<font color=#33FF33>napokon sam dosla :))</font> - ...chek this out...!!! - Blog.hr

...chek this out...!!!

25.04.2006., utorak

napokon sam dosla :))

Bok! Šta ima ko vas? Evo sada sam bila kod frendice u bolnici,i jos se drži,ali pomalo se baš dobro i ne osjeća :( A dobro,nadam se da će mi bit u jako lijepim uspomana,jer smo se znale od malih nogu,i bile smo nerazdvojne :) I samo smo se jednom posvađale,ali smo se brzo pomirile! Evo ga ja sam danas bila u školi,i bilo mi je baš zabavno,skakali smo sa drva na cestu,hehe! svaki nas je profesor pustio da idemo van,i nismo ništa trebali raditi ni učiti :) Samo smo se zezali vani,skakali sa drva,i tako sve dalje :) I danas idem van,jer mi je tako dosadno doma,da cu puknut! Hehe! I poslje idem kupit starke,ali originalne :) I kušiti cu majicu od LP-a,hehe! A sada vas ja ostavljam....Pusa Svima!!!
- 17:02 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ti si Free Counters
posjetitelj!

Linkovi:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

MySpace Layouts

MySpace Layouts




Cursors



Myspace layouts

Myspace layouts









About me:

Bok! Zovem se Alexia,imam 12 godina,zivim u Rijeci.
Imam puno frendica/frendova i glupo bi bilo da ih sad nabrajam ali svremenom cete saznati
navijam za HNK Rijeku
Imam plave oci,crnu kosu,sretno sam zaljubljena cerek
volim zivotinje,društvo,izlaske,mjuzu,obozavam Linkin Park,a ne volim bahatost,skolu(ponekad),mržnju!
Imam dva brata (Lukas i Marko) i sestru (Mihaela) Lukas je stariji od Marka a Mihaela je najstarija :)
Lukas(19) Marko(17),a Mihaela (20) Ja sam najmlađa,:) I zadovoljna sam sta sam najmlađa jer me uvjek postuju i sve mi davaju,hehe :) Ma oni su vam super,ponekad biste pozeljeli imat takvu bracu i sestru :) Jer su mi bas super,imam psa Pid Bula i zove se Crni :) On mi je isto super,obozavam ga! I to vam je to za sad,a drugo cete saznati u postovima :)


MySpace Layouts

MySpace Layouts

=)

AAmbivalent
LLuxurious
EEdgy
XXtRemE
IImportant
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com