BVB ARMY CROATIA

ponedjeljak, 22.04.2013.

Not awkward at all..

Samo sam dosla podjelit s vama sto mi se sad malo prije dogodilo. XD

Znaci, ja kao i svaki dan sidem na svojoj stanici tramvaja s x prijateljicom (nije uvijek ista) i sad ja lijepo cekam da njoj dode tramvaj, nas dvije lijepo pricamo, i ja vidim da dolaze neki ljudi mojih godina u koznim jaknama, relativno dugom kosom etc. prema nama, ali sam im ja bila okrenuta ledima. I taman kada sam frendici htjela rec da mi se svida to sto vidim (misleci na te metalce) netko me iza leda primi za ruku i kaze "Hej curo, slusas Black Veil Brides. Svaka ti cast." a ja ga gledam onak eek . Mislila sam da me zajebava il nes jer sam mislila da je neki njihov hejter il nes, al onda opet ponovi "Svaka cast." i onda jedno 2 seknude kasnije jedan drugi covjek se okrene i kaze "Svaka cast." i onda su se par puta zaderali "Black Veil Brides" po ulici i ja sam cijelo vrijeme bila speechles jer nisam znala sta bi im rekla. Nakon sta su otisli sam razmisljala ak su me zajebavali il ne, al sam onda skuzila da imam BVB jaknu (ovu -----> prednja strana, straznja strana) i da zapravo kad sam nekome okrenuta ledima, taj netko moze vidjet samo BVBov logo i REBELS natips sto bi znacilo da ih stvarno slusaju jer im imace valjda nebi znali ime. Osim ako ga nisu vidjeli na mojoj torbi (torbica) ali nekako sumnjam. Ovo mi je uljepsalo cijeli dan jer te ljude sam sada vidjela prvi put u zivotu, nisu bili na okupljanju, nema ih na fejsu u grupi, tako da to moze jedino znaciti da nas je sve vise i vise u Hrvatskoj (Zagrebu). Oprostite sto sam vas zagnjavila podugackom pricom o ovome, ali sam imala nekakvu potrebu to napisati i reci vam da vas sve jako puno volim. I da me ,ako me ikada vidite na ulici (odmah me skuzite po BVB torbi, jakni i uvijek nosim BVB majice), dodete pozdraviti/zagrliti/popricati/sto god hocete. <3

22.04.2013. u 20:56 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


free hit counter

FACEBOOK
Black Veil Brides
BVB Croatia
TWITTER
Black Veil Brides
Andy Biersack
Ashley Purdy
Jake Pitts
Jinxx
CC
YOUTUBE
BVBVevo
Black Veil Brides


ALBUMI
We Stitch These Wounds
Set The Wolrd On Fire
Rebels EP
Wretched and Divine: The Story Of The Wild Ones

Knives and Pens

Perfect Weapon

Fallen Angels

The Legacy

Rebel Love Song

Coffin

In The End

Knives and Pens acoustic

Revelation

Perfect Weapon

Carolyn

Unbroken