Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne

By: .. lilbutevil ..

1.nezelim lance (ne)srece
2.nemoj odbrojavat.
3.ako ti se ne svida blog.samo klikni x u kutu ekrana.

I'm diferent. and I like it.

Ime mi je Mia.
Zivim u Zagrebu, kvart Srednjaci. ^^
-> prie Dubrava. ^^
Imam 13 gOdina.


VoLiM sve stO voLe i mLadi. :
muZiku, ljetO, zima, izLazak
van s ekipicOm <3, prijatelje,
suNce. ^^


Ne voLim : baHatost, umisljenOst,
dvoLicnOst

...Summer time.^^
...petak, 17.07.2009.

Slusam : FM Static : Moment of truth.
RaspoLozenje : izuzetno sretno. rawrr. ^^
Mjesto : Srednjaci, doma za stoLom. :D
Vrijeme: vruuuĆe. kuHam se. =/



Heii :]
VratiLa sam se s mOra. ^^
Iako bih joS ostaLa. =/
Bilo je odLicnO. <3
PocrniLa sam. wiwiwiwi. :P
Vrijeme je bilo savrŠeno.
Ovi koji su biLi u Zagrebu, padaLa vam je kiša.
Njahahaha. :D
Al sad kad sam se ja vratiLa, odmaH vam je sunČeko. :]

Sutra, s TonČicom u kinO. rawrr. ^^
kent veejt. °

NekakO mi brzo prolaZe ovi prazniCI. =/
Uskoro ce 8.mjesec i onda 9. pa skoLica. -.-
Neebiii. =/

AffiĆ :]
Idem sad. dOsadnO mi je.
Idem maLLo ureDivat sLikise. :]

Pozdraav.

- 15:45 - Komentiraj(10) - Printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.