hELLO
Welcome to my web site
This is just test
hahahah
Dreamweaver rocks
bY : ...toMo...
:)

ponedjeljak, 17.07.2006.

Napokon nowi post!!!!!!!!!!

Pozz svima ljudi!
Ispricavam se jer dugo nije bilo novog posta!...
Razlog je to sto sam bio u Austriji.
To je bio djeciji kamp....
Bili su : Kelsey,Jeremy,Tomo(mali),Marac i ja...
Na putu tamo vidjeli smo mnogo super auta (ferrari...)
Bilo nam je jako zabavno u kampu!
Moram i ovo navesti..
Bili smo u BurgerKingu!
Nesto kao McDonald's ali puno bolje...
Na povratku u Osijek putovali smo jako dugo..zbog
toga jer smo se zadrzali u nekoj velikoj koloni automobili su se zaglavili headbang
pa smo cekali 2/3 sata neznam ni ja...
Vani je dosadno, u kuci je dosadno sve je dosadno
pa sam odlucio napisati novi post thumbup
pozdrav svima a pogotovo mojim frendovima iz kampa.. :
Marac naughty
Tomo party njami
Jeremy nono
Kelsey lud namcor thumbup
Prince rofl
Joshua puknucu
Paul headbang
Noah (conecto)
Whittney ..... nut
itd.
c Ya mah

- 12:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #