hELLO
Welcome to my web site
This is just test
hahahah
Dreamweaver rocks
bY : ...toMo...
:)

srijeda, 19.07.2006.

Ljudi ode ja na tri dana...

Eto kao sto naslov kaze nece me biti 3 dana..
Idem u nekakav djeciji kamp koji se odrzava
u osijeku...ide ih dosta pa sam odlucio ici i ja.
Kamp je besplatan(sto je dobro) i spavat cemo tamo.
eto to je ukratko o tome....
Moj najbolji prijatelj je napravio blog pa sam mu odlucio
pomoci i sad ima super blog koji smo napravili u samo 2 h...
Mislim sad je na njemu red da se iskaže sa postovima...
eto ljudi pa ako vas zanima tu cu ostaviti link pa ga posjetite
i komentirajte mu blog, njega i njegove postove smijeh
Juce smo imali baseball trening i bilo je super...
birali smo pozicije tko ce biti koji igrac i ja sam trazio
i dobio prvu bazu...to je najvaznija pozicija igre...
to je sve ukratko aj pozz svima!!
I pusa mojoj najdrazoj curi cerek (Znate vec tko )
pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
hRcA bLoG

- 14:59 - Komentari (7) - Isprintaj - #