Pročitajte malo o avanturama 2.G. razreda
Click here to make your own myspace banners from MyspaceBanners.com!
Make your own Banner Here!

srijeda, 24.01.2007.

Tako Monotono .....NJa NJa

Evo kako san obeća novi post ....

Evo ja bez ikakve teme zijev ....neman šta pisat pa ču stavit ono šta mi prvo padne na pamet ...
Ajme danas u školi bilo dobro ko uvik ... smokinFistu su vratili da sidi kraj mene (valjda mu se smilovali jer sad nosi cvikere i operira je slipo crivo) i nema kad nije zajebancija, osim na satu Mjerenja ili Materijala kad u razredu vlada tišina koda je neko umro...bokte .zaliven
Mater mi rekla da se malo bavin sporton ...pa smo madMiro,smokinFiste i ja izmislili novu rekraciju ...Prije svakog sata na napravit đir do partyStipe i onda nazad i to samo nazvali "Let's điir" ...
Moran reč da mi je razred koma (ali u dobrom smlislu), nikad nije dosadno i ćesto se događaju vrlo zanimljivi, a nekada za razbit glavu glupi ispadi koje je teško zamislit ...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moran pohvalit Mira i ludLea na njihovim zajebancijama jer bio razred bio dosta tiši bez njih ...jer se oni najbućniji i kad je sve tiho i kad je galama ....

Image Hosted by ImageShack.us
Jebate...danas neko ujebano vrime da me toliko bolila glava da čin san uša u prostor počeo mi bubanj odtvanjat u ušima da san se pokupio i oša ča ...A valjda če bit bolje sutra ...puknucu
Ajme puca mi glava ...neda mi se više pisat ...znan daje monoton i glup post ali ja san održa svoje obećanje pa eto ....
Aj ljudi sritni bili i veselo živili ....

PS : Moran se pohvalit da san kupio novu gitaru Cort EVL K-4 koja je strašna ...samo je malo pre metalska jer ima pentagrame po sebi ...ali sve u svemu zakon !!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


20:54 | Komentari (8) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.