petak, 28.07.2006.

.....:::::Ya Se WrAtIlA:::::.....

Stigla ya u Osiyekthumbup...Napokon!!!!!!!Weeeeeeeeeeeeeee......Al da pustim sad to....Zelim se swima zahwalit na komentarima....DARCU pogotowo!!!!hWaLa!I Mutnoy chestitat rodendan koyi ye bio 22.7....Isto tak i Wincu (22.7.) i Martinu (25.7.)...I Kurti (nisam sigurna tochno kad ye,al znam da ye sad nekak bio ili che bit...)!DOSTA RODENDANA....Sad se wracham na doziwlyaye s mora....Koyih niye bilo tak puno,al dobro....spiskala sam pare,nakupowala stwari,poslala razglednica...Ma swashta neshto...Hihi....Nakon tyedan dana doshle mi sestrichne i bratichi....Mali worche i pato su tak kjut...Hihi!Pato misli da sam mu ya teta lud Hihi!Al yako su slatki i yako ih wolim....Bleeeeeeee....Ne znam shta ye to bilo,doshlo mi.....bang Nisam se bash kupala u moru....Wishe u bazenu koyi ye chist za razliku od mora!!!!Liyepa nasha hrvatska,hrvatska,hrvatska i obala yadranska....Hihihi...Ma popizdila ya tam.....Pa sam serem...Ayd dobro....Idem.....

KiSs&PoZz SwImA...KoMeNtIrAyTe...

- 10:01 - ReCi NeShTo ( UuUuU: 7) - NeMoY pRiNtAt - LoYtRiCe

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.