Fudbalerski blog buzin

nedjelja, 03.09.2006.

Evo me nazad!!!!

Nadam se da vam nisam falio jer sam bez traga nestao na 4 dana. Uprava Juventusa me u četvrtak ujutro odvukla na probu u torino jer im treba netko ko će zamijenit Vieiru, i naravno bio sam ak dobar da su mi rekli da sam predobar za drugu ligu i preporučili mi nastavak karijere u Buzinu jer je to klub u razvitku.........
Ne, ne, ne.. nažalost, čim mene nema juniori rasturaju pa si mislim da ne dolazim na tekme juniora jer im donosim nesreću.Dok mene nema pobijeđuju, na prvu koju dodem izgubit će
Eto, starci su me odvukli na vjenčanje u Slavoniju, tako da nisam mogao doći na tekme. Ali eto mene u ponedjeljak na treningu da vas sve razvalim. Otkada me nema ovaj blog je u raspadnom stanju, pa moramo utvrdit neke stvari:
1. Niko Kranjčar je car i oko toga nema nikakvih polemika. Tko kaže suprotno bit će izbačen :)) ( i ti pažin)

2. Slike Kikija i ostalih neće biti postavljene (još) jer nisu dio ekipe koja je već 5 godina skupa (neki malo manje(Ištuk))

3. Ovaj blog je isključivo o buzinu zato PAŽIN nemoj stavljat slike s maturalca (2 najviše)


Za sada pozdrav

- 23:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #