Nothing tastes so good as thin feels...

petak, 10.08.2007.

Drage moje leptirice...večeras sam se takooo napila!!party
rofl
JOJ...A inače i ne pijem alkohol..stala sam pušit,a večeras je otišla kutija malbora...izašla sam van s tatom i mamom na piće i šetnju rivom,lol... naletila na neku priju ...i ona kaže da se dogovorila poć na piće s moje dvi druge prije pa ja iotišla s njom... ona popila piće,malo ostala još s nama i otišla...prodavali su se slatkiši na deke njami...smazala sam 2 dg haribo bombona...zatim 7 amara...koliko je to kalorija O_o ???blabla
Nevermind...slatkiši i alkohol...večeras mi je to bila dobitna kombinacija...
*SRETNA SAM*yes



U dva,da dva dana sam dosla sa 56 kg na 54....!!!thumbup
WEEEE!!!!
jela sam u ta dva dana oko 500kcal ali neznam valjda moj metabolizam koji je naviknut na 1000 to mi je zahvalio na taj način...ok i 3dana sam pila tablete,svaki dan po jednu...neću reć koju,ako vas zanima pitajte na msn pa ću da kažem,neću da reklamiram...

*TUŽNA*
malo...naš forum se zatvorio...zašto neznam...nadam se otvaranju novog...javite mi kad bude... pozdrav svima,ljubim vas a posebno ove četiri cure :Mysecretlife,I'm not the only one,Magi i Lily mah...

cerek

I

- 04:00 - Eat Me (11) - Drink Me -


Cursors -