At the gates of Babylon

nedjelja, 09.01.2005.

...udarac koji boli manje nego njegov smisao...

evo, danas dobih inspiraciju čitanjem članka u novinama u kojima je pisalo kako je boris mikšić (inače, jedan od predsjedničkih kandidata u Hrvatskoj, za sve one koji žive u divljini ili u Imotskome) tukao svoju ženu dok je bio s njom u braku... i onda pomislim... kako je čovjek simpatično izgledao kao osoba na televiziji, a na samu pomisao da je onakav bio u svojoj prošlosti, ne bi mu dao ni da vodi komunalno poduzeće, a kamoli našu dobru, lijepu domovinu :))...

u svakom slučaju, to me podsjetilo na jednu stravičnu priču o zlostavljanju, koja, nažalost, još uvijek traje, a kako je krenilo, teško će joj biti sretnog svršetka... prije otprilike 2 godine, jedna moja prijateljica mi se javila preko mobitela i plačući rekla kako me mora vidjeti jer ne zna što bi... i naravno, ja, dobra dušica :)), odlučio sam joj pomoći... i kad smo se vidjeli, priča koju mi je ispričala, bila je jako, jako, takoreći, panična...
ispričala mi je kako je njena 18-godišnja sestra trudna, sa momkom s kojim je cijela 2 tjedna zajedno... također mi je rekla kako joj sestra ne zna što bi i kako će otputovati s njim zauvijek... nisam znao što da joj kažem, ni kako da joj pomognem... rekao sam joj da bi trebala reći roditeljima dok nije prekasno (ako me shvaćate na što mislim), a u nijednom drugom slučaju nemam pojma što da učini...
i eto, nisam bio od neke velike pomoći...jer, sestra joj je rekla roditeljima, zatim je napustila školu i odselila se negdje, ni ja ne znam gdje... ali priče su počele kolati gradskim ulicama... i nažalost, iz druge ruke znam da su istina, iako sam ih isprve odbijao prihvatiti...

priča vam se ovako nastavila:
ta trudna sestra moje prijateljice je otišla sa svojim momkom u grad X i tamo su se vjenčali potajno, kod matičara. prošlo je par mjeseci braka i sreće, i naravno, teškog preživljavanja, kada je ona spontano pobacila. kada je to njen muž otkrio, i shvatio da su se vjenčali zbog nečega čega više nema, počeo ju je tući... i da, to je glavna tema ove priče...
tukao ju je, a ona se nije htjela razvesti, ni ostaviti ga, prvo iz ljubavi, a kasnije zbog prijetnje da će ju ubiti. pitate se, gdje je tu smisao??
e, pa ovako. njegov otac je jedan malo bogatiji čovjek, koji mu je obećao, pošto se vjenčao, da će imati dobar posao u njegovoj firmi (znate već te tatine sinove), ali u slučaju da se razvede od nje, vraća se na faks... on to ni pod koju cijenu nije htio, ali nije mogao ni istrpjeti tu činjenicu da je vjenčan s osobom koju je samo htio iskoristiti, i prema kojoj ništa ne osjeća...

rado bih vam ispričao hepi end ove priče, ali ona ga još nema... nema kraja... ta njena agonija još uvijek traje, sestra joj se također odselila pa ju više ne viđam, ali znam, jer priče još uvijek kolaju venama grada. kada će to prestati i kako??? bojim se najgorega, ali... znam da ja takvo nešto neću nikome nikada napraviti... nema teorije... a ako saznam da je ikad netko udario neku moju prijateljicu ili sl., onda mu je bolje da nosi pištolj sa sobom :))... vjerujte mi, svatko treba nekoga tko će ga paziti i štititi u životu... da je ta cura imala pametnije prijateljice i njihovu veću brigu, ne bi ona nikad s njim zatrudnila...

VI MI RECITE ŠTO VI MISLITE, AKO IMATE KAKAV KOMENTAR...

do chitanja...

- 14:40 - Komentari (8) - Isprintaj - #