Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne

By: .. lilbutevil ..

1.nezelim lance (ne)srece
2.nemoj odbrojavat.
3.ako ti se ne svida blog.samo klikni x u kutu ekrana.

I'm diferent. and I like it.

Ime mi je Mia.
Zivim u Zagrebu, kvart Srednjaci. ^^
-> prie Dubrava. ^^
Imam 13 gOdina.


VoLiM sve stO voLe i mLadi. :
muZiku, ljetO, zima, izLazak
van s ekipicOm <3, prijatelje,
suNce. ^^


Ne voLim : baHatost, umisljenOst,
dvoLicnOst

...She didn't want tonight to end because for once, her unsteady world, had a perfect ending...
...subota, 20.06.2009.

Subota navecer, a ja doma gledam Shreka,
uredujem slike i jedem štapiče :D . -.-'
ohh..
divno.krasno.KATAFUKINGSTROFA!
dns je nekak reterdiran dan. đubre jedno!
pada kisa. frendica mi ne moze van.
afff..

poOjela sam stapice. :(
:D:D

sama sam doma ...
waaaa. not. -.-'
anywaaay ...
zivicira me ovajj dan .. uzass.
agrr... isla sam pisat ovaj post, jer mi se pisao.
xDD ... a bas i neam neku inspirejšn.

lalalalala<3 --> pronasla sam jednu pjesmu. :D
meni je lijeepa :)
- Yael Naim - new soul ...
poslusajte. :)

ajj, odo ..
papa :))

- 19:48 - Komentiraj(47) - Printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.