Fudbalerski blog buzin

subota, 16.09.2006.

Buzin - Dragovoljac 4:3.........?????!!!!!!!!!

Da, dobro ste pročitali, Buzin je u derbiju kola pobijedio izravnog konkurenta za naslov. Da ste bili tamo, nebi vjerovali, jer ja jos uvijek ne vjerujem. Teren je bio naotpljen kišom, igrači su bili mamurni od Perinog rođendana, no to je sve islo u prilog buzincima. Tehnički jači Dragovoljac nije mogao puno napravit na ovakvom terenu te su zabili gol iz nepostojećog penala, a druga 2 bezveznim dugim loptama koje je obrana trebala očistit. No, ipak, naš panđa kaže da jedna duga lopta sve riješava pa sad sami zaključite. Moram napomenuti da je povratnik u prvu momčad Ivan Pažin vrlo kvalitetno odigrao poziciju lijevog stopera, ali,naravno, zato što je nosio MOJ stari dres sa brojem 4. toliko o juniorima. Kadeti, loši kao inače, su izgubili 1:0 i Jura je fulao tri 100% šanse. Tekma je bila zanimljiva kao gledanje friško farbanog zida kako se suši.
Da ne duljimo, tu su i neke slike....



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pažin, ja i pijani Ištuk. Morao se držat za mene da ne padne.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i Ištuk - stari i novi kapetan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
toliko im falim....... kad me vide, ovo se događa! Obratite pozornost na znak u pozadini


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kez...... najmlađi, a najzaslužniji za pobjedu....Kez.......

- 20:59 - Komentari (20) - Isprintaj - #