<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> }
< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

Ime:Mateja
Prezime:Mislim da to nije vaša briga
Mjesto i godina rođenja:Zagreb,1995
Volim:SVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mrzim: ništa ja sve volim!!!!!!!

KOLKO JE SATI?!



KOLKO VAS JE NA MOM BLOGU?1

visitor stats



kakav je moj blog??????!!!!!!
najbolji!!!!!!!!!!
dobar
ima i boljih
grozan!!!!!!!!!!!!!
ne znam
pollcode.com free polls




iC0NS
Image Hosted by ImageShack.us


fergiefergieFergie Nelly Furtado Iconanimationspiral animation


posjetite moje NAJ NAJ frendice:
byanamaria
bytechnomoon
peace signcute

obožavam ovu pjesmu:

Free Music

Free Music



Free Music

HImusicmusic[Music]MusicmusicMUSICMUSICmusicMusic is LifeMusicmusicTekstcute little snoopysnoopy w/ little heartchristmas icon needs a little love simple sweet snoopysmllr snoopybestiessweetsweetsweetShoes
kitephoto

Linkovi

OOOO BURNTe Kiero MuchocommentAlwaysPozeljnaBgIMAGESGlitterglitterglitterGLITTERglitterglitterGlittermoiRightglitterglitter eyeshadowglitter eyepurpple glitterglitterglitter lipsAdam's glitterfever (glitter)glitter hearttinkerbellStars 15Hello Kitty Glitter HeartlipsLipslips.lipslipslips.lipslipslipslipsstart hereKeri Hilson



MySpace Astrology

srijeda, 14.05.2008.

PARIS , PARIS!

TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX TNX na KOMOVIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sretansretansretansretansretansretansretansretan

121 baš ste SUPAČ i u ovom postu želim ih PUNO PUNO PUNO!!!!!!!!!!!
SAM DA VAM KAŽEM DOBILA SAM NOVI SUPER MOBITEL NOKIA XPRESS MUSIC cijeli sam dan na njemu ima baš puno memoirije i super je!
pošto sam nekima obećala da ću napisati post o svom boravku u parizu EVO:

odlazak u pariz bio je rođendanski dar za 12 ročkas od mojih roditelja. tamo sam ostala mjesec dana . prvo smo otišle ( mama i ja) na aerodrom , vozile se 1 vremena i došle u francusku!!!!!!!!!!!
1. dan smo išle na eiffelov toranj ! popele smo se na sam vrh! pogled je P-R-E-D-I-V-A-Nkiss BILE SMO U LOUVRU i vidjele mona lisu ( giocondu)
umorne jer smo puno šetale otišle smo u tajlandski restač

2 dan posjetile smo gotičku crkvu odrezanih tornjeva - NOTRE DAME e ljudi ogromna je ! šetale smo po montmartu i gleda le slikare koji tamo crtaju portrete ljudi.

3 dan smo išle u disneyland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bilo je supačkissyessretan

4 dan idemo u muzej orsay isto super van gogove slike itd.
vozile smo se po rijeci seini brodićem

to bi bio samo dio mog putovanja ne mogu vam sad sve pisati!
nadam se da vam se sviđa obavezno KOMAJTE !!!!!!!!!!!!! jer ću i ja vam a BIG KISS i POZZ kisskisswavewavemahmah
parishttp://i289.photobucket.com/albums/ll233/annet1975/scene04.gifparis

- 21:18 - Komentari (174) - - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.