At the gates of Babylon

subota, 08.01.2005.

jedan od osjećaja koje svi imamo u sebi...

evo, nedavno sam nabavio dvd-ove mad max...cijelu trilogiju... i baš sam jučer po ko zna koji put pogledao sva tri dijela... no, ovaj put sam u jednom od njih uvidio nešto više...

OSVETA...

htio bih nešto o tome reći... da li je ona opravdana? imamo li pravo željeti osvetu za nečim što nam je učinjeno??

Npr., kad vas netko ispred sviju ocrni, tako što vam izvuče stolicu na koju pokušate sist i vi padnete... recite mi, zar vam ne dođe da ga izbodete nožem?? i sada, je li ispravno tako se osjećati u sebi kad vam netko nešto loše napravi, ili je ispravnije nasmijati se i oprostiti mu... da li je osveta ispravna ili neispravna?

U filmu mad max, glavnom junaku je banda iz zabave ubila ženu, dijete i najboljeg prijatelja... je li se on trebao pomiriti s tim, ili ih sve poubijati, kao što je i učinio...

Naša draga Crkva propovijeda to kako svi moraju opraštati... da netko meni ubije moje roditelje, ne uhvati ga policija, a ja mu oprostim, zar to on neće ponoviti nekome drugome?? di je tu logika?? ja vam iskreno govorim, opraštanje ide u rijetkim slučajevima...

osveta je slatka, ali može imati teške posljedice... kada se želite osvetiti, morate biti spremni snositi posljedice svog čina, te biti pripremljeni na sve... i da, osveta ne smije biti ni lošija ni bolja nego što je vama bila... treba se znati granica... ali, ako se ne budete uopće osvrtali na to, već govorili kako nema veze, kako opraštate, to će vam ta osoba ponoviti, ako ne vama, onda nekome drugome... i onda ćete vi spadati u krivce jer ste to mogli spriječiti, a niste, jer vam je netko rekao da nije u redu osvećivati se...

there is no sense at all!

Isus je reka kako smo svi mi grješnici... pa ako je grješnik meni ukrao 100.000 kuna, zašto ja, koji sam isto grješnik, kao i on, nebi njemu vratio tako šta ću mu spalit kuću, koju će on sa tih 100.000 morat ponovo sagradit? i opet ćemo biti na gubitku, ali nema veze, jer ni on nije na dobitku...

možda sada govorim kao psihopat, ali mislim da CILJ OPRAVDAVA SREDSTVO, te da je osveta dobra, dok god nije gora od onoga što je vama učinjeno... to je moj zaključak... sve se vraća, sve se plaća...

a sada, možete se sa mnom složiti ili ne... na vama je da odlučite...

STAY ALIVE!

- 10:44 - Komentari (6) - Isprintaj - #