BVB ARMY CROATIA

nedjelja, 17.03.2013.

Question!

Samo da vam se ispricam sto me dugo nije bilo, ali ne dogadja se nista bas zanimljivo vezano uz BVB, a i ja bas ne pronalazim puno vremena.


Uglavnom, tema ovog posta je pitanje da li su BVB htjeli doc u hrvatsku, ali im je hrvatska vlada to zabranila (ako niste upuceni, citajte post ispod). Pitala sam Andyjevog tatu jedno par sto puta i tek sam danas dobila odgovor. Citirat cu vam od rijeci do rijeci tako da nista ne propustite. Moje pitanje: Da li je istina da su BVB htjeli imat koncert u Hrvatskoj, ali im hrvatska vlada nije dala jer su "sotonisti"? Njegov odgovor: Nitko s mozgom u svojoj glavi ne bi to rekao za BVB. Koji dokaz postoji da bi doveo nekog to tog zaključka?

Dakle, kao sto mozete vidjeti, netko iz BVB vojske je pokrenuo LAZNU vijest o tome svemu, i sada svi mozemo nastaviti sa svojim zivotom s otkrivenom istinom.

17.03.2013. u 22:10 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


free hit counter

FACEBOOK
Black Veil Brides
BVB Croatia
TWITTER
Black Veil Brides
Andy Biersack
Ashley Purdy
Jake Pitts
Jinxx
CC
YOUTUBE
BVBVevo
Black Veil Brides


ALBUMI
We Stitch These Wounds
Set The Wolrd On Fire
Rebels EP
Wretched and Divine: The Story Of The Wild Ones

Knives and Pens

Perfect Weapon

Fallen Angels

The Legacy

Rebel Love Song

Coffin

In The End

Knives and Pens acoustic

Revelation

Perfect Weapon

Carolyn

Unbroken