BVB ARMY CROATIA

nedjelja, 03.03.2013.

Okupljanje...

Dakle ljudi, kao sto mozda neki od vas znaju, danas je bilo okupljanje BVB fanova. Ja sam isla po prvi put iako sam trebala ic vec dva puta, al nisam bila u jebenom Zagrebu. Uglavnom, bilo je stvarno super. hahaha.. Najjaci su mi pogledi ljudi kada smo bili u pavilijonu na Zrinjevcu i u McDonaldsu kad su nas neke kurvice koje slusaju 1d, justina biebera i ta sranja odmjeravale. Fuck them! Cula sam danas da navodno Black Veil Brides zele doc u Hrvatsku, ali im hrvatska vlada ne dopusta koncert jer su "sotonjare". -.- Jebem ti ja takvu drzavu gdje nitko nema pravo na slobodu i slusat i uzivat u onom sto voli. Majke mi moje, ako je to istina, ja isti tren pisem pismo Milanovicu ili bilo kom drugom nadleznom. Sto se tice drustva, stvarno su svi super. Bilo nas je oko 20ak i svi smo tako cudni. xD Ima da nas na sljedece okupljanje dode vise.
I ako se ustvrdi da je ono sto sam cula o koncertu danas istina, javit cu vam sve i onda pitat za savjet. Volim vas. <3

03.03.2013. u 00:08 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


free hit counter

FACEBOOK
Black Veil Brides
BVB Croatia
TWITTER
Black Veil Brides
Andy Biersack
Ashley Purdy
Jake Pitts
Jinxx
CC
YOUTUBE
BVBVevo
Black Veil Brides


ALBUMI
We Stitch These Wounds
Set The Wolrd On Fire
Rebels EP
Wretched and Divine: The Story Of The Wild Ones

Knives and Pens

Perfect Weapon

Fallen Angels

The Legacy

Rebel Love Song

Coffin

In The End

Knives and Pens acoustic

Revelation

Perfect Weapon

Carolyn

Unbroken