četvrtak, 26.01.2006.

(:

danas sam sretan. onak jako. jako hepi. puno je razloga, necu ih nabrajati. ali samo da se zna. sto je zapravo i dobro, jer sam zadnjih dana bio poprilicno nadrkan i ljut na skoro sve oko sebe. al eto, sad je sve oke.
bah. opet sam se vratio nekim starim navikama i stvarima. nest me ulovila stara d&d faza. cak sam odlucio ipak ne prodati jednu d&d knjigu. mislio sam ju utopit za 150kn, al kao sto stara kaze, knjiga je knjiga. i ako ju sad prodam nikada si ju vise necu kupiti. tako da ce ipak ostati kod mene. i sada intenzivno trazim neke ljude koji bi igrali d&d (lac, ne javljaj se, kad si u zg stalno). prva ekipa je na faksu, drugi su izgubili zelju za igranjem, sad cekam trece. imam jednog frenda koji bi to volio krenut igrat, al jebiga, treba mi bar jos dvoje ljudi za pristojnu igru. nah. mozda nekoga i nagovorim jos, tko zna.
u subotu V i ja idemo do kutine. oke, idu jos neki ljudi, al oni budu isli ranije jer ce se svercat. a mi cemo biti pristojni pa cemo kupiti kartu. ma ono, sverco bi se da mogu ici ranije vlakom, al posto mogu tek kasnije, moram kupit tu kartu. no ajd, necu propast za 30ak kn vise sto cu potrosit. nisam vise od godinu i pol bio u baraci, cak su diverzanti svirali zadnji put kada sam bio. pa eto, idem ih opet slusat. pink punkter jos nisam slusao, ali cuo sam da su dobri. pa eto, sve mi se cini da ce biti super.
dizajn jos necu mjenjati iako me malo iznenadila cinjenica da kowalski ipak moze citati sto ja pisem. a ja se svim silama trudio da on nista ne moze procitati. kadli ono on prvi otkrio tajnu uspjesnog citanja. no ajd, bilo je i vrijeme da se i on informaticki uzdigne...
buhbah, neda mi se vise pisat. sada sam na netu jer mi se dloada jedna knjiga od 50ak megabajtova. a posto sam ja jos uvijek modemas, to ide sporo. i skupo je. iako ne kuzim tu logiku, al nema veze. jednog dana ce i u moje selo uvest adsl. i onda cu i ja surfati dan i noc i dan i noc i dan...

- 23:24 - komentiraj (11) - isprintaj - #

<< Arhiva >>