Bok - ...chek this out...!!! - Blog.hr

...chek this out...!!!

21.04.2006., petak

Bok

Bok! Malo mi je boring pa sa dosla malo pisat,stavila sam si u box anketu,značenje moga imena :) Ma meni je dovoljno za početak! Hehe,malo sam bila u gradu se šetat sa fredicama i bili su neki frendovi sa nama pa smo se malo zezali i tako! Danas isto idem van sa Sarom,Marijom,Denisom,Karlom...I jos puno njih,ali mi se neda predstavljat! Danas mi dečko ide sa njegovim društvom u Zagreb,pa sam se morala sa njim pozdravit jer ka neću viđat do ponedjeljka no šmrc,baš tužno,a dobro morat ću nekako preboljet to,hehe! Ljudi sta biste vi napravili kada vam je frendica u dozivotnoj opasnosti? Tj. kada je ubolnici,i nezna se dali će preživjeti? Meni je frendica u bolnici,i neznamo dali će preživjeti,svaki je dan idem posjetit,ponekad mora disati pomoću tih nekih apara,šta ja znam! :( Baš sam tužna,a to mi je najbolja frendica! Molim Boga da preživi,jer stvarno neznam kako bi bez nje! :( Neznam šta joj je točno bilo,samo znam da je imala 4 operacije,a možda če morati i na 5. :( Danas sam je išla posjetit i doktori su mi rekli da bi još mogla umrijeti,da nisu sigurni dali će 5. operacija uspijet! Jer ako ne uspije onda će ona umrijeti za 1 mjesec! :( A to nebi volijela! Ja cu vam jos javit ako operacije uspije,jer ce je danas operirat! A sada idem....Bok ljudi! VOLIM VAS!!!
- 17:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ti si Free Counters
posjetitelj!

Linkovi:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

MySpace Layouts

MySpace Layouts




Cursors



Myspace layouts

Myspace layouts









About me:

Bok! Zovem se Alexia,imam 12 godina,zivim u Rijeci.
Imam puno frendica/frendova i glupo bi bilo da ih sad nabrajam ali svremenom cete saznati
navijam za HNK Rijeku
Imam plave oci,crnu kosu,sretno sam zaljubljena cerek
volim zivotinje,društvo,izlaske,mjuzu,obozavam Linkin Park,a ne volim bahatost,skolu(ponekad),mržnju!
Imam dva brata (Lukas i Marko) i sestru (Mihaela) Lukas je stariji od Marka a Mihaela je najstarija :)
Lukas(19) Marko(17),a Mihaela (20) Ja sam najmlađa,:) I zadovoljna sam sta sam najmlađa jer me uvjek postuju i sve mi davaju,hehe :) Ma oni su vam super,ponekad biste pozeljeli imat takvu bracu i sestru :) Jer su mi bas super,imam psa Pid Bula i zove se Crni :) On mi je isto super,obozavam ga! I to vam je to za sad,a drugo cete saznati u postovima :)


MySpace Layouts

MySpace Layouts

=)

AAmbivalent
LLuxurious
EEdgy
XXtRemE
IImportant
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com