina,bog je tako odlucio da se namucis... Od kada žene imaju ovu slobodu da nekako uticu na razvoj situacije i njihovih zivota ovaj drgi tabor ne prestaje da napada, pa idu do toga da skup spojenih celija proglasavaju zivotom i trazi se pravo glasa za embrion od 5nedelja?!!



What is Consciousness? What is Its Purpose?
Zvuci previse lepo da bi bilo istinito : A takve stvari postoje ipak samo na filmu : Ovim redosledom kako si poredjao metode, tako su i legalne. Vidim ga iza vas. Desava se u vise od polovine slucajeva da predskazana cestica ipak ne postoji. A kamo li u vezi takvih stvari kao sto su zivot i smrt. Nishta vishe bez konzilijuma. Glavninu onoga sto je covecanstvu poznato o Vaseljeni ne bismo znali da nije bilo mnogo tipova i dama koji ostaju budni do kasno u noc. Bice mnogo hrane u gradovima i selima, ali ce biti otrovana... Koliko li će vode još da proteče Dunavom i Savom pre no što dobijemo šansu da vidimo neke potpuno nove i kvalitetne ljude...? Ramena mu se pogurise, blago je protrljao oci vrhovima prstiju. Pa ipak, ima nacina na koji mi uspevamo da 'vidimo' atome, protone, cak i kvarkove. Može li se tako? Briznula je u plac.

[Stranica za upoznavanje bih|Sudbinske ljubavi|Sex video klipovi]






Oznake: Znaci…, sanjati, ZENU, u

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.