< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Blog.hr
Novi test o meni
Iskon chat


ŠTA JA POSJECUJEM????
Žuža
Mali
Mara
Moj brat
Tatjana
Pep@
Tonka
Rupa
KAKAfan4ever
Silvija



Customize your blog

Customize your blog



Sasa Matic - Kralj izgubljenih stvari - www.beogradcafe.com

Nešto o meni....
-Zovem se Ivana
-idem u Ebb-upravni referent (3.d)
-ljudi oko mene me trpe od 22.12.1991
-živim u Bjelovaru-točnije-Jošine..
-obožavam:svoju sobu, mp3,čokoladu,čips od paprike, ruže, spavat,ljetne šetnje, nogomet, rukomet, neke serije, gledat filmove, Thompsona (tj. njegove pjesme),plesat i pjevat (čitaj-zavijat..lol)...
-mrzim:lažljivce, cigarete,prijevaru, paukove, rakove, dosadne ljude i one koji samo šute, grmljavinu, neke osobe, ruski, kad mi netko soli pamet, kad netko svaki čas cmizdri, prijatelje kojima si dobar dok im ne dosadiš, matematiku,tj. školu općenito, nered (kad je sve šugavo-ko kod mog brata u sobi), nastupe, kad me netko namjerno živcira i onda mu je to smiješno, komarce i muhe...
Naj glumci:Wentworth Miller, David Boreanaz,Channing Tatum, Paul Walker...
Naj glumice:Lindsay Lohan, Sarah Michelle Gellar, Jessica Marie Alba, Vivica A. Fox...
-naj filmovi:A Walk To Remeber (Šetnja koja će se pamtiti),Honey, Mean girls, She's the one (Ona je najbolja), Prljavi ples (1, 2)..
-imam neka svoja stajališta i uvjerenja koja neki ljudi jednostavno nemogu razumjet
-najveće (vjerovatno) (ne)ostvarive želje:otic na Maldive, upoznat Kaku..
-jaaaaako sam tvrdoglava
(jarac u horoskopu)
-..ali zato sam skoro uvijek vesela i nasmijana..kažu da širim dobru vibru oko sebe;-))
-najdraža poslovica: Tko rano rani, il je lud il je pekar...hehe
-često sam na iskon chatu i možete me nać pod nickom luda1991
-msn:lu-da-1991@hotmail.com
OSTALO ĆETE SAZNAT ČITAJUĆI POSTOVE...kojih je u zadnje vrijeme sve manje..al..jbg..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zadnje dvije slike su malo novije...

Evo ovo sam vam ja.....



MOJE DRUŠTVANCE I JA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mara & ja






Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tatjana, Marko, Marina & ja









Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Burca, ja, Marina & Đuka








Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maciček, Tatjana, ja, Luna & Mara









Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Danči & ja (iza Jagermeistera)









Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dujko & ja...i Danči










Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Selina, Senka & Ana









Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Žuža & Kika









Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Đuka & Dujko








Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Matea Š. i ja








Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dujko & ja...i pola Andreje









Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kika & Dujko








Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mara, Elvis & ja





Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tatjana, Velika Maja,Barbara, Marina, ja, Mala Maja & Žuža






Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Žuža & Vlatkica




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Žuža & ja





Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Vlatkica & ja




Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Na ove dvije slike smo Kika & ja









Ovo je moj najbolji i najslađi igrač..mmmmm...svi znate ko je on..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Njegov autogram..joj..da mi ga je imat...smrc, smrc..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ovi su moji najbolji i najslađi glumci..

Image Hosted by ImageShack.us
David B.











Image Hosted by ImageShack.us
Wentworth M.








MALO ZAJEBANICIJA (ILI ISTINE):

MySpace

MySpace












MySpace

MySpace










Image Hosted by ImageShack.us












MySpace

MySpace












MySpace

MySpace











MySpace Layouts

MySpace Layouts










Bigoo

Bigoo












Image hosting

Image hosting









free image hosting

free image hosting









blog layouts

blog layouts









blog layouts

blog layouts











Myspace layouts

Myspace layouts










Myspace layouts

Myspace layouts










Friendster images

Friendster images











Friendster images

Friendster images











Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo








bedzevi.com,button,badges,priponke,Ne trebam silikone










bedzevi.com,button,badges,priponke,Propali slucaj










bedzevi.com,button,badges,priponke,Opasna mala















bedzevi.com,button,badges,priponke,Totalno opicena








bedzevi.com,button,badges,priponke,Mrzim skolu!












MySpace images

MySpace images










MySpace images

MySpace images











MySpace images

MySpace images









Customize your blog

Customize your blog









myspace layout

myspace layout










myspace layout

myspace layout














Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket








Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket





































































































bedzevi.com,button,badges,priponke,Smjesak molim







bedzevi.com,button,badges,priponke,Djubre kao ja ne umire







bedzevi.com,button,badges,priponke,Skoro normalna










bedzevi.com,button,badges,priponke,Vodimo ljubav, a ne rat






bedzevi.com,button,badges,priponke,Imas kaj sitnog?







bedzevi.com,button,badges,priponke,Inglish Teecher







bedzevi.com,button,badges,priponke,School sucks!







bedzevi.com,button,badges,priponke,Proud to be croat








bedzevi.com,button,badges,priponke,Hrvatska (Nogomet)






bedzevi.com,button,badges,priponke,Volim nogomet







bedzevi.com,button,badges,priponke,HNS - Hrvatski nogometni savez







bedzevi.com,button,badges,priponke,Dinamo







bedzevi.com,button,badges,priponke,Milan








bedzevi.com,button,badges,priponke,Alkoholom protiv droge








bedzevi.com,button,badges,priponke,Marko Perkovic Thompson








bedzevi.com,button,badges,priponke,NK Hrvatski dragovoljac

Pjesme...



Enrique Iglesias-Do you know?

Do you know?2x


Do you know what it feels like loving someone that’s in a rush to throw you away.
Do you know what it feels like to be the last one to know the lock on the door has changed.

If birds flying south is a sign of changes
At least you can predict this every year.
Love, you never know the minute it ends suddenly
I can’t get it to speak
Maybe finding all the things it took to save us
I could fix the pain that bleeds inside of me
Look in your eyes to see something about me
I’m standing on the edge and I don’t know what else to give.

Do you know what it feels like loving someone that’s in a rush to throw you away.
Do you know what it feels like to be the last one to know the lock on the door has changed.

How can I love you How can I love you How can I love you How can I love you . . . .

If you just don’t talk to me, babe.

I flow through my act
The question is she needed
And decide all the man I can ever be.
Looking at the last 3 years like I did,
I could never see us ending like this.
Seeing your face no more on my pillow
Is a scene that’s never happened to me.
But after this episode I don’t see, you could never tell the next thing life could be

Do you know what it feels like loving someone that’s in a rush to throw you away.
Do you know what it feels like to be the last one to know the lock on the door has changed.

Do you know what it feels like loving someone that’s in a rush to throw you away.

Do you know what it feels like to be the last one to know the lock on the door has changed.

Do you know,
Do you know,
Do you know,

Do you know what it feels like loving someone that’s in a rush to throw you away.
Do you know what it feels like to be the last one to know the lock on the door has changed.


Fergie-Big girls don't cry

da da da da
The smell of your skin lingers on me now
You're probably on your flight back to your hometown
I need some shelter of my own protection baby
Be with myself in center, clarity, peace, serenity

I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We got some straightening out to do
And not gonna miss you like a child misses their blanket
But I've gotta get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry
Don't cry, Dont cry, Dont cry

The path that I'm walking, I must go alone
I must take the baby steps til I'm full grown
Fairy tales don't always have a happy ending do they
And I forseek the dark ahead if I stay

I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We got some straightening out to do
And not gonna miss you like a child misses their blanket
But I've gotta get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry
Don't cry, Dont cry, Dont cry

Like a little school mate in the school yard
We'll play jacks and uno cards
I'll be your best friend
And you'll be my valentine
Yes you can hold my hand if you want to
Cuz I wanna hold yours too
We'll be playmates and lovers and share our secret worlds
But it's time for me to go home
It's getting late, dark outside
I need to be with myself in center, clarity, peace, serenity

I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We got some straightening out to do
And not gonna miss you like a child misses their blanket
But I've gotta get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry
Don't cry, Dont cry, Dont cry
da da da da da da



System Of A Down - Chop Suey


Wake up,
Grab a brush and put a little (makeup),
Grab a brush and put a little,
Hide the scars to fade away the (shakeup)
Hide the scars to fade away the,
Why'd you leave the keys upon the table?
Here you go create another fable

You wanted to,
Grab a brush and put a little makeup,
You wanted to,
Hide the scars to fade away the shakeup,
You wanted to,
Why'd you leave the keys upon the table,
You wanted to,

I don't think you trust,
In, my, self righteous suicide,
I, cry, when angels deserve to die, Die,

Wake up,
Grab a brush and put a little (makeup),
Grab a brush and put a little,
Hide the scars to fade away the (shakeup)
Hide the scars to fade away the,
Why'd you leave the keys upon the table?
Here you go create another fable

You wanted to,
Grab a brush and put a little makeup,
You wanted to,
Hide the scars to fade away the shakeup,
You wanted to,
Why'd you leave the keys upon the table,
You wanted to,

I don't think you trust,
In, my, self righteous suicide,
I, cry, when angels deserve to die
In my, self righteous suicide,
I, cry, when angels deserve to die

Father, Father, Father, Father,
Father/ Into your hands/I/commend my spirit,
Father, into your hands,

Why have you forsaken me,
In your eyes forsaken me,
In your thoughts forsaken me,
In your heart forsaken, me oh,

Trust in my self righteous suicide,
I, cry, when angels deserve to die,
In my self righteous suicide,
I, cry, when angels deserve to die.




subota, 31.05.2008.

Pozzdrav iz Austrije..

Hello ljudi...Javljam vam se Braunau..Sutra kasno se vrecam..al..reko..da vam se malo i javim...
..tu je suuuper...obavila sam ogroman shopping..nakupovala sam se ko nikad u zivotu..hehe..
..prvo smo prekjucer i jucer-dopodne-bili u salzburgu...aaa..onda jucer popodne krenuli put Braunau-na rijeci Inn
..danas smo imali rano budenje-bratic mi je imao firmu..pa..mogu vam rec da im je crkva skoro duplo vec od nase u Bjelovaru..aa..bogme..i nije bilo tak puno ljudi..meni je, naravno, u crkvi, bilo dosadno-jer ne kuzim ni rijec njemackog..tak da..al..ok..izdrzala sam i ta dva sata..kasnije je bio rucak..i tak..ma sve u svemu..super mi je..
..Iskreno..Salzburg mi se vise svida-al..boze moj-pa to je veci grad i to..iss..aa..preko puta stana u salzburgu-disko-ROCK HOUSE..aaaaa..doslo mi je da becim..jer..ja sam tu sa svojima.-.i bas nemam ekipu..tak da nisam imala s kim izac..to je jedina koma u svemu tome..al..dobro..prezivjela sam i to..
..evo..ne znam vise sta da vam kazem..
..idem jos malo na chat..i tak..
..pa..pozzdrav svima-miss ya people..-nemam para da vam se javim-zz

#... 21:09 - Komentari (19) ~ Isprintaj ...# #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.