buzz factory

četvrtak, 05.04.2007.

Jutro, popodne, večer...

Žene obično vole, tj. zlobno uživaju kad skuže da se neka cura koja im je učinila nažao prije par godina, primjerice otela dečka ili sl. udebljala, ocelulitnjavila, blabla.
E pa ja sam to jutros pomislila kad sam nakon dosta vremena otišla na kavu s bivšim dečkom, koji je btw. bio popriličan šupak. I nije mi s vremena na vrijeme zaboravljao nabiti na nos kako bi bilo poželjno da smršavim 2-3 kila. U svakom slučaju, jutros smo nakon skoro mjesec dana dogovaranja popili tu kavu koja bi se mogla vrlo fino iskarikirati rečenicom: "Dosta o meni, pričajmo malo o meni". I mrzim se radi toga, ali moram priznati da mi je bilo poprilično smiješno kad smo se iz kafića zaputili u auto i kad sam skužila da je uz pozamašnu škembu dobio i poprilične guzice i bokove... Ono, ihihihihihihi!

S tim da je moje zlobno zadovoljstvo naglo palo kad me nazvala kolegica i rekla da odem na faks provjerit kad mi je ispit kojeg sam već prijavila, ali se moj kretenski profesor nije udostojio nas pogane studente obavijestiti niti hoće li ispita uopće biti. Potom se odlučio da će ga biti, ali takva informacija je ipak nesvakidašnja privilegija, pa nam je odlučio uskratiti informaciju o datumu ispita. I tako ja danas čekam kao budala ispred njegova ureda, napokon ga dočekam, a on mi na pitanje o datumu odgovori-"A ne znam kad će bit.....Možda tjedan od 24.-26., možda tjedan prije, možda tjedan kasnije, tko bi to mogao znati. Pitajte negdje" Odlično, idem sutra pitati u muzej školjaka.


Večer je protekla u otkazivanju gledanja baleta u kazalištu zbog gledanja u wc školjku kod kuće i riganja...
Money od Pink Floyda je odlična glazbena podloga za to. Eto, otkrila sam posve novu dimenziju te stvari...

Money, get away.
Get a good job with good pay and youre okay.
Money, its a gas.
Grab that cash with both hands and make a stash.
New car, caviar, four star daydream,
Think Ill buy me a football team.

Money, get back.
Im all right jack keep your hands off of my stack.
Money, its a hit.
Dont give me that do goody good bullshit.
Im in the high-fidelity first class traveling set
And I think I need a lear jet.

Money, its a crime.
Share it fairly but dont take a slice of my pie.
Money, so they say
Is the root of all evil today.
But if you ask for a raise its no surprise that theyre
Giving none away.

Huhuh! I was in the right!
Yes, absolutely in the right!
I certainly was in the right!
You was definitely in the right. that geezer was cruising for a
Bruising!
Yeah!
Why does anyone do anything?
I dont know, I was really drunk at the time!
I was just telling him, he couldnt get into number 2. he was asking
Why he wasnt coming up on freely, after I was yelling and
Screaming and telling him why he wasnt coming up on freely.
It came as a heavy blow, but we sorted the matter out

05.04.2007. u 22:23 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

sir, koitus, okupljanje

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr