hELLO
Welcome to my web site
This is just test
hahahah
Dreamweaver rocks
bY : ...toMo...
:)

petak, 28.07.2006.

Yo P3opL3 !

Eo novi post......
Cudno se osiječam ovih dana,
neznam što mi je....
Neda mi se van,sam sam na netu..
Dobio sam nowi mp3 512 mb i to mi je ok.thumbup
Takav sam i prije imao dok ga jedan lik nije sjebo.. headbang
Da se pohvalim imam novi komp, i novi LCD monitor...
Cesto sam na chatu itd..
Skinio sam si trilian s interneta..
Nesto kao msn ali je icq,msn,aim...
Uglavnom sve spojenu tako da imam
i icQ sada evo moj broj :
210511933
Kreso (Moj bratić iz Rovinja) Dolazi u Nedjelju ili Ponedjeljak
kod mene i ostat ce oko 1 mj.
Bit ce ludo stalno cemo se zajebavat, bit vani...
Mozda napravimo novu web str. il slično.
S joPom cerek sam super (Ja se nadam smijeh )
Ajde dosta za sada necu vise pisati................
Ajde pozz Kresi,HrCi,Lekiju.Tomi.....i naravno joPi kiss

- 14:03 - Komentari (5) - Isprintaj - #